Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-07
Strzelce Opolskie: Przebudowę drogi leśnej nr 4b w Leśnictwie Gąsiorowice i Spórok
Numer ogłoszenia: 160368 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce Opolskie, ul. Moniuszki 7, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 461 34 85, fax 077 461 36 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/strzelce_opolskie
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pańsrwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę drogi leśnej nr 4b w Leśnictwie Gąsiorowice i Spórok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi leśnej o łącznej długości 907 m. Z następującymi robotami: - prace pomiarowe, - prace ziemne ręczne i sprzętem mechanicznym, - mechaniczne karczowanie pni po wyciętych drzewach, - wykonanie i przebudowa przepustów z rur typu HDPE oraz HELCOR, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku oraz warstwy nośnej i nawierzchni z kruszywa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 3000,00zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) prowadzą działalność w branży budownictwa drogowego, b) w ciągu ostatnich 3 lat wykonywali prace w zakresie budowy lub remontów dróg o wartości minimum 200 tys. złotych. c) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, d) posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków nastąpi przez sprawdzenie oświadczeń, zaświadczeń i referencji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku) - załącznik nr 1 do SIWZ, b/ (dotyczy podmiotów występujących wspólnie) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) udzielone liderowi lub osobie trzeciej reprezentującej konsorcjum, z którego wynika umocowanie do konkretnie wskazanych czynności związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], d/ aktualną informację (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, stwierdzające, że osoby uprawnionej do działania w imieniu wykonawcy nie skazano prawomocnie za: 1) przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, 2) przestępstwo przekupstwa, 3) przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu, 4) inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. W zależności od formy działalności gospodarczej Wykonawcy, informacja powyższa dotyczy: właściciela podmiotu gospodarczego, wspólnika spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółek komandytowych i komandytowo - akcyjnych, urzędującego członka organu zarządzającego osoby prawnej. e/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, stwierdzającą, że nie orzeczono wobec podmiotu zbiorowego - o ile taki ubiegać się będzie o udzielenie zamówienia - zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f/ aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; g/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; h/. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 2 do SIWZ i/ dokument potwierdzający uprawnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa, j/ potwierdzenie wykonawstwa prac- wykaz wykonanych prac w ciągu ostatnich 3 lat z zakresu budowy lub remontów dróg (załącznik nr 5) wraz z potwierdzającymi te prace referencjami określającymi czas realizacji, zakres i wartość; k/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, l/ kosztorys ofertowy z określeniem końcowej kwoty netto i brutto wykonania całości zadania, sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący część dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 SIWZ). W razie udzielenia upustu do cen kosztorysowych, podać w kosztorysie wyliczenie uwzględniające upust. m/ potwierdzenie wpłaty wadium. n/ wypełniony harmonogram robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,9
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 0,1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/strzelce_opolskie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Strzelce Opolskie ul. Moniuszki 7, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Strzelce Opolskie, ul. Moniuszki 7, 47-100 Strzelce Opolskie - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Budowa windy zewnętrznej - wejście boczne do budynku Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich"
- Dostawy jaj kurzych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Budowa budynku kancelarii potrójnej dla leśnictw Kadłub, Spórok, Osiek (I/19/BUD-KAN) - II postępowanie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymag. uzgodnień dla zad. pn.: "Rozbudowa drogi pow. 1823O Kadłub-Osiek poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem (...)
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej Nr 109291B w Siemichoczach
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
- Zagospodarowanie terenu przy budynku użyteczności publicznej powiatu węgrowskiego
- "Dokończenie inwestycji pn. "Budowa krytej pływalni na terenie Miasta Sulejówek" w podziale na zadania: Zadanie 1-2.
- Remont ul. Cichej w Inwałdzie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.