Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Białystok: REMONT WEWNĘTRZNY BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU, UL. SIENKIEWICZA 65
Numer ogłoszenia: 160044 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 670 31 37, faks 085 670 28 42.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.podlaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT WEWNĘTRZNY BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU, UL. SIENKIEWICZA 65.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wewnętrzny budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 65. Charakterystyka przedmiotu zamówienia Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym. Należy przewidzieć utrudnienia w ich realizacji i wykonanie robót zabezpieczających. Zakres robót do wykonania: Roboty budowlane 1) Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi antywłamaniowe kl. C, na drzwi o zwiększonej odporności na włamanie, drzwi płytowe pełne fornirowane. 2) Wymiana naświetli drewnianych na naświetla z profili aluminiowych, przeszklonych szkłem bezpiecznym. 3) Wymiana tynków wewnętrznych. 4) Dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną z jednokrotnym szpachlowaniem. 5) Malowanie ścian farbą natryskową na korytarzach. 6) Wykonanie lamperii z tynku żywicznego, drobnoziarnistego w kolorze szarobeżowym. 7) Malowanie lamperii farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem na klatce schodowej. 8) Rozbiórka posadzek na korytarzach i w dwóch pomieszczeniach biurowych z parkietu wraz z oczyszczeniem podłoża. 9) Przygotowanie podłoża do układania płytek z gresu (gruntowanie, wyrównanie zaprawą samopoziomującą). 10) Wykonanie posadzek z gresu o wym. 60 cm x 60 cm na korytarzach i dwóch pokojach biurowych wraz z cokolikiem wys. 10 cm. 11) Zabetonowanie kanałów w posadzkach, uzupełnienie posadzki z parkietu. 12) Wymiana wykładziny dywanowej. 13) Wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki na wysypisko śmieci na odległość do 10 km. Roboty elektryczne 1) Przebudowa instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych. 2) Wymiana drzwiczek tablic telekomunikacyjnych. 3) Prace kontrolno-pomiarowe przebudowanych instalacji. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ: przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja techniczna (załącznik nr 8 SIWZ). Szacunkowa wartość zamówienia: 390.233,28 zł netto, w tym wartość zamówień uzupełniających 65.038,88 zł netto.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które zostały przewidziane do wykonania w zamówieniu podstawowym tj.: Roboty budowlane 1) Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi antywłamaniowe kl. C, na drzwi o zwiększonej odporności na włamanie, drzwi płytowe pełne fornirowane. 2) Wymiana naświetli drewnianych na naświetla z profili aluminiowych, przeszklonych szkłem bezpiecznym. 3) Wymiana tynków wewnętrznych. 4) Dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną z jednokrotnym szpachlowaniem. 5) Malowanie ścian farbą natryskową na korytarzach. 6) Wykonanie lamperii z tynku żywicznego, drobnoziarnistego w kolorze szarobeżowym. 7) Malowanie lamperii farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem na klatce schodowej. 8) Rozbiórka posadzek na korytarzach i w dwóch pomieszczeniach biurowych z parkietu wraz z oczyszczeniem podłoża. 9) Przygotowanie podłoża do układania płytek z gresu (gruntowanie, wyrównanie zaprawą samopoziomującą). 10) Wykonanie posadzek z gresu o wym. 60 cm x 60 cm na korytarzach i dwóch pokojach biurowych wraz z cokolikiem wys. 10 cm. 11) Zabetonowanie kanałów w posadzkach, uzupełnienie posadzki z parkietu. 12) Wymiana wykładziny dywanowej. 13) Wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki na wysypisko śmieci na odległość do 10 km. Roboty elektryczne 1) Przebudowa instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych. 2) Wymiana drzwiczek tablic telekomunikacyjnych. 3) Prace kontrolno-pomiarowe przebudowanych instalacji. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ: przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja techniczna (załącznik nr 8 SIWZ).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
- Dostawa wyposażenia na Oddział Chirurgii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Przebudowa obiektów przejścia granicznego w Ustce
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU przy ul. H. SIENKIEWICZA 65 - III etap
- Przebudowa i adaptacja obiektów Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.