eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zlewnia rzeki Baryczy - udrożnienie cieków, pow. Milicz, Trzebnica, Przedmiot zamówienia składa się z następujących części1) Udrożnienie cieków i kanału w zlewni rz. Baryczy (rz. Świeca, rz. Wiesiołek, Ciek R-N-55, Tążyna, Rów D (Lubiel), Ciek R-L-46, kanał Młynówka Milicka, gm. Milicz, Krośnice, Cieszków 2) Udrożnienie cieków i kanału w zlewni rz. Baryczy (Masłówka, Krępa, Polska Woda, Sowina, Barycz, kanał Struga - Poręba), gm. Żmigród, Trzebnica, Prusice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Wrocław: Zlewnia rzeki Baryczy - udrożnienie cieków, pow. Milicz, Trzebnica, Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1) Udrożnienie cieków i kanału w zlewni rz. Baryczy (rz. Świeca, rz. Wiesiołek, Ciek R-N-55, Tążyna, Rów D (Lubiel), Ciek R-L-46, kanał Młynówka Milicka, gm. Milicz, Krośnice, Cieszków 2) Udrożnienie cieków i kanału w zlewni rz. Baryczy (Masłówka, Krępa, Polska Woda, Sowina, Barycz, kanał Struga - Poręba), gm. Żmigród, Trzebnica, Prusice
Numer ogłoszenia: 160043 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zlewnia rzeki Baryczy - udrożnienie cieków, pow. Milicz, Trzebnica, Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1) Udrożnienie cieków i kanału w zlewni rz. Baryczy (rz. Świeca, rz. Wiesiołek, Ciek R-N-55, Tążyna, Rów D (Lubiel), Ciek R-L-46, kanał Młynówka Milicka, gm. Milicz, Krośnice, Cieszków 2) Udrożnienie cieków i kanału w zlewni rz. Baryczy (Masłówka, Krępa, Polska Woda, Sowina, Barycz, kanał Struga - Poręba), gm. Żmigród, Trzebnica, Prusice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zlewnia rzeki Baryczy - udrożnienie cieków, pow. Milicz, Trzebnica, Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1) Udrożnienie cieków i kanału w zlewni rz. Baryczy (rz. Świeca, rz. Wiesiołek, Ciek R-N-55, Tążyna, Rów D (Lubiel), Ciek R-L-46, kanał Młynówka Milicka, gm. Milicz, Krośnice, Cieszków 2) Udrożnienie cieków i kanału w zlewni rz. Baryczy (Masłówka, Krępa, Polska Woda, Sowina, Barycz, kanał Struga - Poręba), gm. Żmigród, Trzebnica, Prusice Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie cieków i kanałów na łącznej długości 47,84 km na terenie pow. Milicz, Trzebnica.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium dla każdej części z osobna w wysokości: Ad 1) 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Ad 2) 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Termin, miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 04.08.2016r. godz. 9:00 Wadium wniesione w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy wnieść nie później jak w dniu / terminie /składania ofert, czyli dnia: 04.08.2016r. godz. 9:00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (m.in. poświadczenia, oświadczenia, referencje, inne) wykonał usługę/i polegające na konserwacji cieków lub kanałów na łącznej długości co najmniej: Ad. zamówienia w części 1) - 16 km Usługi sumują się Ad. zamówienia w części 2) - 12 km Usługi sumują się W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 8. 1.2 niniejszej SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: Dotyczy zamówienia w części 1) i 2) 1 osobą posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do prowadzenia nadzoru przyrodniczego rozumianego jako nadzór i kontrola nad sposobem wykonywania prac, który zagwarantuje właściwą reakcję w przypadku sytuacji nagłych, nieprzewidzianych i zminimalizuje ryzyko negatywnego oddziaływania na elementy przyrodnicze występujące w obrębie i w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac (tj. botanik, zoolog, lub specjalista z zakresu ochrony środowiska), Osoby te powinny posiadać wyższe wykształcenie o specjalności przyrodniczej opisane powyżej pozwalające na sprawowanie nadzoru przyrodniczego oraz wykazać, że uczestniczyły w prowadzeniu co najmniej 1 nadzoru przyrodniczego przy realizacji prac z zakresu melioracji wodnych na obszarach cennych przyrodniczo. Uzasadnienie: W celu ograniczenia negatywnego wpływu realizacji przedmiotowych prac na środowisko przyrodnicze i jego poszczególne elementy, występujące w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie terenu na którym będą prowadzone prace. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży wykaz którego wzór stanowi załącznik Nr 5 - część IV SIWZ Formularze. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.1. W przypadku, jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, to muszą ustanowić pełnomocnika (zwanego w dalszej części Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 7 ust. 5 umowy, 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, przyrodniczymi, a w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn, gwałtowne opady deszczu, burze, gradobicie, wysokie stany wód, itp.; c) możliwość wystąpienia szkody np. w uprawach rolnych lub innych szkód na działkach przyległych jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac, d) możliwość wystąpienia szkody w środowisku, e) niewypały i niewybuchy; f) wykopaliska archeologiczne; 3) zmiany wynagrodzenia: a) wystąpienia okoliczności o których mowa w § 4 ust.3 i 7, w § 7 ust. 5 oraz w § 8 ust. 1 niniejszej umowy. 4) zmiany osobowe: a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) zmiany osób do nadzorowania prac. 5) Pozostałe zmiany a) zmiana dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc. 2. Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron, zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Jana Matejki 6 (III piętro), 50-333 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Jana Matejki 5 (sekretariat), 50-333 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udrożnienie cieków i kanału w zlewni rz. Baryczy (rz. Świeca, rz. Wiesiołek, Ciek R-N-55, Tążyna, Rów D (Lubiel), Ciek R-L-46, kanał Młynówka Milicka, gm. Milicz, Krośnice, Cieszków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: polega na udrożnienia cieków na łącznej dł. 26,720 km, w tym m.in. na : Rz. Świeca udrożnienie cieku na dł. 1,250 km poprzez: - ręczne wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku Rz. Wiesiołek udrożnienie cieku na dł. 0,710 km poprzez: - ręczne wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku Ciek R-N- 55 udrożnienie cieku na dł. 7,320 km poprzez: - ręczne wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku Rz. Tążyna udrożnienie cieku na dł. 8,0 km poprzez: - wycinkę i karczowanie krzaków - ręczne wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych Rów D (Lubiel) udrożnienie cieku na dł. 2,050 km poprzez: - ręczne wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku Ciek R-N- 55 udrożnienie cieku na dł. 3,440 km poprzez: - ręczne wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku Kanał Młynówka Milicka udrożnienie kanału na dł. 3,950 km poprzez: - ręczne wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - usunięcie zwisających gałęzi drzew nad korytem kanału, - hakowanie, - wywóz roślinności, - usunięcie i wywóz zanieczyszczeń komunalnych z kanału Przedmiotowe cieki znajdują się na terenach cennych przyrodniczo lub w ich granicach. W związku z powyższym w celu ograniczenia negatywnego wpływu realizacji przedmiotowych prac (dotyczy wszystkich obiektów) na środowisko przyrodnicze i jego poszczególne elementy, występujące w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie terenu na którym będą prowadzone prace Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia NADZORU PRZYRODNICZEGO dysponując osobą/osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Udrożnienie cieków i kanału w zlewni rz. Baryczy (Masłówka, Krępa, Polska Woda, Sowina, Barycz, kanał Struga - Poręba), gm. Żmigród, Trzebnica, Prusice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: polega na udrożnienia cieków na łącznej dł. 21,115 km, w tym m.in. na : Rz. Masłówka udrożnienie cieku na dł. 3,875 km poprzez: - wycinka odrostów krzaków i samosiejek drzew ze skarp walów p.pow. wraz z oczyszczeniem terenu, - usunięcie zatoru, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku (przerzut urobku) Rz. Krępa udrożnienie cieku na dł. 9,50 km poprzez: - wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - usunięcie zakrzaczeń, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku, - usunięcie zatoru Rz. Polska Woda udrożnienie cieku na dł. 1,9 km poprzez: - wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - usunięcie zakrzaczeń, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych Kanał Sowina udrożnienie kanału na dł. 3,5 km poprzez: - wykoszenie wraz z wywiezieniem wykoszonych porostów ze skarp kanału, - wykoszenie porostów ze skarp kanału z mulczowaniem, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku, Rz. Barycz udrożnienie cieku na dł. 0,60 km poprzez: - wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów z międzywala i skarp cieku, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku, Kanał Struga - Poręba udrożnienie kanału na dł. 1,740 km poprzez: - wykoszenie wraz rozdrobnieniem porostów ze skarp kanału, - wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp kanału i wywiezieniem pokosu na składowisko odpadów, - usunięcie samosiejek drzew wraz z oczyszczeniem terenu, - odmulenie wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie przepustów rurowych Przedmiotowe cieki znajdują się na terenach cennych przyrodniczo lub w ich granicach. W związku z powyższym w celu ograniczenia negatywnego wpływu realizacji przedmiotowych prac (dotyczy wszystkich obiektów) na środowisko przyrodnicze i jego poszczególne elementy, występujące w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie terenu na którym będą prowadzone prace Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia NADZORU PRZYRODNICZEGO dysponując osobą/osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.