eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie Oczy › remont budynku Urzędu Gminy w Wielkich Oczach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-08

POZYCJA 16009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wielkie Oczy: remont budynku Urzędu Gminy w Wielkich Oczach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wielkie Oczy, do kontaktów: Z-ca Wójta Gminy Zbigniew Pałczyński Inspektor Jan Kobiałka, 37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie, tel. 016 6310126, fax 016 6310126, e-mail: ugwoczy@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): wielkieoczy.bip.info.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku Urzędu Gminy w Wielkich Oczach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wielkie Oczy, ul. Leśna 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynku Urzędu Gminy w Wielkich Oczach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oswiadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postepowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. szczegółowy kosztorys ofertowy /wg dołączonego przedmiaru robót zał. nr. 3/ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gosdpodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaswiadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji włąsciwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4-8 ustawy -wystawioną nie wcześniuej niż 6 misięcy przed upływem terminu do złożenia ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert. 9. Wykaz wykonanych przez ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załaczeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane /załącznik nr. 4 do (SIWZ) 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /załącznik nr 5 do SIWZ) 11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówiernia maszyn i sprzętu jaki posiada wykonawca (załącznik nr 6 do SIWZ) 12. lnformację banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej w których wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokośc posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawionej nie wczsniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14. Potwierdzenie wizji lokalnej i zapoznania się z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) wystawione do 3 dni przed upływem terminu składania ofert. I5. Proponowany harmonogram rzeczowo finansowy realizacji zamówienia z terminami - rozpoczęcia i zakończenia elementów robót oraz kwotami należnymi wykonawcy. 16. Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków / załacznik nr. 9 do SIWZ). Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak jakichkolwiek z wyżej wymiemnionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont budynku obejmuje roboty zgodnie z przedmiarami robót: - roboty remontowe ogólnobudowlane zewnętrzne-elewacja budynku - roboty ogólnobudowlane - inieksja zawilgoconych murów przyziemia - roboty remontowe ogólnobudowlane - świetlica GOK - roboty remontowe ogólnobudowlane - remont pomieszczeń biblioteki wraz z korytarzem - roboty remontowe ogólnobudowlane - remont pomieszczeń komisariatu - roboty ogólnobudowlane - sanitariaty w poziomie parteru - roboty ogólnobudowlane - sanitariaty /piętro/ - instalacja co i wymiana urządzeń w sanitariatach - remont instalacji elektrycznej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 24 000,00 zł, w nastepujących formach: -pieniądzu - w poreczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych - gwarancjach ubepieczeniowych - w poręczeniu udzielonym przez podmioty w których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r o ustawie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr. 109 poz.1158 oraz z 2002 r Nr. 25 poz.253. Nr.66 poz.596 i Nr 216, poz 1824 oraz z 2004 r Nr 145, poz. 1537) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień tj: - kierownik budowy oraz kierownicy robót przewidziani do zatrudnienia na budowie winni posiadać uprawnienia do wykonywania tego typu oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15.12.2001 r Nr. 5 poz. 42 ze zmianami 2. posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj: - w ciagu ostatnich pięciu lat Oferent był głównym wykonawca przynajmniej trzech robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot przetargu, potwierdzenie dokumentami, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj: - oferent musi dysponować sprzętem własnym lub wydzierżawionym, niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - dysponują minimum 1 osobą posiadajacą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż.0,5 mIn. zł potwierdzone opinią banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzalności cywilnej w zakresie prowadzonej dizałalności gospodarczej 6. nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust 1 i 2 ustawy) Prawo Zamówień Publicznych, 7. udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 8. wniosą wadium w wymaganym terminie wysokości i formie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poz. IV Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w poz. II.1.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugwoczy.bip.info.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 11:00, Urząd Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, pokój nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.