eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa urządzeń komputerowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Kraków: Dostawa urządzeń komputerowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 160073 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie , ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6855060, faks 012 6451270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie Nr: OZ-JW-271-286/III/2009 z dnia 20.08.2009 r. Dostawa, rozładunek i wniesienie urządzeń komputerowych, tj.: 12 zestawów komputerowych (komputer + monitor), 17 drukarek laserowych monochromatycznych z automatycznym duplexem, 4 notebooków (komputerów przenośnych), 20 monitorów LCD 19 do pomieszczeń Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi i jakościowymi wymaganymi przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza dostarczenie ww. urządzeń komputerowych równoważnych pod względem technicznym i jakościowym, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych lub wyższych parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, o wydajności odpowiadającej wskazanemu urządzeniu, jak wymienione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ poprzez załączenie odpowiednich dokumentów w tym deklaracji zgodności CE.. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdego urządzenia kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim. Oferowane urządzenia komputerowe muszą posiadać oznaczenia CE zgodnie z obowiązującym prawem, być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane i nie noszące śladów użytkowania. Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy. Wykonawca zapewnia w okresie gwarancji bezpłatny serwis naprawczy przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż cena jednostkowa brutto każdej z pozycji przedmiotu zamówienia ujętego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz w Kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 4 do do SIWZ nie może przekroczyć kwoty brutto 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Termin realizacji zamówienia: do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p., tj: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy p.z.p. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia. Fakt niespełnienia warunków udziału w postępowaniu, tzn. brak wymaganego w Rozdziale V. SIWZ złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków lub udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 Ustawy p.z.p., z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy p.z.p. 3. Stosownie do treści art. 26 ust. 3 Ustawy p.z.p. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy p.z.p. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 Ustawy p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy p.z.p., Wykonawca wraz z ofertą przedłoży: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy p.z.p. lub oświadczenie Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ZUS, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą przedłoży: 2.1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - w tym co najmniej 2 dostaw o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każda (wg Załącznika Nr 5 do SIWZ). 2.2. referencje potwierdzające, że wykazane wyżej dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 3. Ponadto, Wykonawca przedłoży również wraz z ofertą: 3.1. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej. 3.2. dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego w tym deklaracje zgodności CE, 3.3. oświadczenie o terminie realizacji dostawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ), 3.4. oświadczenie, że oferowane urządzenia komputerowe spełniają wymagania zasadnicze zawarte w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawnych (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ), 3.5. kosztorys ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ). 3.6. w formularzu ofertowym oświadczy o akceptacji załączonego do SIWZ wzoru umowy (stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ) i zobowiązaniu do jej podpisania w przypadku wygrania przetargu w terminie w SIWZ określonym, 3.7. w formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ) poda wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom. B. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają: każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty o których mowa w Rozdziale V. ust. A. pkt.1 ppkt. 1.1., 1.3., 1.4., 1.5. wspólnie - pozostałe dokumenty i oświadczenia, Pełnomocnik podpisuje także Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. C. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale V. ust. A. pkt. 1 ppkt. 1.1., 1.3., 1.4., 1.5. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokument dotyczy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy p.z.p. ( powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w Rozdziale V. ust. C. pkt. 1; 2; 3; 4 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę lub przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 Ustawy p.z.p. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin realizacji dostawy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 216 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 do 14.30 lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, dziennik podawczy - pok. nr 119.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.