eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybczewice › Zakup zestawu asenizacyjnego w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Rybczewice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Rybczewice: Zakup zestawu asenizacyjnego w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Rybczewice
Numer ogłoszenia: 160041 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybczewice , Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice, woj. lubelskie, tel. 081 58 44 460, faks 081 58 44 474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybczewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawu asenizacyjnego w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Rybczewice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w rozumieniu art. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, jest dostawa fabrycznie nowego zestawu asenizacyjnego składającego się z ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego. 2. Ciągnik oraz wóz asenizacyjny muszą posiadać świadectwo homologacji oraz spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowego zestawu asenizacyjnego do siedziby Urzędu Gminy Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice. 2) Przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie działania obsługi dostarczonego zestawu, 3) Udzielenie gwarancji wraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego. 4. Oferowany zestaw musi spełniać minimalne parametry określone poniżej: 4.1. Wymagane minimalne parametry techniczne ciągnika rolniczego: fabrycznie nowy ciągnik rolniczy rok produkcji 2014, napęd na dwie osie, z silnikiem czterocylindrowym, wysokoprężny z turboładowaniem, moc silnika nie mniejsza niż 110 KM, skrzynia biegów z rewersem hydraulicznym, przełączana pod obciążeniem, przekładnie min. 30/30, norma emisja spalin min. EURO 3, WOM tylny 540 /1 obr/min, min. 2 pary wyjść złączy hydraulicznych, elektroniczne sterowanie hydrauliką,TUZ przedni, kąt skrętu min. 50 st., kabina amortyzowana z ogrzewaniem i wentylacją, dodatkowe siedzenie dla 2 operatora, fotel pneumatyczny + pasy bezpieczeństwa, spryskiwacz przedniej i tylnej szyby, instalacja pneumatyczna hamulców przyczepy, lampa błyskowa/ kogut/, dodatkowe reflektory /przód, tył/, zaczep przystosowany do pracy z wozem asenizacyjnym o pojemności min. 5000 l, rozmiar kół przednich min. 420/70R-24, rozmiar kół tylnych min. 520/70R-38, masa bez balastu minimum 5170 kg. , wyposażenie: trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, klucz do kół, śruba rzymska oraz komplet kluczy do napraw bieżących,4.2. Wymagane minimalne parametry techniczne wozu asenizacyjnego: wóz asenizacyjny fabrycznie nowy, rok produkcji 2014, ilość osi jedna, pojemność: min. 5000 litrów, zbiornik wykonany z blachy o grubości min. 5 mm z dodatkowymi wzmocnieniami, zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego, zbiornik ocynkowany ogniowo wewnątrz i z zewnątrz, wielofunkcyjna rama malowana, zestaw kołowy - 500/50 x 17, 385/65 R22,5, zbiornik przelewowy, odolejacz/tłumik, hydraulicznie sterowany,zawór spustowy, uchwyt do tablicy wyróżniającej, manowakuometr, wymienny zaczep, regulowana stopka podporowa, pływakowy wskaźnik napełnienia z przodu zbiornika, instalacja elektryczna 12 V ze złączem, instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego, instalacja hamulcową jednoprzewodową, przewody i złącza hydrauliczne, wąż z koszem ssącym - długość węża ssawnego min. 6 m, główna zasuwa spustowa sterowana hydraulicznie, błotniki metalowe, zawór pływakowy na górze zbiornika, 5. Gwarancja: 5.1. gwarancja na części mechaniczne ciągnika, minimum 2 lata bez limitu motogodzin, 5.2. gwarancja na części mechaniczne wozu asenizacyjnej minimum 2 lata. 5.3. serwis gwarancyjny na dostarczony ciągnik rolniczy w promieniu do 30 km od siedziby zamawiającego. 6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 6.1. Wykonawca dostarczy we własnym zakresie kompletny zestaw asenizacyjny w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6.2. W dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu: świadectwo homologacji na ciągnik rolniczy i wóz asenizacyjny, dokumentację techniczno - rozruchową podzespołów, książki gwarancyjne ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego, karty gwarancyjne pojazdów podwozia i zabudowy (jeżeli występują oddzielnie), instrukcje obsługi pojazdów, sporządzone w języku polskim, dokumenty niezbędne do rejestracji zestawu, przeprowadzenie pierwszego uruchomienia (rozruchu) zestawu asenizacyjnego. 6.3. Wykonawca powinien zapewnić bezpłatne szkolenie operatorów wskazanych przez Zmawiającego w zakresie obsługi i konserwacji zestawu asenizacyjnego. 6.4. Ciągnik rolniczy i wóz asenizacyjny, powinny spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym. 6.5. Wóz asenizacyjny winien spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1617). 6.6. Wykonawca zapewni okres gwarancyjny na ciągnik min. 24 miesiące, na wóz asenizacyjny min. 24 miesiące. Gwarancja w okresie jej obowiązywania winna obejmować bezpłatny dojazd serwisantów. W okresie tym Wykonawca usunie wszelkie wady objęte gwarancją, zgłoszone przez Zamawiającego. Zgłoszenie nastąpi telefonicznie i zostanie potwierdzone pisemnie. 6.7. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w okresie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty uznania reklamacji. W szczególnych przypadkach termin ten może zostać wydłużony, za zgodą stron.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert na okres 30 dni licząc od ostatniego dnia terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730, 732, i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego: SBP O/Rybczewice NR: 81 8689 0007 1000 0124 2000 0050 z dopiskiem: Wadium - IZP.271.17.2014 5. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej Wykonawca winien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające fakt jego wniesienia. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu strona wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty , gdy nastąpi: a) zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiana nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, c) zmiany osób lub podmiotów reprezentujących oraz odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy, d) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy - w takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, 3. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: a) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego, b) wystąpienie nieistotnych zmian, które nie mają wpływu na istotne postanowienia umowy 4. Zawartej umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugrybczewice.bip4.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Rybczewice pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt.:Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Rybczewice współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 3.2.1 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.