Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Łęka Opatowska: Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych sali sportowej w miejscowości Łęka Opatowska
Numer ogłoszenia: 160331 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łęka Opatowska, ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7814520, 7814536, fax 0-62 7814521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych sali sportowej w miejscowości Łęka Opatowska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych sali sportowej w miejscowości Łęka Opatowska (z wyłączeniem podłogi sportowej) o powierzchni użytkowej 1246,30 m2. Informujemy, że w marcu 2008 roku zakończono roboty budowlane stanu surowego zamkniętego. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót ogólnobudowlanych wewnętrznych i zewnętrznych, instalacji sanitarnych, wentylacyjnych, instalacji elektrycznych oraz wykonanie zagospodarowania terenu (chodniki, parkingi, drogi).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie całości zamówienia do dnia 12 listopada 2009 roku przy przewidywanych niżej płatnościach: 1) do dnia 05 grudnia 2008 roku jedna faktura przejściowa (częściowa) w wysokości 300 000,00 PLN brutto, 2) do dnia 15 kwietnia 2009 roku faktura przejściowa (częściowa) w wysokości 450 000,00 PLN brutto, 3) pozostała należność dwiema fakturami w równych wysokościach z których pierwsza zostanie uregulowana do końca lipca 2009 roku natomiast druga (końcowa) po dokonanym komisyjnym odbiorze inwestycji i otrzymaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie. Posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia polegające na udokumentowaniu wykonania w okresie ostatnich pięciu lat w generalnym wykonawstwie przynajmniej jednej inwestycji polegającej na budowie sali gimnastycznej, szpitala, żłobka, przedszkola itp. o wartości nie mniejszej niż wyliczona przez wykonawcę wartość niniejszego zamówienia, lub wykazanie wykonania maksymalnie czterech robót budowlanych dokumentujących posiadanie doświadczenia zawodowego w wykonawstwie niżej wymienionych branż: 1) robotach ogólnobudowlanych wykończeniowych, 2) instalacjach elektrycznych, 3) instalacjach sanitarnych, 4) robotach drogowych wykonanych z kostki betonowej. Wartość wykazanych robót każdej w/w branży nie może być mniejsza niż wyliczone dla każdej branży wartości z kosztorysu ofertowego. Wykonawca przedstawi przewidziane kierownictwo robót, które musi posiadać uprawnienia budowlane o specjalnościach odpowiednich do wykonania wszystkich branż. Ponadto mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udzielą pisemnej, co najmniej 3 letniej gwarancji jakości na wykonane przez siebie roboty - stanowiące przedmiot odbioru.Ocena warunków będzie oparta o zasadę: spełnia (1), bądź nie spełnia (0)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz dokumentów wyszczególnionych w opisie warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia w wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leka-opatowska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łęka Opatowska, ul. Akacjowa nr 4, 63-645 Łęka Opatowska, pok. nr 107.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Łęka Opatowska, ul. Akacjowa nr 4, 63-645 Łęka Opatowska, pok. nr 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.