eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wybudowanie obiektu biurowego pod roboczą nazwą Inkubator Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego w Bydgoszczy, przy ul. Bydgoskich Przemysłowców na działce nr ew. 7/383 obręb 132- w procedurze zaprojektuj i wybuduj.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Bydgoszcz: Wybudowanie obiektu biurowego pod roboczą nazwą Inkubator Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego w Bydgoszczy, przy ul. Bydgoskich Przemysłowców na działce nr ew. 7/383 obręb 132- w procedurze zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 160186 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91740 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o., ul. Bogdana Raczkowskiego 11, 85-862 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 365 33 10, faks 52 365 33 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybudowanie obiektu biurowego pod roboczą nazwą Inkubator Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego w Bydgoszczy, przy ul. Bydgoskich Przemysłowców na działce nr ew. 7/383 obręb 132- w procedurze zaprojektuj i wybuduj..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie obiektu administracyjno-biurowego pod roboczą nazwą Inkubator Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego Sp. z o.o. w Bydgoszczy przy ul. Bydgoskich Przemysłowców - dz. ewid. 7/383. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1 Prace przygotowawcze, prace projektowe: 1) Pozyskanie lub opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych, 2) Pozyskanie aktualnej mapy ewidencyjnej i wypisów z rejestru gruntów, 3) Opracowanie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych dla planowanej budowy i opracowania dokumentacji geotechnicznej dla celu objętego zamówieniem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (D.U. z 27 kwietnia 2012 r. poz.463 ) 4) Opracowanie na bazie załączonych do Programu Funkcjonalno-Użytkowego(PFU) rozwiązań, trzech Koncepcji przedprojektowych architektoniczno-konstrukcyjnych i układu funkcjonalno - przestrzennego budynku, 5) Opracowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 27 kwietnia 2012 poz.462) z uwzględnieniem obowiązujących wymagań dla wszystkich branż w formie planów, rysunków i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania, 6) Uzyskanie, na podstawie projektów budowlanych, ostatecznej (a w przypadku wniesienia skargi do sądu - prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na budowę, 7) Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na wszystkie elementy realizowanych robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 8) Uzyskanie wszystkich uzgodnień branżowych i administracyjnych, w tym plastyka miejskiego i Rady ds. Estetyki Miasta Bydgoszczy, 9) Opracowanie i uzyskania zatwierdzenia od odpowiedniego organu zarządzającego ruchem tj. Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w ulicy Bydgoskich Przemysłowców - według wymagań określonych w odrębnych przepisach, 10) Sporządzenie przedmiaru robót, 11) Opracowanie projektu wycinki drzew i krzewów oraz uzyskanie decyzji na ich wycinkę - w razie konieczności, 12) Sporządzenie Informacji BIOZ, Planu Zapewnienia Jakości, Projektu Organizacji Budowy, innych opracowań i zestawień nieujętych powyżej, a których niezbędność wynika z charakteru obiektu, przepisów branżowych i dalszego opisu przedmiotu zamówienia. 2.2.Budowa sześciokondygnacyjnego obiektu administracyjno-biurowego, całkowicie podpiwniczonego o powierzchni zabudowy ok. 1.135,6 m2 i powierzchni użytkowej wynoszącej 7.020,8 m2, kubaturze ok. 37.577,60 m3wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce nr 7/383, przyjmując, że na potrzeby obiektu przeznaczone będzie ok. 9.832 m2 nieruchomości gruntowej; Zapotrzebowanie w wodę 12,00 *m3/d+, Zapotrzebowanie w energię elektryczną 350,0 kW, Zapotrzebowanie w energię cieplną 590 kW. Obiekt spełniać ma następujące podstawowe funkcje: - Zapewnienie powierzchni biurowych przeznaczonych pod wynajem w łącznej ilości około 4143,0 m2; przy ilości łącznej jednocześnie zatrudnionych osób na tej powierzchni wynoszącej do 400 osób. - Zapewnienie miejsc parkingowych dla osób zatrudnionych w obiekcie oraz gości. - Samodzielne funkcjonowanie i administrowanie obiektem. Dla realizacji tych celów przewiduje się powierzchnie biurowe przeznaczone na wynajem. Wysokość użytkowa wszystkich pomieszczeń w świetle wynosi min 3,00 m. W celu zapewnienia odpowiedniej ewakuacji na parterze obiektu z wewnętrznych ciągów komunikacyjnych - korytarzy od strony wind i obudowanej klatki schodowej oraz z niektórych sal konferencyjnych, przeznaczonych dla 50 i więcej osób zapewnia się bezpośrednie wyjścia na taras. W ramach przedmiotu zamówienia należy przygotować i przekazać Zamawiającemu: a) dokumenty stanowiące dowód należytego wykonania robót budowlanych (atesty, aprobaty techniczne, karty gwarancyjne, protokoły badań i sprawdzeń, świadectwa jakości, deklaracje zgodności itd.), b) dokumenty wymagane przez organy wyszczególnione w art.56 ust.1 prawa budowlanego (dalej organy kontrolne) w celu zajęcia stanowiska o niezgłoszeniu sprzeciwu lub uwag co do zamiaru rozpoczęcia użytkowania obiektu, c) niezbędne wyposażenie, oznakowanie, protokoły badań, atesty i instrukcje zgodnie ze stanowiskiem organów kontrolnych oraz udział w odbiorach kontrolnych Wykonawcy, d) dokumenty wyszczególnione w art.57 ust.1 i ust.2 prawa budowlanego, stanowiące podstawę uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Zakres obejmuje również: 1) Obsługę geotechniczną i geodezyjną; 2) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej; 3) Przekazanie Zamawiającemu posiadanej dokumentacji przydatnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i przygotowanie projektu wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie. 2.3. Zagospodarowanie terenu, zgodnie z koncepcją, projektem budowlanym i projektem wykonawczym. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie następujących elementów zagospodarowania terenu: - drogi dojazdowe i miejsca parkingowe dla samochodów osobowych, - chodniki i dojścia piesze, - zjazdy do garażu podziemnego, - ogrodzenie terenu z bramą wjazdową i furtką, - zasilenie w energię elektryczną, - przyłącza teletechniczne, - oświetlenie i monitoring terenu, - zasilanie w wodę, - odprowadzenie wód opadowych i ścieków sanitarnych, - zasilanie w ciepło, - zieleń i mała architektura. 2.4. Wyposażenie obiektu Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia: - Mebli i akcesoriów w pomieszczeniach sanitarnych WC na każdej kondygnacji, - Mebli i urządzeń w aneksach kuchennych na poszczególnych kondygnacjach, - Stojaków na rowery w piwnicy. Wszystkie zakupione urządzenia i sprzęt będą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz będą posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty a także oznakowanie CE. Meble będą dostosowane do wymagań ergonomicznych osób z nich korzystających. Meble i zastosowany sprzęt powinny się charakteryzować stosowaniem (wysokiej jakości materiałów wykończeniowych). 2.5. Pełnienie nadzoru autorskiego 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy zadania pn. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych i montażowych wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej na wybudowanie obiektu biurowego pod roboczą nazwą Inkubator Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą położonego na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w Bydgoszczy, przy ul. Bydgoskich Przemysłowców działka nr ew. 7/383, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 74.20.00.00 - 74.20.00.00 74.23.00.00 - 74.23.00.00 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający planuje pozyskać środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 5 Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Działanie 5.1 Rozwój instytucji otoczenia biznesu..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Molewski sp.z o.o., ul. Płocka 164, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21851500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23902758,44

  • Oferta z najniższą ceną: 23902758,44 / Oferta z najwyższą ceną: 31333514,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.