eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Usługi wsparcia psychologicznego, doradztwa zawodowego i doradztwa prawnego w ramach projektu Mogę - chcę - pracuję!

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Tarnobrzeg: Usługi wsparcia psychologicznego, doradztwa zawodowego i doradztwa prawnego w ramach projektu Mogę - chcę - pracuję!
Numer ogłoszenia: 160195 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53135 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8220022, faks 15 8220022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wsparcia psychologicznego, doradztwa zawodowego i doradztwa prawnego w ramach projektu Mogę - chcę - pracuję!.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Przedmiotem jest świadczenie dla uczestników uczestniczek projektu Mogę - chcę - pracuję! usługi psychologicznej. W ramach usługi psychologicznej Wykonawca prowadzić będzie: indywidualne spotkania terapeutyczne z uczestnikami projektu Mogę - chcę- pracuję! w liczbie 15 osób, w niezbędnym wymiarze wg potrzeb; tj: średnio 10 godzin na osobę. Łączny wymiar 150 godzin; indywidualne konsultacje psychologiczne z opiekunami uczestników projektu Mogę - chcę- pracuję! w liczbie 26 osób, w niezbędnym wymiarze wg potrzeb; tj.: średnio 2 godz. na osobę. Łączny wymiar 52 godziny. Zakres usługi psychologicznej obejmował będzie: analizę sytuacji życiowej uczestników uczestniczek (słabe i mocne strony); udzielanie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów życiowych uczestników uczestniczek; odkrywanie potencjału tkwiącego w uczestnikach/uczestniczkach projektu; wspieranie uczestników uczestniczek w pobudzaniu własnej aktywności; motywację uczestników uczestniczek do przełamywania barier, wzmocnienie; budowanie pozytywnego myślenia i poczucia własnej wartości. Zadanie 2 Przedmiotem jest świadczenie dla uczestników uczestniczek projektu Mogę - chcę- pracuję! indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym. W ramach indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym Wykonawca prowadzić będzie: - indywidualne konsultacje doradcze z uczestnikami projektu Mogę - chcę- pracuję! w liczbie 15 osób, w niezbędnym wymiarze wg potrzeb; tj: średnio 8 godzin na osobę. Łączny wymiar 120 godzin. Zakres indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym obejmował będzie: pomoc w określaniu potrzeb, pomoc w określaniu zainteresowań, pomoc w wyborze zawodu i kierunku kształcenia. Zadanie 3 Przedmiotem jest świadczenie dla uczestników uczestniczek projektu Mogę - chcę- pracuję! konsultacji indywidualnych z prawnikiem. W ramach konsultacji indywidualnych z prawnikiem Wykonawca prowadzić będzie: - indywidualne konsultacje prawnicze z uczestnikami projektu Mogę - chcę- pracuję! w liczbie 15 osób, w niezbędnym wymiarze wg potrzeb; tj: średnio 2 godzin na osobę. Łączny wymiar 30 godzin; Zakres konsultacji indywidualnych z prawnikiem obejmował będzie: - zapoznanie z przepisami prawa obowiązującymi na rynku pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.05.00.00 - 85.05.00.00 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej; Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Tytuł projektu: Mogę - chcę - pracuję!.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa psychologiczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5805,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7884,06

  • Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26664,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDU-IT Augustyn Niedbała Pieprzycki Sp. j., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4553,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3972,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8118,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: konsultacje indywidualne z prawnikiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1830,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1620,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5970,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.