eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa programu komputerowego do elektronicznego prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-07

Opole: Dostawa programu komputerowego do elektronicznego prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
Numer ogłoszenia: 160052 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4425742, fax 077 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa programu komputerowego do elektronicznego prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa programu komputerowego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów zgodnego z założeniami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 grudnia 2004r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów (Dz. U Nr 7 /2005 poz. 55) i zainstalowanie go na siedmiu stanowiskach - w Oddziałach: Głubczyce, Kluczbork, Krapkowice, Nysa, Olesno, Opole Prudnik oraz: - wdrożenie programu we wskazanych lokalizacjach. Wdrożenie polega na nadzorowanym przez Wykonawcę pozyskaniu danych ewidencyjnych w czasie przeprowadzania szkoleń i uzyskanie raportów zgodnych z zał. Nr 1-7 ww. Rozporządzenia + RRW-10. W ramach wdrożenia Wykonawca zeskanuje mapy z nadaniem georeferencji dla co najmniej dwóch obrębów będących przedmiotem wdrożenia. - przeszkolenie odpowiednich pracowników (co najmniej dwóch dla każdej lokalizacji) w ww. Inspektoratach w zakresie korzystania z programu. Przewiduje się 16 godzin szkolenia dla każdej lokalizacji) - wykonanie dokumentacji użytkownika (dla każdej lokalizacji) zawierającej opis i zasady korzystania z oprogramowania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu programu do elektronicznego prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów zgodnego z założeniami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 grudnia 2004r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów w oparciu o system GIS. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca załączy dokumenty wystawione przez użytkownika programu potwierdzające, że dostawa i wdrożenie programu zostały wykonane należycie, a program umożliwia prowadzenie przedmiotowej ewidencji, generowanie raportów (wg cytowanego Rozporządzenia) i RRW-10. - dysponuje do realizacji zadania co najmniej dwoma osobami, które wdrażały projekt u innych użytkowników. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) Oferty składane wspólnie. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: - wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 5. Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie. 7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt IX a). 8. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy konsorcjum (patrz pkt XIX SIWZ) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu a) Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U Nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1, 2 i 3) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze i załączniki: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. tej ustawy. Wzór oświadczenia stanowi formularz - form. 0, W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczenia zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia dokumentu zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia dokumentu zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia dokumentu zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (form.2) oraz załączenie dokumentów wystawionych przez użytkownika, potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a program umożliwia prowadzenie przedmiotowej ewidencji, generowanie raportów (wg cytowanego Rozporządzenia) i RRW-10. 6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania. (form.3. ) 7. Wypełnione załączniki nr 2, 3 i 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. funkcjonalność - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ul. Katowicka 55, 45-061 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ul. Katowicka 55, 45-061 Opole.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.