Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Warszawa: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem czterech urządzeń do kontroli rentgenowskiej bagażu.
Numer ogłoszenia: 160520 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, fax 022 6942098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Sejmu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem czterech urządzeń do kontroli rentgenowskiej bagażu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem czterech urządzeń do kontroli rentgenowskiej bagażu. I. Wymagania dla urządzenia rtg do kontroli bagażu : 1. Parametry techniczne 1) wymiary tunelu inspekcyjnego: szerokość minimum 60 cm , wysokość minimum 40 cm; 2) długość urządzenia z taśmociągami integralnymi: maksimum 3m; 3) długość taśmociągu od wylotu z tunelu minimum 800 mm (lub zastosowanie stołu rolkowego tak, aby łączna długość taśmociągu wraz ze stołem wynosiła minimum 1200 mm); 4) możliwość przesuwania taśmy transportowej do tyłu z równoczesnym skanowaniem; 5) działanie w cyklu pracy ciągłej bez konieczności trzymania przycisku uruchamiającego taśmę transportową; 6) posadowienie na kółkach umożliwiających przetaczanie oraz przewożenie na wózku paletowym - kółka muszą być blokowane dla zapewnienia stabilności w czasie pracy i transportu; 7) zasilanie sieciowe 230V; 8) praca w zakresie temperatur od 0°C do +40°C; 9) minimum dwa łatwo dostępne przyciski bezpieczeństwa wstrzymujące pracę urządzenia. 2. Parametry oprogramowania 1) kolorowy monitor LCD minimum 17 cali odłączalny od urządzenia; 2) funkcja powrotu do poprzednio skanowanych obrazów na monitorze; 3) funkcja zaznaczania podejrzanych miejsc w skanowanym obrazie; 4) kolorystyczny podział części skanowanego obrazu na grupy materiałowe; 5) możliwość powiększenia obrazu minimum 8 razy; 6) oprogramowanie umożliwiające odtwarzanie archiwizowanych obrazów na PC; 7) licznik skanowanych obrazów; 8) możliwość automatycznego archiwizowania minimum 5000 obrazów; 9) możliwość logowania się operatora poprzez indywidualny kod dostępu; 10) usuwanie materiałów organicznych lub nieorganicznych z obrazu; 11) możliwość ustawienia najlepszych cech obrazu jako obraz standardowy; 12) funkcja wyszukiwania materiałów zabronionych, takich jak: materiały wybuchowe, narkotyki, materiały metalowe w tym złoto; 13) rozróżnianie obiektów organicznych od nieorganicznych. 3. Inne 1) zdolność penetracji w stali - minimum 27mm; 2) dawka promieniowania - do 1µsv/h (0,1 mrem/h) w odległości 10 cm od obudowy; 3) bezpieczne dla żywności, materiałów magnetycznych, filmów. II. Wykonawca przeszkoli w obsłudze ww. urządzeń osoby wskazane przez Zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. III. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24-miesiecznej gwarancji na dostarczone urządzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.28.10.00 - Urządzenia do prześwietlania bagażu Kod CPV wg słownika 2008: 38.58.10.00 - Urządzenia do prześwietlania bagażu Oryginalny kod CPV: 33.28.20.00 - Rentgenowskie urządzenia przeglądowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.58.20.00 - Rentgenowskie urządzenia przeglądowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona na Formularzu oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ. Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) pełnomocnictwa, w przypadku podpisywania ofert przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. b).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Biura ds. Inwestycji i Zamówień, ul. Piękna 3 a, Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Wydziale Podawczym Kancelarii Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, bud. C, wejście C II. lub przesłać pocztą pod powyższy adres..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.