eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Rypin: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego.
Numer ogłoszenia: 159969 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rypiński , ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2802432, faks 54 2802549.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatrypinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Miejsce realizacji zadania: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Rypinie; ul. Warszawska 38 i siedziby szkół/przedszkoli oraz praca zdalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowy opis poszczególnych Części zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje dla każdej części, tj. jednego SORE organizację pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przynajmniej jedną osobą spełniającą poniższe warunki łącznie w każdej części: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, minimum dziesięcioletnie doświadczenie w pracy nauczycielskiej w rozumieniu Ustawy Karta Nauczyciela, stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, przygotowanie do pracy z grupą dorosłych potwierdzone certyfikatem trenerskim lub kwalifikacjami edukatorskimi lub kursem z coachingu lub kursem z andragogiki, ukończony cykl szkoleń dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji, doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu zajęć z dorosłymi, w tym w szczególności z nauczycielami (np. przygotowanie i prowadzenie zajęć otwartych, szkoleń rad pedagogicznych i zespołów nauczycielskich, doradztwo, opracowanie i wdrożenie programów kursów i warsztatów dla nauczycieli) - minimum 200 udokumentowanych godzin, minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy konsultanta lub doradcy metodycznego lub trenera lub coacha, doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego - warsztaty strategiczne, rady pedagogiczne szkoleniowe, wspólne rozwiązywanie problemów, tworzenie procedur, warsztaty - minimum pięć przedsięwzięć, autorstwo w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 5 publikacji (artykuły prasowe lub publikacje książkowe) dotyczących oświaty i problematyki edukacyjnej. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) terminu realizacji zamówienia z uwagi na: siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawców, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, c) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną w tym Instytucją Wdrażającą, d) zakresu usług zleconych Podwykonawcom oraz zmiany Podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe wykazanego w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień SIWZ dotyczących Podwykonawców lub podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, e) konieczność zmiany osoby wykonującej zamówienie (wskazanej w ofercie) z następujących powodów: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, niewywiązywania się osoby wykonującej zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych jej zadań, jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi SIWZ. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrypinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pokój nr 211 (sekretariat), II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Umowa Nr UDA - POKL. 03.05.00 - 00 - 087/13 - 00 z dnia 18 czerwca 2014 roku zawarta pomiędzy Ośrodkiem Rozwoju Edukacji a Powiatem Rypińskim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole/przedszkolu RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole/przedszkolu osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.