eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Okresowe przeglądy serwisowe, konserwacja i naprawa sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Warszawa: Okresowe przeglądy serwisowe, konserwacja i naprawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 160214 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie , ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5251243, faks 022 5251279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.meditrans.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe przeglądy serwisowe, konserwacja i naprawa sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy serwisowe, konserwacja i naprawa sprzętu medycznego, szczegółowo przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykaz zadań będących przedmiotem zamówienia Zadanie 1: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Reynolds Zadanie 2: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Sscor Zadanie 3: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy BTL Zadanie 4: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Schiller Zadanie 5: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy ASPEL Zadanie 6: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Nonin Zadanie 7: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Roche Zadanie 8: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Varia Zadanie 9: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Oxylitre Zadanie 10: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Dedalus Zadanie 11: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Duchmed Zadanie 12: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy ASCOR Zadanie 13: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy ARCOMED AG Zadanie 14: Serwis i naprawa- kardiomonitory Zadanie 15: Serwis i naprawa platformy AUTO-PULSE firmy ZOLL Zadanie 16: Serwis i naprawa defibrylatorów AED10 Welch Allyn Zadanie 17: Serwis i naprawa ciśnieniomierzy firmy Welch Allyn Zadanie 18: Serwis i naprawa kardiomonitora Welch Allyn 1500 Zadanie 19: Serwis i naprawa kardiomonitorów wraz z ładowarką PROPAQ firmy Welch Allyn oraz kardiomonitorów PROPAQ Zadanie 20: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Boscarol, Ferno, GCE, Smiths, Propaq, WelchAllyn, Zoll Zadanie 21: Serwis i naprawa noszy podbierających firmy Ferno Zadanie 22: Serwis i naprawa centrali monitorującej firmy Philips Zadanie 23: Serwis i naprawa sprzętu medycznego Philips Zadanie 24: Serwis, legalizacja i naprawa wag lekarskich firmy MENSOR Zadanie 25: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Meditech Zadanie 26. Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Debson Zadanie 27: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Medima Zadanie 28: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Awamed Zadanie 29: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Medtronic Zadanie 30: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Dräger Zadanie 31: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy DataScope Zadanie 32: Serwis i naprawa aparatu do hemofiltracji Zadanie 33: Serwis i naprawa ergometru i leżanki rowerowej Zadanie 34: Serwis i naprawa respiratora I-vent 201 Zadanie 35: Serwis i naprawa aparatu usg z Dopplerem naczyniowym Zadanie 36: Naprawa podstaw (mocowań) do defibrylatorów Zoll M-series i E-series Zadanie 37: Naprawa ssaków mechanicznych ręczno/ nożnych firmy Ambu Zadanie 38: Naprawa palmtopów firmy Gsmart Zadanie 39: Naprawa palmtopów firmy Asus. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Nr postępowania: WSPRiTS/ZP/20/14.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 39.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie tj.: 2.1. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) główne usługi przeglądów serwisowych, konserwacji i naprawy sprzętu lub aparatury medycznej o wartości co najmniej 5 000 brutto PLN każda [nie dotyczy Zadania nr 38 i 39]; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 3.1 dysponują co najmniej jedną osobą, która odbyła szkolenie autoryzowane przez producenta urządzenia uprawniające do przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury medycznej [nie dotyczy Zadania nr 38 i 39]; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych powyżej oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) głównych usług przeglądów serwisowych, konserwacji i naprawy sprzętu lub aparatury medycznej o wartości co najmniej 5 000 brutto PLN każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie [nie dotyczy Zadania nr 38 i 39]. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami [nie dotyczy Zadania nr 38 i 39]. (Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą, która odbyła szkolenie autoryzowane przez producenta urządzenia, uprawniające do przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury medycznej). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wyklucza się takie zmiany umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego. Dopuszczalne są zmiany treści niniejszej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: a) obniżenia ceny jednostkowej produktu; b) zmiany danych lub przekształcenia Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); c) zmiany osoby odpowiedzialnej za prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, monitoring umowy i podpisywanie zleceń wykonania; d) zmiany podyktowane zmianą obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.meditrans.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans SP ZOZ; Dział Zamówień Publicznych, I piętro- Budynek Główny, pok. 102 A, ul. Poznańska 22, Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, I piętro- Budynek Główny, pok. 102 A, ul. Poznańska 22, Warszawa. Otwarcie ofert: 20.05.2014 r. godz.: 10:00, w siedzibie Zamawiającego- Sala konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Reynolds.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Reynolds. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Sscor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Sscor. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy BTL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy BTL. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Schiller.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Schiller. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy ASPEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy ASPEL. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Nonin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Nonin. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Roche.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Roche. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Varia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Varia. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Oxylitre.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Oxylitre. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Dedalus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Dedalus. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Duchmed.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Duchmed. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy ASCOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy ASCOR. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy ARCOMED AG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy ARCOMED AG. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Serwis i naprawa- kardiomonitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa- kardiomonitory. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Serwis i naprawa platformy AUTO-PULSE firmy ZOLL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa platformy AUTO-PULSE firmy ZOLL. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Serwis i naprawa defibrylatorów AED10 Welch Allyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa defibrylatorów AED10 Welch Allyn. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Serwis i naprawa ciśnieniomierzy firmy Welch Allyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa ciśnieniomierzy firmy Welch Allyn. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Serwis i naprawa kardiomonitora Welch Allyn 1500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa kardiomonitora Welch Allyn 1500. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Serwis i naprawa kardiomonitorów wraz z ładowarką PROPAQ firmy Welch Allyn oraz kardiomonitorów PROPAQ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa kardiomonitorów wraz z ładowarką PROPAQ firmy Welch Allyn oraz kardiomonitorów PROPAQ. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Boscarol, Ferno, GCE, Smiths, Propaq, WelchAllyn, Zoll.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Boscarol, Ferno, GCE, Smiths, Propaq, WelchAllyn, Zoll. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Serwis i naprawa noszy podbierających firmy Ferno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa noszy podbierających firmy Ferno. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Serwis i naprawa centrali monitorującej firmy Philips.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa centrali monitorującej firmy Philips. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego Philips.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego Philips. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Serwis, legalizacja i naprawa wag lekarskich firmy MENSOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis, legalizacja i naprawa wag lekarskich firmy MENSOR. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Meditech.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Meditech. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Debson.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Debson. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Medima.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Medima. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Awamed.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Awamed. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Medtronic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Medtronic. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Dräger.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy Dräger. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy DataScope.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa sprzętu medycznego firmy DataScope. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Serwis i naprawa aparatu do hemofiltracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa aparatu do hemofiltracji. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Serwis i naprawa ergometru i leżanki rowerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa ergometru i leżanki rowerowej. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Serwis i naprawa respiratora I-vent 201.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa respiratora I-vent 201. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Serwis i naprawa aparatu usg z Dopplerem naczyniowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa aparatu usg z Dopplerem naczyniowym. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Naprawa podstaw (mocowań) do defibrylatorów Zoll M-series i E-series.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa podstaw (mocowań) do defibrylatorów Zoll M-series i E-series. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Naprawa ssaków mechanicznych ręczno/ nożnych firmy Ambu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa ssaków mechanicznych ręczno/ nożnych firmy Ambu. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Naprawa palmtopów firmy Gsmart.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa palmtopów firmy Gsmart. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Naprawa palmtopów firmy Asus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa palmtopów firmy Asus. Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.