eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Prowadzenie nadzoru geotechnicznego dla zadania pnCzęść IRozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościachMętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie. Część IIRozbudowa wałów rzeki Wisły i Soły w rejonie miasta i gminy Oświęcim. Zadanie 1 - Rozbudowa prawego wału rzeki Wisły od km 0+000 do km 0+700 w mieście Oświęcim, powiat oświęcimski, województwo małopolskie, Zadanie 2 - Rozbudowa prawego wału rzeki Soły ...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Oświęcim: Prowadzenie nadzoru geotechnicznego dla zadania pn: Część I: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościach: Mętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie. Część II: Rozbudowa wałów rzeki Wisły i Soły w rejonie miasta i gminy Oświęcim. Zadanie 1 - Rozbudowa prawego wału rzeki Wisły od km 0+000 do km 0+700 w mieście Oświęcim, powiat oświęcimski, województwo małopolskie, Zadanie 2 - Rozbudowa prawego wału rzeki Soły ...
Numer ogłoszenia: 160280 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim , ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru geotechnicznego dla zadania pn: Część I: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościach: Mętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie. Część II: Rozbudowa wałów rzeki Wisły i Soły w rejonie miasta i gminy Oświęcim. Zadanie 1 - Rozbudowa prawego wału rzeki Wisły od km 0+000 do km 0+700 w mieście Oświęcim, powiat oświęcimski, województwo małopolskie, Zadanie 2 - Rozbudowa prawego wału rzeki Soły ....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu nadzorów geotechnicznych dla zadań pn.: Część I: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościach: Mętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie. Część II: Rozbudowa wałów rzeki Wisły i Soły w rejonie miasta i gminy Oświęcim. Zadanie 1 - Rozbudowa prawego wału rzeki Wisły od km 0+000 do km 0+700 w mieście Oświęcim, powiat oświęcimski, województwo małopolskie, Zadanie 2 - Rozbudowa prawego wału rzeki Soły od km 0+000 do km 1+776 oraz od km 1+974 do km 2+550 na obszarze gminy Oświęcim (obręb Broszkowice) i miasta Oświęcim, powiat oświęcimski, województwo małopolskie. Informacja dotycząca finansowania projektu. Zadania są finansowane ze środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Roboty będą realizowane na podstawie: - decyzji Wojewody Małopolskiego nr 2/13 znak: WI-IX.7840.1.8.2012 z dnia 12.04.2013 r. o pozwoleniu na realizację inwestycji i zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym (część I - wał Wisły Mętków), - decyzji Wojewody Małopolskiego nr 6/13 znak: WI-IX.7840.1.9.2012 z dnia 18.07.2013 r. o pozwoleniu na realizację inwestycji i zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym (część II - wał Wisły Kruki), - decyzji Wojewody Małopolskiego nr 3/13 znak: WI-IX.7840.1.10.2012 z dnia 15.04.2013 r. o pozwoleniu na realizację inwestycji i zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym (część II - wał Soły). Celem nadzoru geotechnicznego jest wspomaganie nadzoru inwestorskiego w sprawowaniu funkcji kontrolnych nad wykonywanymi pracami budowlanymi w zakresie geotechniki, tak aby były realizowane zgodnie z projektem, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów, fakturowania i odbiorów dla każdej z części zamówienia. Zakres nadzoru geotechnicznego w ramach prowadzonych prac budowlanych: 1). Systematyczna kontrola wbudowywanych warstw skały płonnej i gruntu w nasyp wału wraz z przejazdami i zjazdami wałowymi z poborem odpowiedniej ilości prób dla określenia wskaźnika zagęszczenia i współczynnika filtracji, 2). Badanie przydatności gruntu zastosowanego przez Wykonawcę robót do rozbudowy obwałowania, 3). Kontrola zgodności rodzaju gruntu, jego cech oraz właściwości z projektem. Kontrolę zgodności gruntu należy dokonać zgodnie z parametrami projektowymi z dokumentacji opracowanej przez Przedsiębiorstwo Inżynierskie Cermet - Bud Sp. zo.o. z Krakowa. 4). Ewentualna korekta przyjętych technologii dot. prowadzenia robót ziemnych związanych z formowaniem korpusu obwałowania, 5). W razie potrzeby udział w naradach technicznych na prośbę Zamawiającego, 6). Pomoc przy opiniowaniu wyników badań przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych, 7). Opracowanie raportów częściowych i raportu końcowego z przeprowadzonych nadzorów geotechnicznych, obejmujących część opisową wraz z dokumentacją rysunkową, z podaniem wniosków i zaleceń wykonawczych w formie papierowej 3 szt. i elektronicznej - 1 szt. (płyta DVD) oddzielnie dla każdej z części zamówienia. 8). Prowadzący nadzór zobowiązany jest do pobytu na terenie budowy w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 9). Wykonywanie w miarę potrzeb niezależnych badań kontrolnych weryfikujących wyniki badań przedstawione przez Wykonawcę. Wymagania dotyczące prowadzenia nadzoru: a). Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z normą PN-B-12095; 1997 Urządzenia wodno-melioracyjne. Nasypy. Wymagania i badania przy odbiorze oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru. Roboty ziemne; 1994. oraz zgodnie z obowiązującymi normami b). Wymagana jest należyta staranność rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej zamówieniem c). Inne wymagania i obowiązki wynikające z przepisów prawa uczestników procesu budowlanego, d). Kontrolne badania geotechniczne winny być wykonywane metodami i urządzeniami normowymi (badania metodą Proktora, sonda DPL-10, badania modułu odkształcenia aparatem VSS, ewentualnie do szybkiej kontroli płytą dynamiczną) e). Ilość punków badawczych zgodnie z normą PN-B-02479. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonaną usługę na okres 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 79.71.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (z załączeniem dowodów, że usługa ta została wykonana należycie) w zakresie badań geotechnicznych wałów przeciwpowodziowych lub obwałowań zbiorników wodnych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia geotechniczne, wynikające z ustawy z dnia 9.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2011 r. Nr 163, poz.981, z późn. zm.) lub posiada uprawnienia geologiczne w zakresie hydrogeologii i geologii inżynierskiej budownictwa wodnego w tym obiektów hydrotechnicznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza odpowiadające im kwalifikacje, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r. Nr 63, poz. 394). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy załączyć: 1). wyypełniony druk OFERTA załącznik nr 1 do siwz, 2). pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w ust. 9 i ust. 12 Rozdziału X siwz, 3). zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do siwz, 4). oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY (w formie oryginału). W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.; 5). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. (w oryginale) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazywaniu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonywaniu zamówienia, poprzez dołączenie dokumentów w szczególności: - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona. e) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, a) zmiany specjalistów na zasadach określonych w §4 ust.6 umowy, f) zmiany terminu zakończenia przedmiotu umowy o którym mowa w art. 9 ust. 1 oraz terminów dostarczenia raportów częściowych, o których mowa w art. 9 ust. 2 umowy z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 9 ust. 1 i 2 będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie robót budowlanych o których mowa w §3 ust.1 , b) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych inwestycji o której mowa w §3 ust.1 których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia, c) innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania. 3. Zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu, ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim tel. (033) 844-72-30, fax. (033) 843-19-41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu, ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania są finansowane ze środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie nadzoru geotechnicznego dla zadania pn: Część I: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościach: Mętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu nadzorów geotechnicznych dla zadania pn.: Część I: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościach: Mętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie. Roboty będą realizowane na podstawie: - decyzji Wojewody Małopolskiego nr 2/13 znak: WI-IX.7840.1.8.2012 z dnia 12.04.2013 r. o pozwoleniu na realizację inwestycji i zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym (część I - wał Wisły Mętków), Celem nadzoru geotechnicznego jest wspomaganie nadzoru inwestorskiego w sprawowaniu funkcji kontrolnych nad wykonywanymi pracami budowlanymi w zakresie geotechniki, tak aby były realizowane zgodnie z projektem, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów, fakturowania i odbiorów dla każdej z części zamówienia. Zakres nadzoru geotechnicznego w ramach prowadzonych prac budowlanych: 1). Systematyczna kontrola wbudowywanych warstw skały płonnej i gruntu w nasyp wału wraz z przejazdami i zjazdami wałowymi z poborem odpowiedniej ilości prób dla określenia wskaźnika zagęszczenia i współczynnika filtracji, 2). Badanie przydatności gruntu zastosowanego przez Wykonawcę robót do rozbudowy obwałowania, 3). Kontrola zgodności rodzaju gruntu, jego cech oraz właściwości z projektem. Kontrolę zgodności gruntu należy dokonać zgodnie z parametrami projektowymi z dokumentacji opracowanej przez Przedsiębiorstwo Inżynierskie Cermet - Bud Sp. zo.o. z Krakowa. 4). Ewentualna korekta przyjętych technologii dot. prowadzenia robót ziemnych związanych z formowaniem korpusu obwałowania, 5). W razie potrzeby udział w naradach technicznych na prośbę Zamawiającego, 6). Pomoc przy opiniowaniu wyników badań przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych, 7). Opracowanie raportów częściowych i raportu końcowego z przeprowadzonych nadzorów geotechnicznych, obejmujących część opisową wraz z dokumentacją rysunkową, z podaniem wniosków i zaleceń wykonawczych w formie papierowej 3 szt. i elektronicznej - 1 szt. (płyta DVD) oddzielnie dla każdej z części zamówienia. 8). Prowadzący nadzór zobowiązany jest do pobytu na terenie budowy w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 9). Wykonywanie w miarę potrzeb niezależnych badań kontrolnych weryfikujących wyniki badań przedstawione przez Wykonawcę. Wymagania dotyczące prowadzenia nadzoru: a). Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z normą PN-B-12095; 1997 Urządzenia wodno-melioracyjne. Nasypy. Wymagania i badania przy odbiorze oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru. Roboty ziemne; 1994. oraz zgodnie z obowiązującymi normami b). Wymagana jest należyta staranność rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej zamówieniem c). Inne wymagania i obowiązki wynikające z przepisów prawa uczestników procesu budowlanego, d). Kontrolne badania geotechniczne winny być wykonywane metodami i urządzeniami normowymi (badania metodą Proktora, sonda DPL-10, badania modułu odkształcenia aparatem VSS, ewentualnie do szybkiej kontroli płytą dynamiczną) e). Ilość punków badawczych zgodnie z normą PN-B-02479. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonaną usługę na okres 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie nadzoru geotechnicznego dla zadania pn: Część II: Rozbudowa wałów rzeki Wisły i Soły w rejonie miasta i gminy Oświęcim. Zadanie 1 - Rozbudowa prawego wału rzeki Wisły od km 0+000 do km 0+700 w mieście Oświęcim, powiat oświęcimski, województwo małopolskie....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu nadzorów geotechnicznych dla zadań pn.: Część II: Rozbudowa wałów rzeki Wisły i Soły w rejonie miasta i gminy Oświęcim. Zadanie 1 - Rozbudowa prawego wału rzeki Wisły od km 0+000 do km 0+700 w mieście Oświęcim, powiat oświęcimski, województwo małopolskie, Zadanie 2 - Rozbudowa prawego wału rzeki Soły od km 0+000 do km 1+776 oraz od km 1+974 do km 2+550 na obszarze gminy Oświęcim (obręb Broszkowice) i miasta Oświęcim, powiat oświęcimski, województwo małopolskie. Roboty będą realizowane na podstawie: - decyzji Wojewody Małopolskiego nr 6/13 znak: WI-IX.7840.1.9.2012 z dnia 18.07.2013 r. o pozwoleniu na realizację inwestycji i zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym (część II - wał Wisły Kruki), - decyzji Wojewody Małopolskiego nr 3/13 znak: WI-IX.7840.1.10.2012 z dnia 15.04.2013 r. o pozwoleniu na realizację inwestycji i zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym (część II - wał Soły). Celem nadzoru geotechnicznego jest wspomaganie nadzoru inwestorskiego w sprawowaniu funkcji kontrolnych nad wykonywanymi pracami budowlanymi w zakresie geotechniki, tak aby były realizowane zgodnie z projektem, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów, fakturowania i odbiorów dla każdej z części zamówienia. Zakres nadzoru geotechnicznego w ramach prowadzonych prac budowlanych: 1). Systematyczna kontrola wbudowywanych warstw skały płonnej i gruntu w nasyp wału wraz z przejazdami i zjazdami wałowymi z poborem odpowiedniej ilości prób dla określenia wskaźnika zagęszczenia i współczynnika filtracji, 2). Badanie przydatności gruntu zastosowanego przez Wykonawcę robót do rozbudowy obwałowania, 3). Kontrola zgodności rodzaju gruntu, jego cech oraz właściwości z projektem. Kontrolę zgodności gruntu należy dokonać zgodnie z parametrami projektowymi z dokumentacji opracowanej przez Przedsiębiorstwo Inżynierskie Cermet - Bud Sp. zo.o. z Krakowa. 4). Ewentualna korekta przyjętych technologii dot. prowadzenia robót ziemnych związanych z formowaniem korpusu obwałowania, 5). W razie potrzeby udział w naradach technicznych na prośbę Zamawiającego, 6). Pomoc przy opiniowaniu wyników badań przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych, 7). Opracowanie raportów częściowych i raportu końcowego z przeprowadzonych nadzorów geotechnicznych, obejmujących część opisową wraz z dokumentacją rysunkową, z podaniem wniosków i zaleceń wykonawczych w formie papierowej 3 szt. i elektronicznej - 1 szt. (płyta DVD) oddzielnie dla każdej z części zamówienia. 8). Prowadzący nadzór zobowiązany jest do pobytu na terenie budowy w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 9). Wykonywanie w miarę potrzeb niezależnych badań kontrolnych weryfikujących wyniki badań przedstawione przez Wykonawcę. Wymagania dotyczące prowadzenia nadzoru: a). Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z normą PN-B-12095; 1997 Urządzenia wodno-melioracyjne. Nasypy. Wymagania i badania przy odbiorze oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru. Roboty ziemne; 1994. oraz zgodnie z obowiązującymi normami b). Wymagana jest należyta staranność rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej zamówieniem c). Inne wymagania i obowiązki wynikające z przepisów prawa uczestników procesu budowlanego, d). Kontrolne badania geotechniczne winny być wykonywane metodami i urządzeniami normowymi (badania metodą Proktora, sonda DPL-10, badania modułu odkształcenia aparatem VSS, ewentualnie do szybkiej kontroli płytą dynamiczną) e). Ilość punków badawczych zgodnie z normą PN-B-02479. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonaną usługę na okres 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.