eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Sukcesywne dostawy paliw płynnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Piaseczno: Sukcesywne dostawy paliw płynnych
Numer ogłoszenia: 15997 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie, ul. Elektroniczna 4, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7562480 (82).

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy paliw płynnych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Olej napędowy - 140 m3 (140.000 l) Olej opałowy - 190 m3 (190.000 l)

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wadium: 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) prowadzą działalność gospodarczą - są zarejestrowanymi we właściwym rejestrze podmiotami lub są wpisani do ewidencji działalności gospodarczej, posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi, b) posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykażą się wykonaną co najmniej jedną dostawą paliw płynnych w wartości i asortymencie co najmniej odpowiadającej zamówieniu i przedstawią pozytywną opinię zamawiających o wykonaniu dostawy paliw z potwierdzeniem utrzymywania wymaganej jakości paliw, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierowcami posiadającymi uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych, d) posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - posiadają sprzęt transportowy dopuszczony przez TDT do transportu paliw płynnych, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pzp - złożą odpowiednie dokumenty i oświadczenie. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4.1. dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w treści oferty, dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1. Część I. Dane Wykonawcy, 4.1.2. Część II. Oferta zasadnicza, 4.1.3. Część III. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 4.1.4. Załącznik nr I - koncesja na obrót paliwami ciekłymi, 4.1.5. Załącznik nr II - wykaz środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem numerów świadectw dopuszczenia do przewozu niektórych materiałów niebezpiecznych - paliw płynnych-(marka, typ, nr rej., liczba i pojemności komór) z zaznaczeniem środka transportowego z pompą i licznikiem- min.1 sztuka 4.1.6. Załącznik nr III - wykaz osób - kierowców przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kserokopiami zaświadczeń z przeszkolenia kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne, 4.1.7. Załącznik nr IV - wykaz wykonanych dostaw paliw płynnych z ostatnich trzech lat, z których co najmniej jedna winna być o wartości min. 800.000,00 zł - druk w załączeniu; (w wykazie należy podać tylko te wykonane dostawy, do których Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie). 4.1.8. Załącznik nr IV/n - dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 4.1.9. Załącznik nr V - aktualny odpis z rejestru sądowego lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.10. Załącznik nr VI - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.11. Załącznik nr VII - zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.1.12. Załącznik nr VIII - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.1.13. Załącznik nr IX - wadium, 4.1.14. Załącznik nr X - umowa spółki cywilnej (jeżeli dotyczy), 4.1.15. Załącznik nr XI - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4.1.16. Załącznik nr XII - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł, 4.1.17. Załącznik nr XIII - wzór umowy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaseczno.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie ul. Elektroniczna 4 05-500 Piaseczno.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie ul. Elektroniczna 4 05-500 Piaseczno.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.