eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej we Wrocławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Wrocław: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 16006 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3705328, faks 71 3435439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń Izby Celnej we Wrocławiu znajdujących się w obiektach: 1. we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 127, 2. we Wrocławiu przy ul. Podwale 64, 3. we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31, 4. we Wrocławiu przy ul. Białowieskiej 1, 5. w Legnicy przy ul. Pątnowskiej 50, 6. w Żarskiej Wsi, 7. w Polkowicach przy ul. Krzywej 3, 8. w Zgorzelcu przy ul. Wolności 1, 9. w Wałbrzych przy ul. Ludowej 63. Szczegółowy zakres czynności dla poszczególnych obiektów określono poniżej: 1.Sprzątanie pomieszczeń biurowych: Częstotliwość: 1)dwa razy w tygodniu: - odkurzanie wykładzin dywanowych, - odkurzanie i zmywanie posadzek twardych, - usuwanie kurzu z parapetów okiennych, mebli, urządzeń (za wyjątkiem sprzętu komputerowego), wieszaków, gablot, tablic itp. znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach. 2)wg potrzeb: - opróżnianie koszy, niszczarek wymiana worków foliowych* - odtłuszczanie słuchawek telefonicznych - usuwanie pajęczyn 3) 1 raz na tydzień: - przecieranie nóg krzeseł i stołów - wycieranie i odtłuszczanie klamek i drzwi 2. Sprzątanie traktów komunikacyjnych, wejść i holów: Częstotliwość: 1)codziennie - zmywanie twardych powierzchni i podłóg - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych* - odkurzanie i mycie powierzchni schodów - mycie barierek i poręczy, a także krat zabezpieczających 2)wg potrzeb: - wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi wejściowych przeszklonych. 3. Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: Częstotliwość: 1)Codziennie - mycie, oczyszczanie i dezynfekcja wszelkich urządzeń sanitarnych, luster - mycie powierzchni podłóg i ścian pokrytych terakotą - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych* 2)wg potrzeb: - mycie luster - uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych * 4. Sprzątanie pomieszczeń technicznych, archiwa i magazyny: Częstotliwość: 1) 1 raz w miesiącu: - mycie podłogi pokrytej PCV - mycie podłogi cementowej 5. Utrzymanie czystości na zewnątrz budynku: Częstotliwość: - w obiekcie mieszczącym się w Zgorzelcu przy ul. Wolności 1 w okresie zimy odśnieżanie chodników i dojść do budynku przez całą dobę w zależności od opadów. 6. Dwa razy do roku mycie okien wraz z ościeżnicami w okresach: - marzec/ kwiecień - październik/ listopad Konkretne daty ustalone zostaną z Zmawiającym w trakcie obowiązywania umowy. * Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest dostarczać materiały eksploatacyjne takie jak: worki foliowe do koszy na śmieci, mydło w płynie PH 5.5, papier toaletowy min. dwuwarstwowy o średnicy rolki min. 19cm i długości min. 120m, ręczniki papierowe składanka Z, kostki zapachowe do WC i wkłady do WC i pisuarów, wynoszenie śmieci do kontenerów na odpady komunalne. Wymagania dotyczące sprzątania: Zakres czynności: 1. Usługa będącą przedmiotem zamówienia wykonywana będzie w dni robocze w godzinach pracy Urzędów tj. od 7:00 do 15:00 oprócz obiektu znajdującego się we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31, w którym usługę sprzątania należy wykonywać w godz. od 8:00 do 16:00, oraz obiektu mieszczącego się w Legnicy przy ul. Pątnowskiej 50, w którym usługę sprzątania należy wykonywać w godz. od 9:00 do 17:00 z uwzględnieniem ust. 2 i 3. 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i rzetelnego wykonania zamówienia. Obowiązki i zobowiązania Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę sprzątania z należytą starannością. 2. Wykonawca odpowiada jak za własne działania lub zaniechania osób, którym powierzył lub za pomocą których wykonuje czynności objęte niniejszym przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca odpowiada za staranne przestrzeganie przez osoby zatrudnione do wykonania usługi sprzątania, zakresu obowiązków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca ma obowiązek informowania o zdarzeniach i utrudnieniach mających wpływ na wykonywanie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości prowadzenia usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz zmian w zespole pracowników w trybie natychmiastowym w razie takiej konieczności. 6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przy użyciu własnego sprzętu, środków myjących, czyszczących, konserwujących oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych. 7. Usługa objęta zamówieniem powinna być wykonana przy zastosowaniu atestowanych profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu ręcznego i mechanicznego. 8. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne winny posiadać atesty, tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia, środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności. 9. Wszystkie dostarczone środki oraz artykułu wykorzystywane do realizacji usługi muszą posiadać karty charakterystyki, które mają być dostarczane Zamawiającemu na jego żądanie. 10. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i bieżącego uzupełniania następujących materiałów eksploatacyjnych: 1. kostki WC do muszli i pisuarów, 2. papier toaletowy, min. 2-warstwowy o minimalnej średnicy 19 cm, min. 120m, do pojemników typu Merida, 3. ręczniki papierowe do pojemników typu Merida składanka Z, 4. mydło ph 5.5 do dozowników typu Merida, 5. worki foliowe na odpady, 6. Wykonawca stosować będzie środki czystości o bezspornie dobrej jakości, dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, właściwe do zainstalowanych pojemników oraz dozowników. Wskazane środki czystości winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych obiektów. 7. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w czystości ścierek, mopów, szczotek i innych akcesoriów służących do sprzątania (akcesoria nie mogą nosić oznak całkowitego zużycia) poprzez ich okresową wymianę: a. wymiana ścierek do kurzu i mycia - 2 razy w miesiącu lub w razie potrzeby, b. wymiana mopów - 1 raz na miesiąc lub w razie potrzeby, 8. Wykonawca wyznaczy osobę, zwaną Koordynatorem, która będzie pełnić stały nadzór nad pracą wszystkich osób sprzątających. Koordynator będzie utrzymywać bezpośredni, stały kontakt z przedstawicielem Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usuwania wszelkich niedociągnięć stwierdzonych w czasie kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku winni być ubrani w jednolite stroje z umieszczonym w widocznym miejscu identyfikatorem. 11. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na obszarze objętym realizacją przedmiotu zamówienia należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu pracowników Zamawiającego, osób trzecich oraz w majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Szczegółowy opis pomieszczeń z uwagi na ich złożoność określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 9 000 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). NBP Oddział Wrocław nr 12 1010 1674 0036 6513 9120 0000 z adnotacją : wadium - sprzątanie obiektów Izby Celnej we Wrocławiu nr sprawy: 450000-ILGW.271.3.2015 Informacje dodatkowe: 1) Wadium musi być wniesione nie później niż przed upływem składania ofert. 2) Wadium będzie zwrócone (lub zatrzymane) w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie usługi sprzątania obiektów. Wartość zamówienia - jednej usługi nie może być mniejsza niż 300.000,00zł (brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został przez Wykonawcę spełniony, jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w przypadku: a) zmniejszenia częstotliwości wykonywania czynności sprzątania, b) zmniejszenia powierzchni do sprzątania w którymkolwiek z obiektów, c) odstąpienia od realizacji usługi sprzątania w którymkolwiek z obiektów z uwagi na zmiany organizacyjne np. wygaszenie trwałego zarządu, likwidacja obiektu, zmiana lokalizacji, d) zmiana stawki podatku VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.