eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Barcinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Kępice: Utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Barcinie
Numer ogłoszenia: 160302 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121744 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, faks 059 8576624.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Barcinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem przetargu jest Utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Barcinie. 2 Zakres robót obejmuje: 1) Naprawę murów ścian zewnętrznych, 2) Naprawę i uzupełnienie tynków zewnętrznych, 3) Termoizolację i pokrycie dachu, 4) Termoizolację ścian, 5) Wewnętrzne roboty murowe, 6) Wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych, 7) Wymianę stolarki okiennej, 8) Wymianę stolarki drzwiowej, 9) Malowanie pomieszczeń, 10) Wykonanie sufitów podwieszanych, 11) Obudowa rur co w Sali, 12) Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej z montażem opraw w suficie podwieszanym, 13) Wymiana osprzętu wod.kan., w tym: trzy umywalki, dwa kpl. ustępu. 14) Wykonanie chodnika z kostki betonowej brukowej 10X20 cm - 46,50 m2 15) Wykonanie bariery ochronnej dla osób niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej o dł. 7,50 mb. 3 Szczegółowy zakres robót - przedmiar robót, załącznik nr 9 do SIWZ, Opis techniczny - załącznik nr 10 do SIWZ 4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. Z 2006 r. nr 158 poz. 1118 ze zm.). 5 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z umową lub obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 6 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 7 Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania. Zamawiający informuje, Że niniejsza inwestycja jest współfinansowana w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju PROW na lata 2007-2013, dla operacji. ,które odpowiadają warunkom przyznania pomocy ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.48 - Instalowanie bram 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest współfinansowana w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju PROW na lata 2007-2013, dla operacji. ,które odpowiadają warunkom przyznania pomocy ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe LABA, Biesowice 4, 77-230 Kępice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180531,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153009,55

  • Oferta z najniższą ceną: 153009,55 / Oferta z najwyższą ceną: 194360,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.