To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Warszawa: Remont budynku Placówki Terenowej KRUS w Płocku
Numer ogłoszenia: 160070 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115300 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Placówki Terenowej KRUS w Płocku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych budynku Placówki Terenowej KRUS w Płocku przy ul. Otolińskiej 25 w zakresie: 1.1 Uzupełnienia tynków zewnętrznych III kat. z zaprawy cem-wap w ościeżach - 40 m2. 1.2 Dwukrotnego malowania tynków zewnętrznych farbą emulsyjną akrylową z przetarciem tynków oraz przygotowaniem powierzchni z zastosowaniem rusztowań zewnętrznych rurowych - 1220,89 m2. 1.3 Osłonięcia okien folią polietylenową - 331,50 m2. 1.4 Skucia płytek z gresu na zaprawie na schodach, podeście i podjeździe - 46,00 m2. 1.5 Ułożenia płytek gress na zaprawie klejowej mrozoodpornej na schodach - 4,84 m2. 1.6 Ułożenia płytek gress na zaprawie klejowej mrozoodpornej na podeście i podjeździe dla niepełnosprawnych - 41,16 m2. 1.7 Wymiany wykładziny dywanowej wraz z cokolikiem - 750,00 m2. Parametry wykładziny dywanowej: a) pętelkowa w płytkach o strukturze gładkiej na podłożu bitumicznym, b) klasa natężenia ruchu 33 lub wyższa, c) atest krzeseł na kółkach, d) certyfikat odporności ogniowej B fl-sl lub wyższa e) wysokość runa min 2,5 mm, f) całkowita wysokość około 6 mm, g) przystosowana do prania na mokro. 1.8 Dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych po uprzednim przygotowaniu powierzchni do malowania: parter + I piętro + II piętro: a) ściany - 1414,628 m2, b) sufity - 462,60 m2. 1.9 Wymiany verticali - 300,00 m2. 1.10 Wymiany obróbek blacharskich kominów z blachy ocynkowanej - 15,564 m2, 1.11 Wywiezienia materiałów z rozbiórki 3,366 m2. Sporządzając kalkulację należy uwzględnić w wycenie koszty wyniesienia i wniesienia mebli. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ( zwaną dalej w skrócie STWiOR) oraz przedmiar robót - zawarte w Rozdziale IV SIWZ w oddzielnych plikach. 3. Zamawiający zaznacza iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. 4. Realizacja robót będzie odbywała się przy czynnym obiekcie Placówki nie powodując przerwy w pracy i obsłudze interesantów KRUS. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MK MODERN Sp. z o.o., ul. Bohaterów Września 9 lok. 135, 02-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 228732,79
Oferta z najniższą ceną: 228732,79 / Oferta z najwyższą ceną: 268000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
- Przeprowadzenie prac remontowo-konserwatorskich w zabytkowym zespole pałacowo-parkowym w Dębinkach
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.