eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa druków medycznych, kopert i książek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Jelenia Góra: Dostawa druków medycznych, kopert i książek
Numer ogłoszenia: 159995 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, fax 075 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków medycznych, kopert i książek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa druków medycznych, kopert i książek z podziałem na zadania tj.: Pakiet nr 1- DRUKI AKCYDENSOWE ; Pakiet nr 2 - KOPERTY; Pakiet nr 3- DRUKI MEDYCZNE; Pakiet nr 4- DRUKI MEDYCZNE- ROBIONE wg wzoru Zamawiającego ; Pakiet nr 5 - KOPERTY; Pakiet nr 6- KSIAŻKA KONTROLI ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH I PSYCHOTROPOWYCH ; Pakiet 7- RECEPTA ZWYKŁA

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ. W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony druk oferty -na podstawie załącznika nr 2 , b) szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 1 ), c) określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru w ciągu 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 3 d)określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min. termin płatności: min. 30 dni ) - należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2, e)zobowiązanie Wykonawcy do zachowania stałości cen na oferowany asortyment przez okres min. 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy - należy wpisać w formularzu oferty załącznik nr 2 , f)określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 - należy uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2, g)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, h)oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2, i)oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), j)dot. pakietu nr 6- dołączyć oświadczenie, że zaoferowany produkt będzie wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11.09.2006 r. w sprawie środków odurzających, substancji psychotropowych, preparatów kategorii I i preparatów zawierających te środki. k)Dot. pakietu nr 7 - oświadczenie, że zaoferowany produkt będzie wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28.09.2004 r. w sprawie recept lekarskich ( Dz. U. Nr 213 poz. 2164) l)Dot. pakietu nr 7- Wykonawca musi mieć podpisaną umowę z NFOZ na drukowanie recept - dołączyć ksero umowy ww. sprawie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. stałość cen - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wojewódzki ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelnia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia pok. 024- niski parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO -SEKRETARIAT SZPITALA pok. 171.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DRUKI AKCYDENSOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 21 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. stałość cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koperta utajniona do list płac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. stałość cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DRUKI MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 38 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. stałość cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DRUKI MEDYCZNE- ROBIONE wg wzoru Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. stałość cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KOPERTY RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. stałość cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Książka kontroli środków odurzających i psychotropowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. stałość cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Recepta zwykła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. stałość cen - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.