eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont i wymiana zużytych okien w budynku Ministerstwa Finansów - zamówienie uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Warszawa: Remont i wymiana zużytych okien w budynku Ministerstwa Finansów - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 160420 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 33 00, faks 22 694 52 68 , strona internetowa www.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wymiana zużytych okien w budynku Ministerstwa Finansów - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie z wymianą stolarki okiennej na terenie gmachu Ministerstwa Finansów, przy ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie. 2.Szczegółowy zakres prac i wymagania odnośnie realizacji elementów robót określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik B do Zaproszenia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik B do Zaproszenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Stosownie do zapisów art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, zamawiający może zawrzeć umowę, w trybie zamówienia z wolnej ręki po negocjacjach tylko z dotychczasowym wykonawcą. Decyzja Zamawiającego o zawarciu umowy z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy poparta była następującymi argumentami: 1) Wnioskowane zamówienie jest postępowaniem uzupełniającym w stosunku do umowy nr C/129/13/BAD/B/402 zawartej w dniu 18 czerwca 2013 r. Postępowanie będzie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki, czyli po negocjacjach tylko z dotychczasowym wykonawcą, gdyż spełnione zostały przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. 2) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia udzielono Przedsiębiorstwu Produkcyjno - Usługowemu HEGOR Sp. z o. o., na podstawie umowy C/129/13/BAD/B/402 zawartej w dniu 18 czerwca 2013 r. 3) Nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa została zawarta bowiem w dniu 18 czerwca 2013 r. 4) Przedmiotowe zamówienie polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 5) W ogłoszeniu o zamówieniu, w oparciu o przepis art. 41 pkt 15 Ustawy, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych o numerze 151300 - 2013 z dnia 17 kwietnia 2013 r. oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Remont stolarki okiennej w budynku Ministerstwa Finansów w oparciu o przepis art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, tym samym Zamawiający spełnił wymagania, o którym mowa art. 41 pkt 15 oraz w art. 36 ust. 2 pkt 3 Ustawy. Wskazane powyżej okoliczności wyczerpują w ocenie Zamawiającego dyspozycję art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe HEGOR Sp. z o. o., ul. Gwardyjska 12, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.