eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedle Sarnowa I

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Rawicz: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedle Sarnowa I
Numer ogłoszenia: 160268 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76067 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedle Sarnowa I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedle Sarnowa I na obszarze położonym w Rawiczu, obręb Sarnowa, pomiędzy ulicami Wiatraczną, Stodołową, Strzelecką oraz linią kolejową relacji Rawicz - Kobylin w granicach i zakresie określonym w Uchwale Nr XXII/191/08 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 22 października 2008 r. Powierzchnia opracowania obejmuje około 13 ha, stanowiące w części tereny zabudowane oraz tereny upraw polowych, łąk i sadów. Przedmiotowy teren w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz (uchwała Rady Miejskiej Gminy Rawicz Nr XXI/182/2000 z dnia 14 grudnia 2000 roku), został oznaczony symbolem M3 i określony jako tereny zabudowy jednorodzinnej. Na przedmiotowym obszarze, objętym w części strefami ochrony konserwatorskiej, znajdują się obiekty zabytkowe. 2. Na zakres zamówienia składa się wykonanie w formie papierowej i w formie elektronicznej: 1) projekt planu - część opisowa (tekst ustaleń planu w formie uchwały) oraz graficzna (rysunek planu w skali 1:1000), 2) prognoza oddziaływania projektu planu miejscowego na środowisko, 3) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu, 4) dokumentacja formalno - prawna prac planistycznych. 3. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: 1) ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), 2) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami), 3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), 4) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami). 4. Do zadań Wykonawcy należy: 1) opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 2) wykonanie prognozy oddziaływania projektu planu miejscowego na środowisko, 3) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 4) przygotowanie pism niezbędnych do dokonania czynności, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 5) opracowanie dokumentacji formalno - prawnej, w tym projektów uchwał wraz z odpowiednimi uzasadnieniami i załącznikami, w tym rozstrzygnięciami, o których mowa w art. 20 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 6) czynne uczestnictwo Wykonawcy w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, w rozpatrywaniu uwag wniesionych do projektu planu, a także w pracach komisji i posiedzeniach Rady Miejskiej Gminy Rawicz, na których plan będzie uchwalany, 7) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu planu miejscowego, zgodnie z przepisami ww. ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w sposób kompleksowy oraz przeprowadzi procedurę zgodnie z art. 14 - 20 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 6. W przypadku, gdy w trakcie sporządzenia projektu planu nastąpią zmiany w istotnych z uwagi na przedmiot zamówienia aktach prawnych, np. w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia projektu planu do stanu zgodności z wprowadzanymi zmianami w ramach ustalonej w drodze przetargu wysokości wynagrodzenia. 7. Zamówienie realizowane będzie etapowo: 1) ETAP 1: sporządzenie i przedstawienie Burmistrzowi Gminy Rawicz dwóch koncepcji planu do akceptacji - w terminie 4 miesięcy od daty podpisania umowy. Za zakończenie etapu 1 uznaje się zaakceptowanie przez Zamawiającego jednej z dwóch koncepcji planu. Zamawiający zgłosi uwagi lub zatwierdzi jedną z koncepcji. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia uwag oraz zmian w danej koncepcji, zgodnie ze wskazaniami udzielonymi przez Zamawiającego. W przypadku nieuwzględnienia uwag oraz zmian, o których wyżej mowa i nie zaakceptowania przez Zamawiającego żadnej z przedstawionych przez Wykonawcę koncepcji, Zamawiający nie przystąpi do odbioru prac etapu 1 z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co będzie podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego, o której mowa w §8 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2) ETAP 2: wykonanie projektu planu w zakresie pozwalającym wszcząć procedury opiniowania, uzgadniania, z następującymi dokumentami składowymi: a. tekst ustaleń planu w formie uchwały wraz z rysunkiem projektu planu w skali 1:1000 oraz w formacie A3, b. prognoza oddziaływania projektu planu miejscowego na środowisko, c. prognoza skutków finansowych uchwalenia planu, d. wzory pism procedury planistycznej, - w terminie 5 miesięcy od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru etapu 1. 3) ETAP 3: przekazanie Burmistrzowi Gminy Rawicz produktu finalnego w postaci kompletu dokumentacji: a. projekt uchwały zatwierdzającej plan w 5 egzemplarzach, b. rysunek planu w skali 1:1000 w 5 egzemplarzach, c. rysunek planu pomniejszony do formatu A3 w 3 egzemplarzach, d. rysunek planu pomniejszony do formatu A4 w 3 egzemplarzach, e. prognoza oddziaływania projektu planu miejscowego na środowisko (4 egzemplarze), f. prognoza skutków finansowych uchwalenia planu (2 egzemplarze), g. dokumentacja formalno - prawna prac planistycznych planu miejscowego do sprawdzenia zgodności z prawem przez Wojewodę Wielkopolskiego (oryginał dokumentacji wraz z kopią), h. wersja elektroniczna wszystkich składników opracowania planu miejscowego, zarówno tekstowych (w formacie umożliwiającym edycję), jak i graficznych łącznie z bezpłatnym programem do przeglądania tych plików (3 egzemplarze). Format do odczytu i wydruku umożliwiający sprawne sporządzanie wypisów i wyrysów z planu miejscowego, z zachowaniem skali. po przeprowadzeniu procedury określonej w art. 17 pkt 6 - 13 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz po uzyskaniu wymaganych przez przepisy ww. ustawy uzgodnień i po wprowadzeniu zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, wraz z listą nieuwzględnionych uwag, o której mowa w art. 17 pkt 14 ww. ustawy, oraz rozstrzygnięciami, o których mowa w art. 20 ust. 1 ww. ustawy - w terminie do dnia 26 września 2013 roku. 4) ETAP 4: uczestnictwo w pracach komisji i na sesji Rady Miejskiej Gminy Rawicz dotyczących uchwalenia planu (może być kilka posiedzeń komisji) - w terminie do dnia 31 stycznia 2014 roku. 8. W trakcie wykonywania odbioru poszczególnych etapów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania poprawienia lub uzupełnienia prac należących do danego etapu na koszt Wykonawcy. Po dokonaniu odbioru poszczególnych etapów prac, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania wskazań do uwzględnienia przez Wykonawcę w kolejnych etapach. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przekazanych dokumentów objętych poszczególnymi etapami w terminie 45 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu. Z czynności odbioru poszczególnych etapów spisany będzie protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad. 9. Zamawiający, w terminie 7 dni po podpisaniu umowy, przekaże Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego 1) mapy sytuacyjne w skali 1:500, 2) wypisy z ewidencji gruntów i budynków, udostępnionej Gminie Rawicz przez Starostwo Powiatowe w Rawiczu na podstawie umowy z dnia 8 czerwca 2005 r. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić przekazane materiały w przypadkach odstąpienia od umowy, o których mowa w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Zamawiający przekaże również niezbędne Wykonawcy dokumenty planistyczne (w tym opracowanie ekofizjograficzne) z zasobów Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w terminie 7 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania. 11. Wykonawca przetworzy we własnym zakresie dostarczone przez Zamawiającego mapy sytuacyjne do skali 1:1000.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Q7 Pracownia Projektowa s.c. Wojciech Kotla Grzegorz Szewczyk, ul. F. Karpińskiego 23, 51-144 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29268,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11931,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11931,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59286,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.