eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Poprawa dostępu mieszkańców gminy Zamość do infrastruktury sportowo-rekreacyjnej poprzez budowę sali gimnastycznej w miejscowości Zawada

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Zamość: Poprawa dostępu mieszkańców gminy Zamość do infrastruktury sportowo-rekreacyjnej poprzez budowę sali gimnastycznej w miejscowości Zawada
Numer ogłoszenia: 160077 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mbnet.pl/zamosc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa dostępu mieszkańców gminy Zamość do infrastruktury sportowo-rekreacyjnej poprzez budowę sali gimnastycznej w miejscowości Zawada.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: :budowa sali gimnastycznej w m..Zawada z zapleczem higieniczno - sanitarnym i łącznikiem do istniejącego budynku szkoły - powierzchnia użytkowa ogółem 1432,97 m2. Kubatura 9226 m3 Zakres zamówienia obejmuje poniżej określone elementy: instalacje wodno - kanalizacyjne, wykonanie przyłącza wodociągowego instalacje centralnego ogrzewania instalacje elektryczną i odgromową instalacje wentylacji mechanicznej wykonanie robót drogowych - chodniki i place utwardzone kostką betonową na terenie szkolnym oraz opaska w około budynku. Przyziemia 1.Sala gimnastyczna 639,36 m2 2.Komunikacja 143,67 m2 3.pomieszczenie porządkowe 3,60 m2 4.Przechowalnia sprzętu 39,87 m2 5.Pomieszczenie porządkowe 3,60 m2 6.Przechowalnia sprzętu 39,87 m2 7.Przechowalnia sprzętu 19,54 m2 8.Przebieralnia 19,40 m2 9.Przedsionek izolacyjny 2,76 m2 10.W.C. Chłopców 2,46 m2 11.Umywalnia chłopców 12 m2 12.Przedsionek izolacyjny 2,76 m2 13.W.C dziewcząt 2,46 m2 14.Umywalnia dziewcząt 12 m2 15.Przebieralnia dziewcząt 19 m2 16.Węzeł c.o. 7 m2 17.Toaleta dla niepełnosprawnych 5,60 m2 18.Pomieszczenie gospodarcze 2,71 m2 19.W.C. Personelu 5,70 m2 20.Pokój trenera 13,34 m2 21.Natrysk trenera 2,23 m2 Razem powierzchnia użytkowa przyziemia 955,46 m2 I piętro 1.Komunikacja 128, 00 m2 2.Sala gimnastyki korekcyjnej 81,40 m2 3.Przedsionek izolacyjny 4,88 m2 4.W.C chłopców 2,45 m2 5.Natrysk 3,35 m2 6.Przebieralnia 7,00 m2 7.Przedsionek izolacyjny 2,76 m2 8.W.C dziewcząt 2,45 m2 9.Natrysk 3,35 m2 10.Przebieralnia dziewcząt 6,97 m2 11.Pokój szkolnej organizacji sportowej 19,00 m2 12.Toaleta damska 8,90 m2 13.Szatnia damska 10,92 m2 14.Szatnia męska 21,73 m2 15.Toaleta męska 8,12 m2 Razem powierzchnia użytkowa I piętra 313,40 m2 Powierzchnia zabudowy projektowanej sali sportowej - 1047,10m2 Długośc - 36,94 m Szerokość - 28,30 m Wysokość - 9,52 m Wykaz pomieszczeń łącznika ( użytkowa) 1.wiatrołap 5,73m2 2.wiatrołap 4,66 m2 3.hall 20,74 m2 4.komunikacja 27,90 m2 5.sala gimnastyki korekcyjnej 52,54 m2 6.sala gimnastyki korekcyjnej 52,54 m2 Łącznie 164,11 m2 Długość łącznika 12,50 m Szerokość 15,75 m Wysokość 3.60 m wykonawca jest zobowiązany do wykonania inwentaryzacji powykonawczej / koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium na sumę 30 000-, ( trzydzieści tysięcy zł 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): w Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, Nr konta: 42 9644 0007 2001 0000 0853 0003) 2/ poręczeniach bankowych 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. B) Wykonawcy muszą dysponować lub mieć dostęp do następującego sprzętu: - spycharka - samochód ciężarowy - ładowarko - koparkę - 2 betoniarki ( miń 250 l) - dżwig 10 t C) Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. D) Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 6 siwz, według formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał Nr 3) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał Nr 4) 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku braku zaświadczeń - oświadczenie Wykonawcy (Zał Nr 5) 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał Nr 6) 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (Zał Nr 7) 6) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności cywilnej min na kwotę 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony zł) (Zał nr 8) 7) Wykaz kluczowego personelu odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia wykonawcy muszą dysponować co najmniej po jednej osobie, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, specjalność konstrukcyjno-montażowa, oraz w zakresie instalacji sanitarnych,elektrycznych, należą do właściwych izb samorządu zawodowego oraz mają doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami budowlanymi ( Zał Nr 9) 8) parafowany projekt umowy z Wykonawcą ( Zał Nr 10) 9) Zgodnie z art.23 ust Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem 10) Wykonawca powinien zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 pzp.( art.8 ust) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany w czasie nie krótszym niż 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze do podpisania umowy oraz wniesienia przed terminem podpisaniem umowy ZNWU. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy: w wysokości: 5%Ceny całkowitej podanej w ofercie /brutto/. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): w Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, Nr konta: 42 9644 0007 2001 0000 0853 0003) 2/ poręczeniach bankowych 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). III.3) Wymagane dokumenty w niniejszej siwz powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. III.4) Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust 3 ustawy zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienie art. 24 ustawy stosuje się odpowiednio. Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art.36 ust. 4 Pzp) zał nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92 22-400 Zamość pokój nr.29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty można składać w siedzibie zamawiającego w pok. 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt stara się o finansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego woj. lubelskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.