eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą1.Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Sandomierzu przy ulicy Słowackiego, 2.Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Staszowie przy ulicy Mickiewicza.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Kielce: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą: 1.Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Sandomierzu przy ulicy Słowackiego, 2.Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Staszowie przy ulicy Mickiewicza.
Numer ogłoszenia: 160294 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105487 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą: 1.Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Sandomierzu przy ulicy Słowackiego, 2.Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Staszowie przy ulicy Mickiewicza..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie pełnego zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji inwestycji pod nazwą: -Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Sandomierzu przy ulicy Słowackiego, -Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Staszowie przy ulicy Mickiewicza, która polegać będzie na: 1)współpracy przy zorganizowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, 2)wykonywaniu czynności inwestora zastępczego w trakcie realizacji inwestycji, 3)wykonywaniu czynności inwestora zastępczego w okresie rękojmi i gwarancji. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowego-finansowego (Harmonogramu Inwestycji) określającego terminy zadań objętych jego obowiązkami z zastrzeżeniem terminów określonych przez Zamawiającego. Roboty budowlane muszą zostać zakończone nie później niż do 31.10.2011roku. Przez zakończenie robót budowlanych Zamawiający rozumie dopuszczenie inwestycji do użytkowania. Zakres robót budowlanych do wykonania: - roboty budowlane (roboty ziemne, fundamentowe, żelbetowe, murowe, roboty w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych, elewacje, roboty wykończeniowe- podłoża i posadzki, wykończenie ścian i sufitów, balustrady schodowe, stolarka-ślusarka drzwiowa, stolarka okienna, wyposażenie, ogrodzenie, drogi, parking, chodniki, zieleń), - instalacje zewnętrzne (deszczowa, wodociągowa, sanitarna) i wewnętrzne (wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, wentylacyjna), instalacje elektryczne, instalacje sygnalizacji alarmu pożaru (SAP), instalacje systemu włamania i napadu (SWiN), instalacje odgromowe, sieć strukturalna. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do szczegółowego wykonania następujących obowiązków: W zakresie postępowania przetargowego: 1)Współpraca z Zamawiającym przy przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót budowlanych w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w charakterze eksperta, w zakresie: a)sprawdzenia prawidłowości dokumentacji projektowej jaką dysponuje Zamawiający w zakresie jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, b)weryfikacji kosztorysu inwestorskiego, c)opracowania SIWZ, d)udzielania odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące SIWZ, e)oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty na roboty budowlane; 2)Opracowanie z wybranym Wykonawcą robót budowlanych i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. Zatwierdzony harmonogram rzeczowo-finansowy stanowić będzie załącznik do umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. W zakresie dokumentacji: 1)Weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej i prawno-administracyjnej (decyzje, pozwolenia, uzgodnienia) w zakresie kompletności i zgodności z aktualnymi przepisami, 2)Zgłaszanie, w przypadku powstania takiej konieczności, projektantowi zastrzeżeń do projektu i dokonywanie w porozumieniu z nim stosownych uzgodnień; W zakresie wykonawstwa robót 1)Przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej, 2)Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie ich Wykonawcy robót przy udziale Zamawiającego, 3)Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w inwestycji ze wskazaniem inspektora - koordynatora, zgodnie z przepisami ustawy- Prawo budowlane, 4)W trakcie realizacji inwestycji prowadzenie kompleksowe spraw związanych z: a)wejściem na teren nie będący w zarządzie inwestora (zgody, powiadomienia, umowy), b)nadzorowania i koordynowania robót wymagających: -przerw w dostawie energii elektrycznej, gazu, wody i innych, -zajęcia pasa drogowego lub zamknięcia ruchu lokalnego. 5)Kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy, jego zgodności z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizacji inwestycji, 6)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, 7)Udział w odbiorach robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu, 8)Sporządzanie protokołów odbioru elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, 9)Opracowywanie sprawozdań z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego i przedstawianie ich Zamawiającemu w następującym cyklu: -raporty comiesięczne zawierające informacje o stanie zaawansowania inwestycji, analizę zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym harmonogramem, informację o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami oraz harmonogramem wymagalności płatności, ocenę wykonawców, ocenę jakości wykonywanych robót i występujących głównych problemów, Raporty należy złożyć Zamawiającemu w terminie 7 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, -raporty interwencyjne dotyczące nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet inwestycji przekazywane do upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w terminie 2 dni od zdarzenia, -raporty rozliczeniowe składane w terminie 14 dni od zakończenie określonego etapu inwestycji określonego w Harmonogramie Inwestycji, 10)Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy, 11)Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, 12)Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych, z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych, 13)Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie budowy i przestrzeganiem przepisów ppoż, bhp przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy- podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 14)Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 15)Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, 16)Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji (robot budowlanych i instalacyjnych) i odbioru ostatecznego, tj.: a)stwierdzenie gotowości odbioru, b)powołania w uzgodnieniu z Zamawiającym komisji odbiorowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, c)dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od Wykonawcy oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu, d)przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru robót i dokumentacji powykonawczej, e)uzyskania pozwolenia na użytkowanie, f)dokonania odbioru ostatecznego po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. 17)Egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek, stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 18)Udział w rozruchu inwestycji, 19)Obowiązkowe uczestnictwo w corocznych oraz końcowym przeglądzie gwarancyjnym. W zakresie rozliczeń finansowych 1)Akceptacja faktur częściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem rachunkowym i pod względem ich zgodności z zakresem wykonanych robót i zgodności z umową zawartą z Wykonawca robót budowlanych, 2)Sprawdzanie pod względem rachunkowym i merytorycznym kosztorysów robót, 3)Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty został zastrzeżony w zawartej umowie z Wykonawcą robót budowlanych, 4)Rozliczenie końcowe inwestycji w oparciu o aktualną Klasyfikację Środków Trwałych. Zadania w czasie trwania rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych 1)Przeprowadzanie w okresie gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, przeglądów przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego i użytkowników wraz ze spisaniem protokołu określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia, 2)Nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego i użytkowników protokołu z usunięcia wad i usterek, 3)W przypadku nieterminowego usuwania przez Wykonawcę robót budowlanych wad i usterek -naliczenie w porozumieniu z Zamawiającym kar umownych z tego tytułu, 4)Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym. Zamawiający dostarczy dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie). Uwaga: Zobowiązuje się Wykonawców do zachowania poufności materiałów otrzymanych do przetargu w stosunku do zainteresowanych przyszłym przetargiem na roboty budowlane związanych z przedmiotowym zadaniem. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie przewiduje: -zawarcia umowy ramowej, -udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, -aukcji elektronicznej, -zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 4.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 5.Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. 6.Zamawiający żąda wskazania (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonywanie przez Wykonawcę funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie pełnego zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Sandomierzu przy ulicy Słowackiego..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Pracy Inwestprojekt Świętokrzyski, ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47788,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonywanie przez Wykonawcę funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie pełnego zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Staszowie przy ulicy Mickiewicza.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Pracy Inwestprojekt Świętokrzyski, ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41525,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.