eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › wybudowanie pod klucz w systemie TBS budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Sobieskiego w Zabrzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Zabrze: wybudowanie pod klucz w systemie TBS budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Sobieskiego w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 160012 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Pl. Warszawski 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 3733910, 3733921, fax 0-32 2711553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm-tbs.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybudowanie pod klucz w systemie TBS budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Sobieskiego w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Sobieskiego w Zabrzu. Podstawą wyceny jest załączona dokumentacja techniczna - projekt wykonawczy. Projekt budowlany należy traktować jedynie jako uzupełnienie do projektu wykonawczego. Dodatkowo Zamawiający dołącza Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. W razie nieścisłości Wykonawca ma obowiązek wysłać zapytanie do Zamawiającego w celu uzyskania odpowiedzi, co do zakresu ewentualnej korekty. Inwestycja wykonywana będzie w całości z materiałów dostarczanych przez wykonawcę: a) do realizacji zamówienia należy zastosować materiały i wyroby dopuszczone do stosowania, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku, b) zastosowane przez wykonawcę środki i materiały budowlane nie mogą mieć parametrów technicznych i jakościowych gorszych, niż zastosowane w projekcie. c) jeżeli Wykonawca przewiduje inne materiały niż zakłada projekt, należy je wskazać i opisać oraz udokumentować, że posiadają nie gorsze parametry techniczne i jakościowe. Zakres zamówienia obejmuje: a) prace przygotowawcze - przygotowanie placu budowy, zgodnie z przepisami BHP i Prawa budowlanego, b) roboty budowlano-montażowe, w tym:wybudowanie budynku, wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem technicznym,wykonanie sieci i przyłącza wodnego,wykonanie sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej,zagospodarowanie terenu, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, oraz przepisami Prawa budowlanego. c) prace dodatkowe, wraz z kosztami ich wykonania: uzgodnienie warunków współpracy i nadzoru z Vattenfall Polska (w zakresie energii elektrycznej), Zabrzańskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji, Telekomunikacją Polską, Zabrzańskim Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej,dostawa energii elektrycznej i wody do celów technologicznych i socjalnych,wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach,aktualizacja zasobów mapowych Urzędu Miejskiego w Zabrzu, sukcesywnie dla sieci i budynku,wywóz i składowanie humusu i ziemi,przygotowanie wszystkich dokumentów, określonych w przepisach aktualnych na dzień odbioru, oraz uzyskanie Pozwolenia na użytkowanie,uzyskanie wszystkich dodatkowych uzgodnień związanych z realizacją zadania łącznie z dodatkowymi uzgodnieniami mogącymi wyniknąć ze zmianą obowiązującego prawa podczas realizacji ( np. plany wprowadzenia odbiorów częściowych inwestycji Nadzoru Budowlanego). Kosztów dodatkowych (a -prace przygotowawcze i c -prace dodatkowe) nie należy wyceniać osobno. Koszty te powinny zostać ujęte w ogólnym bilansie. Informacje dotyczące inwestycji: a) teren budowy nieuzbrojony i zajmuje powierzchnię 518,00 m2, b) kubatura budynku: 2650,00 m3; c) łączna ilość lokali: 10 lokali mieszkalnych, o różnej wielkości i 1 lokal użytkowy; d) łączna powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych 490,50 m2; e) łączna powierzchnia użytkowa lokali usługowych 44,50 m2; f) łączna powierzchnia użytkowa budynku 535,00 m2; g) ogrzewanie ZPEC; lokale wyposażone w kuchenki elektryczne. Budynki wyposażone będą w instalację wod-kan, elektryczną, podłączenie kuchennych pieców elektrycznych (jeśli projekt nie określa - model podstawowy z elektrycznym piekarnikiem i płytą ceramiczną - ogólnie dostępny na rynku), centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody zasilanych z sieci ZPEC, instalacje niskoprądowe - telefoniczna, domofonowa, dzwonkowa, internetowa, telewizji zbiorczej. Sieć zewnętrzna C.O. nie jest objęta niniejszym zamówieniem i stanowi inwestycję własną ZPEC. Sieć energetyczna i przyłącze nie są objęte niniejszym zamówieniem i stanowią inwestycję własną Vattenfall. Wykonanie sieci telefonicznej nie jest objęte niniejszym zamówieniem i stanowi inwestycję własną operatorów. Informacje dodatkowe: a) rozliczenie nastąpi w formie ryczałtu (maksymalnie 7 transz). W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. b) uzyskanie wszelkich pozwoleń oraz wynikających z tego tytułu opłat, związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji (np. zajęcie pasa drogowego, chodnika itp.) leży w gestii Wykonawcy, po uprzednim uzyskaniu Pełnomocnictwa od Zamawiającego. c) zgodnie z aktualną wykładnią prawa dotyczącą podatku VAT, Wykonawca zobowiązany jest zastosować i wskazać w ofercie odpowiednią stawkę w odniesieniu do katalogu wykonywanych robót budowlanych, w ramach realizowanej inwestycji. W związku z powyższym formularz ofertowy będzie zawierał cenę w rozbiciu na wartości z należnymi stawkami podatku VAT, mającą odzwierciedlenie w wypełnionym planie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. d) Zamawiający nie wymaga kosztorysu ofertowego od Wykonawcy na etapie składania oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy który wygra przetarg, do dostarczenia przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego (do celów pomocniczych). e) W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, Zamawiający zastosuje właściwy tryb udzielenia zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W tym przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia na teren budowy innego Wykonawcy. f) Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. g) W ramach zrealizowanej inwestycji Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji w następującym wymiarze: na roboty ogólnobudowlane - minimum 5 lat,na dach - minimum 8 lat, na urządzenia - minimum 2 lata. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Sobieskiego w Zabrzu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 39 000,00 PLN (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.08.2008r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 70124042271111000048479929. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) wpłynął wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;który został wykluczony z postępowania;którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium w formie pieniężnej - (czyli potwierdzenie przelewu, dowód wpłaty na konto) należy zamieścić w ofercie. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności 30 dni oraz bieg terminu rozpoczyna się wraz z terminem składania ofert. Oryginał dokumentu wadium wniesionego w formie niepieniężnej należy złożyć w Kasie Głównej Zamawiającego przy Placu Warszawskim 10 w Zabrzu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00; natomiast kserokopię oryginału i potwierdzenie zapłaty (opłata za wydanie, stwierdzająca ważność gwarancji) należy zamieścić w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu pracy Kasy. Informacje o ewentualnych zmianach dostępne będą wyprzedzająco na stronie internetowej Spółki: www.zbm-tbs.zabrze.pl.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) i spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a) posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie (0-1), tj. spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku w rozbiciu na wartości z odpowiednimi stawkami podatku VAT (w odniesieniu do zapisów pkt. 4.7c SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający za zgodność z oryginałem i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej).W przypadku aktualizacji danych w okresie przypadającym na uczestnictwo w postępowaniu (np. powołanie oddziału, poszerzenie branży), Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przedłożenia kserokopii wniosku o aktualizację bądź pisemnego wyjaśnienia, sporządzonego zgodnie z warunkami niniejszego postępowania. W przypadku Spółek z o.o. do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych. 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie warunki przetargu. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 5.Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat zbliżonych co do rodzaju, zakresu i wartości robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch oddzielnych zamówień dotyczących wybudowania pod klucz budynków mieszkalnych wielorodzinnych, w tym przynajmniej jednego zamówienia obejmującego budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego, którego powierzchnia użytkowa nie jest mniejsza niż 500m2. UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazania w ofercie zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę, który był kompleksowym podwykonawcą. Dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie robót przez takiego Wykonawcę może być wyłącznie dokument wystawiony przez Inwestora (a nie głównego Wykonawcę, który podzlecił roboty). 6.Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień, zostały wykonane z należytą starannością. 7.Informacja ogólna na temat przeciętnej liczny zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w ciągu ostatnich 3 lat, oraz odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia (kadra kierownicza i techniczna), wraz z danymi na temat ich kwalifikacji - informację należy sporządzić według wzoru dołączonego do SIWZ. 8.Uprawnienia zawodowe (załączyć kserokopie), w tym uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy lub odpowiednio kierownika robót. Należy dołączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zmianami). Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel oraz: kierownika budowy: 5 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, kierownika robót budowlanych: 3 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, kierownika robót elektrycznych (instalacje wewnętrzne i sieci): 3 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, kierownika robót instalacyjnych (wod-kan, CO, gaz): 3 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej (instalacje wewnętrzne i sieci), uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 4,5,6,7,8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 11.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Dowód wpłaty wadium.Sposób załączenia dowodu wpłaty wadium zgodnie z pkt. 9 SIWZ. 13.Sprawozdanie finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe (2007r., 2006r., 2005r.) wraz z opinią biegłego rewidenta, jeśli podlega ono badaniu. Jeżeli sprawozdanie nie podlega badaniu zgodnie z przepisami o rachunkowości, należy to zaznaczyć w stosownej informacji. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające: -obrót za ostatnie 3 lata (2007r.,2006r.,2005r.) - zysk za ostatnie 3 lata (2007r.,2006r.,2005r.) - zobowiązania na dzień 31.12.2007r., 31.12.2006r. i 31.12.2005r. - należności na 31.12.2007r., 31.12.2006r. i 31.12.2005r. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, należy przedstawić odpowiednio ww. dokumenty za właściwy okres. Jeśli Wykonawca nie posiada na dzień składania ofert dokumentów o których mowa w niniejszym punkcie a dotyczących roku obrotowego 2007,dostarcza odpowiednio druki F-01 lub inne właściwe. 14.Informacja z banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy o wysokości posiadanych środków (łącznie z ewentualnym kredytem bieżącym) oraz wykazywanych obrotów za okres ostatnich 6 miesięcy. Zamawiający dopuszcza również dokument z którego wynika, iż Wykonawca posiada zdolność uzyskania nowego, oddzielnego kredytu z zaznaczeniem, że będzie on przeznaczony na inwestycję będącą przedmiotem zamówienia. Wskazana kwota nie może być mniejsza niż 30% ceny ofertowej, oraz nie ograniczona żadnymi warunkami. Informacja bankowa musi zostać wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 15.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000zł. Do polisy należy dołączyć dowód opłacenia składki (bądź jej treść winna wskazywać na jej opłacenie) - Zamawiający musi stwierdzić ważność dokumentu. 16.Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) - dołączony do niniejszej SIWZ. 17.Harmonogram realizacji robót, z uwzględnieniem etapów realizacyjnych (odbiory częściowe). W harmonogramie należy zaznaczyć, czy i ewentualnie kiedy Wykonawca przewiduje zapotrzebowanie na ciepło do celów technologicznych. Harmonogram stanowić winien druk własny Wykonawcy, sporządzony według wzoru Zamawiającego. UWAGA: Zgodnie z zapisami wzoru umowy suma faktur częściowych (bez faktury końcowej) nie może przekroczyć 90% wynagrodzenia umownego. Wykonawca który wygra przetarg zobowiązany jest do dostarczenia wypełnionego druku w wersji elektronicznej na dowolnym nośniku danych. 18.Plan rzeczowo - finansowy-Wykonawca decyduje o ilości transz (maksymalnie 7 etapów) wypełniając odpowiednio przedmiotowy Załącznik. Plan należy sporządzić według wzoru, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił w druku, w dodatkowej pionowej rubryce odpowiedni VAT dla każdej pozycji (katalog robót budowlanych), podsumowując na końcu wartości i ceny oddzielnie dla różnych stawek. UWAGA: Zgodnie z zapisami wzoru umowy suma faktur częściowych (bez faktury końcowej) nie może przekroczyć 90% wynagrodzenia umownego. 19.Informacja o generalnym wykonawcy -do wypełniania druk, stanowiący załącznik do SIWZ. 20.Zbiorcze zestawienie planowanych kosztów -do wypełnienia druk, stanowiący załącznik do SIWZ 20.Informacja o podwykonawcach-do wypełnienia druk, stanowiący załącznik do SIWZ (załączany w przypadku wskazania robót wykonywanych przez podwykonawców; brak druku w ofercie wskazuje na realizację zamówienia bez udziału podwykonawców). 22.Zestawianie stawek kosztorysowych dla wszystkich występujących branż. Zestawienie stanowić winno druk własny Wykonawcy, sporządzony zgodnie z pkt. 4.7e SIWZ. 23.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm-tbs.zabrze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10, pok 207..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10, pok. 315 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.