eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Projekt wymiany rozdzielnicy głównej dla obiektu biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie oraz Budowie przyłącza elektroenergetycznego- stacji transformatorowej 15/04 kV dla budynku biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Projekt wymiany rozdzielnicy głównej dla obiektu biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie oraz Budowie przyłącza elektroenergetycznego- stacji transformatorowej 15/04 kV dla budynku biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie
Numer ogłoszenia: 160129 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 57 77, faks 22 262 52 74; 262 52 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Projekt wymiany rozdzielnicy głównej dla obiektu biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie oraz Budowie przyłącza elektroenergetycznego- stacji transformatorowej 15/04 kV dla budynku biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Umowy jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu roli Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z zadaniami z Załącznika nr 1 do Projektu umowy dla inwestycji pn. Projekt wymiany rozdzielnicy głównej dla obiektu biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie oraz Budowie przyłącza elektroenergetycznego- stacji transformatorowej 15/04 kV dla budynku biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie oraz przepisami ustawy Prawo budowlane a w szczególności nadzorowanie przebiegu Inwestycji. 2. Inspektor będzie działał w zakresie uprawnień określonych w Umowie oraz Umowie z Generalnym Wykonawcą Inwestycji. 3. Przedstawiony w załączniku Nr 1 do Projektu umowy opis usług Inspektora nie wyklucza wykonywania wszystkich innych czynności i zadań, które będą konieczne wg uznania Inspektora, bądź Zamawiającego do prawidłowej realizacji Umowy oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego w odniesieniu do realizowanej Inwestycji, zgodnie z obowiązującym prawem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Projektu umowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że posiada(-ją) doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na nadzorowaniu robót budowlanych w roli: Inspektora Nadzoru Inwestorskiego- obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w rozumieniu ustawy Prawo budowalne z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. 1994 nr 89 poz. 414 z późn. zm.) lub Inżyniera Kontraktu, dla inwestycji polegającej na budowie lub wymianie rozdzielnicy głównej dla obiektu biurowego oraz dla inwestycji polegającej na budowie przyłącza elektroenergetycznego- stacji transformatorowej 15/04 kV dla budynku biurowego o wartości kosztorysowej najmniej 500 000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1.3.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudnia co najmniej 3 pracowników kadry technicznej, inżynierów z właściwymi uprawnieniami do kierowania robotami w branżach elektrycznej, budowlanej, sanitarnej i rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Posiadających aktualne zaświadczenia o niekaralności (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). Jednocześnie Zamawiający dopuszcza wskazanie kilku osób, których łączny zakres uprawnień będzie obejmował wyżej wymienione. 4.1.3.2. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 4.1.3.3. Doświadczenie zawodowe co najmniej 8 lat od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, 4.1.3.4. Nadzór przy realizacji budowy co najmniej 5 stacji transformatorowych od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Posiada polisę ubezpieczeniową OC na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięciuset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 84
  • 2 - Czas przygotowania miesięcznego raportu o stanie realizacji inwestycji - 8
  • 3 - Termin gwarancji na jakość wykonanych usług liczony od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru inwestycji - 8

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana Umowy może nastąpić, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: a) konieczność zmiany terminu realizacji Umowy na roboty budowlane, w przypadku wystąpienia tzw. Siły Wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (fakt ten zostanie potwierdzony wpisem do dziennika budowy), a także w przypadku niezawinionego wydłużenia postępowania administracyjnego, obejmującego uzyskanie niezbędnych do realizacji celu Inwestycji decyzji, zezwoleń i uzgodnień, jak również w przypadku wystąpienia nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy, a także innych nieprzewidzianych okoliczności jak np.: odkrywki archeologiczne, odkrycie niewybuchu, itp., co może spowodować konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy, b) w przypadku, gdy realizacja robót budowlanych przedłuży się ponad okres obowiązywania Umowy lub okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane będzie dłuższy niż okres obowiązywania Umowy, termin realizacji Umowy w zakresie czynności nadzoru w okresie gwarancji na roboty budowlane ulegnie przedłużeniu, o okres realizacji tych czynności, c) zmiana danych podmiotowych dotyczących Inspektora, lokalizacji siedziby biura Inżyniera, d) zmiany danych osobowych - zmiany osób (kluczowego personelu), opisane w § 14 Umowy wymagają zawarcia stosownego aneksu do Umowy przez strony. 2. Wszystkie powyższe postanowienia opisane w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w formie aneksu do Umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany. 3. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wymaga aneksu: a) zmiana terminów oraz usług Inspektora określonych w umowie, b) zmiana w zakresie wykonywania czynności Inspektora, która będzie obowiązywała pod warunkiem wydania pisemnego polecenia wykonania, bądź odstąpienia od wykonania, c) zmiana w zakresie zawartości Protokołów, która może być dokonywana na pisemne polecenie Zamawiającego, d) zmiana postanowień Umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, e) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), f) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Niedźwiedziej 6 E, 02-737 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w Warszawie (00-030), w Biurze Podawczym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 wejście od Placu Powstańców Warszawy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.