eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach położonych na terenie miasta Dębica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Dębica: Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach położonych na terenie miasta Dębica
Numer ogłoszenia: 160519 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Dębicy , ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838100, faks 014 6838161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach położonych na terenie miasta Dębica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mechaniczne odśnieżanie jezdni o szerokości 5,5 m - 6,5 m - ilość 5 m-cy x ok. 760 km. 2. Piaskowanie jezdni mieszanką 3 % (sól + piasek) - ilość 5 m-cy x ok. 570 km. 3. Posypywanie jezdni solą - ilość 5 m-cy x ok. 185 km. 4. Akcja bierna - ilość ok. 560 godzin. 5. Wywóz śniegu z ulic - ilość ok. 40 godzin. 6. Odśnieżanie chodników - ilość 5 m-cy x ok. 260 km. 7. Piaskowanie chodników - ilość 5 m-cy x ok. 260 km. 8. Odśnieżanie schodów - ilość 5 m-cy x ok. 4 305 m2. 9. Piaskowanie schodów - ilość 5 m-cy x 4 305 m2. 10. Odśnieżanie pługiem wirnikowym - ilość ok. 20 m-g..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było prowadzenie akcji zimowej. 2. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do minimum następującego sprzętu niezbędnego do prowadzenia akcji zimowej (w przypadku dzierżawy należy załączyć umowę dzierżawy): a) Pług wirnikowy - wykorzystany do przecierania zasypanych i zawianych dróg, poszerzenia przejezdności jezdni - 1 sztuka, b) Koparko - ładowarka - wykorzystana w terenie do odśnieżania wąskich dróg i do załadunku śniegu na samochody samowyładowcze - 2 sztuki, c) Równiarka wieloczynnościowa - wykorzystana do likwidacji kolein, poszerzenia przejezdności jezdni, odśnieżania poboczy i chodników, zgarniania mazi śnieżnej i zlodowaciałego błota pośniegowego - 1 sztuka, d) Sprzęt do odśnieżania wąskich i nieutwardzonych dróg (ciągniki z pługiem odśnieżnym) - 4 sztuki, e) Pługo - piaskarko - solarka samochodowa - 3 sztuki, f) Piaskarko - solarka ciągnikowa - 2 sztuki. Pojazd wykonujący na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinien zgodnie z art. 54 ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2002 r., nr 58, poz. 515) być wyposażony i wysyłać żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2003 r., nr 32, poz. 262) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 9 wyżej wymienionego rozporządzenia. W interesie Wykonawcy pozostaje zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli mu wykonać usługę w określonym standardzie (np. w przypadku awarii jednostki). 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykaz wykonanych usług (min. 1 usługa), której przedmiotem było prowadzenie akcji zimowej. 4. Wykaz sprzętu oraz dokumenty poświadczające stan własnościowy sprzętu - dla pojazdów dowody rejestracyjne, dla innych maszyn dowody ubezpieczenia OC. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę, jej kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 7. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania ofert nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej. 8. Wycena ofertowa. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Infrastruktury Miejskiej, ul. Ratuszowa 2, 39 - 200 Dębica, pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dębicy, Sekretariat Zastępców Burmistrza, ul. Ratuszowa 2, 39 - 200 Dębica, pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.