Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-07
Wrocław: Dostawa bielizny szpitalnej, bielizny operacyjnej oraz fartuchów i odzieży operacyjnej
Numer ogłoszenia: 160171 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza, ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, fax 071 3465172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny szpitalnej, bielizny operacyjnej oraz fartuchów i odzieży operacyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa bielizny szpitalnej, bielizny operacyjnej oraz fartuchów i odzieży operacyjnej podzielonej na nw. pakiety: a)Pakiet nr 1 - bielizna szpitalna - szczegółowy wykaz asortymentowy zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - bielizna szpitalna - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ b)Pakiet nr 2 - bielizna operacyjna - szczegółowy wykaz asortymentowy zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - bielizna operacyjna - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ c)Pakiet nr 3 - fartuch operacyjny - szczegółowy wykaz asortymentowy zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - odzież operacyjna - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ d)Pakiet nr 4 - ubrania operacyjne - szczegółowy wykaz asortymentowy zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - odzież operacyjna - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć następującą dokumentację: a)Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ - załączniki nr 1, 2, 3, 4 b)Wypełniony Formularz ofertowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ - załączniki nr 5, c)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, d)Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e)Oświadczenie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, f)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, g)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. j)Zaakceptowany projekt umowy i wypełniony w zakresie osób reprezentujących Wykonawcę, stanowiący integralną część SIWZ - załącznik nr 6. k)Deklarację zgodności CE oraz wpis zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (dotyczy pakietu nr 2, 3, 4) l)Wyniki badań potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą (dotyczy pakietu nr 2, 3, 4) m)Dokumenty z potwierdzonymi parametrami technicznymi wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji gotowych wyrobów (dotyczy pakietu nr 3 i 4), n)Oświadczenie o braku konieczności impregnacji podczas procesu 100 cykli PSS (pranie, suszenie, sterylizacja) wystawione przez producenta tkaniny z której wykonany jest przedmiot zamówienia (dotyczy pakietu nr 3) o)Dokument z badania nieprzemakalności po 100 cyklach prania i sterylizacji wydany przez producenta materiałów użytych do produkcji wyrobów będących przedmiotem zamówienia (dotyczy pakietu nr 3) p)oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z projektem umowy, stanowiącymi integralną część specyfikacji i nie wnosi do nich zastrzeżeń, q)wszystkie załączniki do SIWZ muszą być dołączone do oferty i podpisane przez osobę podpisującą ofertę lub osobę upoważnioną do jej podpisania. Wykonawcy przedkładający kopie dokumentów, muszą je poświadczyć za zgodność z oryginałem. Poświadczenia mogą dokonać osoby podpisujące ofertę lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2, pok. 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Warszawska 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
- ZP/20/2024 DOSTAWY OBŁOŻEŃ POLA OPERACYJNEGO, ODZIEŻY OCHRONNEJ I INNYCH MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- ZP/17/2024 "Dostawa obłożeń chirurgicznych z podziałem na 7 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2024).
- Sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.