eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłów › Renowacja zabytkowego Rynku Szydłowa wraz z odbudową murów miejskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Szydłów: Renowacja zabytkowego Rynku Szydłowa wraz z odbudową murów miejskich
Numer ogłoszenia: 160453 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szydłów , ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3545125, faks 041 3545125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja zabytkowego Rynku Szydłowa wraz z odbudową murów miejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia - składa się w szczególności: Zadanie 1 - Budowa kanalizacji deszczowej 1) Kanalizacja deszczowa rynku - wg zakresu określonego projektem budowlanym - zał. 01 Kanalizacja deszczowa, Zadanie 2 - Kanalizacja sanitarna Rynku 2) Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie Rynku - wg zakresu określonego projektem budowlanym zał. 02 Kanalizacja sanitarna Rynku- 02 Rysunki- rys. kanalizacja Szydłowa - wydzielony zakres- zakres oznaczony czerwoną linią. Zadanie 3 - Przebudowa sieci wodociągowej na terenie Rynku 3) Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie Rynku - wg zakresu określonego projektem budowlanym - zał. 03 Przebudowa sieci wodociągowej, Zadanie 4 - Rewitalizacja Rynku i przebudowa placu przed synagogą 4) Przebudowa dróg obrzeżnych Rynku (ul. Kazimierza Wielkiego, Łokietka i Targowej), - oświetlenie placu przed synagogą, - oświetlenie dróg i placów - wg zakresu określonego projektem budowlanym - zał. 04 Rewitalizacja Rynku i placu przed synagogą, 1b Oświetlenie dróg i placów rys 1a, 5) Przebudowa Rynku miejskiego, - wykonanie przyłącza energii elektrycznej do letniego ogródka kawiarni, - kanalizacji sanitarnej i wodociągowego do letniego ogródka kawiarni, 6) Przebudowa placu przed synagogą, wg zakresu określonego projektami budowlanymi - zał. 04 Rewitalizacja Rynku i placu przed synagogą, Zadanie 5 - Odbudowa i rekonstrukcja murów miejskich Szydłowa 7) Odbudowa i rekonstrukcja muru miejskiego, 8) Odbudowa i rekonstrukcja Bramy Krakowskiej, 9) Zagospodarowanie i ukształtowanie otoczenia murów miejskich, 10) Wykonanie ścieżek, punktów widokowych, sceny letniej i elementów komunikacji wizualnej, wg zakresu określonego projektem budowlanym - zał. 05 Odbudowa murów miejskich Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlane, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w załączeniu do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 PLN, wniesionym do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi., że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45, ust 6 ustawy Pzp, tj: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Szydłów z adnotacja -Wadium do przetargu na Renowację zabytkowego Rynku Szydłowa wraz z odbudową murów miejskich - numer rachunku - 68 8521 0006 2001 0000 0130 0007, 4) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych formach należy dołączyć do oferty w oryginale. 5) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 6) Z zastrzeżeniem punktu 7, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - został wykluczony z postępowania, - oferta została odrzucona, 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 8) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie punktu 6, ppkt b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynności wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9) Jeżeli wadium wniesiono pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 10) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednego zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu -o wartości jednego zadania inwestycyjnego - min. 3 000 000,00 PLN, polegającego na realizacji: utwardzenia placów kostką betonową, kamienną lub elementami prefabrykowanymi, lub wykonania dróg lub parkingów, lub wykonania sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub wodociągowej, lub odbudowy obiektów zabytkowych ( łącznie), - dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem (kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz należących do właściwej izby samorządu zawodowego - w branży: - konstrukcyjno - budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie: - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, - sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - dysponują środkami finansowymi w wysokości min. 2 000 000,00 PLN, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 2 000 000,00 PLN, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt. 11 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załącznika nr 1, 2) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej (tylko w formie uproszczonej), 3) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, f) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie e), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w poszczególnych branżach, zaświadczenie z izby samorządu budowlanego), h) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5) Oświadczenie wykonawcy dotyczące powierzenia robót podwykonawcom - art. 36, ust. 4 pzp - - załącznik 3, 6) Dowód wniesienia wadium, dokumenty podmiotów występujących wspólnie: 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Dla potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 10 każdy z wykonawców występujących wspólnie ( w tym wspólnicy spółki cywilnej) musi złożyć oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 11 ppkt. 3b, c, d, e, f, g, h, i, 4, 5. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym wspólnicy spółki cywilnej) muszą złożyć łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 11 ppkt 1, 2, 3a, 6,7..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.