Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Budziszewice: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Budziszewice
Numer ogłoszenia: 159945 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Budziszewice , ul. J. Ch. Paska 66, 97-212 Budziszewice, woj. łódzkie, tel. 044 7102389, faks 044 7102389.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice.net
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Budziszewice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Budziszewice. Zakres zamówienia obejmuje m.in.budowę budynku techniczno-socjalnego z pompownią ścieków surowych i wiatą odbioru osadu, reaktorem biologicznym, osadnikiem wtórnym, pompownią osadu i komorą pomiarową; instalację elektryczną, wodną, kanalizacyjną, wentylacyjną; budowę dróg i placów manewrowych dla obsługi oczyszczalni, budowę ogrodzenia i ukształtowanie terenu. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy-Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W ramach tego warunku Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oczyszczalni ścieków. 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W ramach tego warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 1.500.000,00 zł lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 1.500.000,00 zł. 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi metodą spełnia - nie spełnia , na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymienionych niżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22ust.1pkt1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Partnerzy mogą złożyć wspólne oświadczenie. 2/oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga dla wykonawców składających ofertę wspólnie:Każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie odnoszące się do niego. 3/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Każdy z Partnerów musi złożyć odnoszący się do niego dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie. 4/Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania łącznie z dokumentami potwierdzającymi,że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej dla tej jednej wymaganej przez Zamawiającego roboty). Uwaga dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Wykaz robót wraz z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi mogą zostać złożone i dotyczyć tylko jednego Partnera. W przypadku tego bowiem warunku wystarczy,że zostanie on spełniony łącznie poprzez sumaryczną ocenę wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. 5/Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w kwocie co najmniej 1.500.000,00zł lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty co najmniej 1.500.000,00zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga dla wykonawców składających ofertę wspólnie:Informacja banku może zostać złożona i dotyczyć tylko jednego Partnera.W przypadku tego bowiem warunku wystarczy, że zostanie on spełniony łącznie poprzez sumaryczną ocenę wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.budziszewice.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Budziszewicach, ul.J.Ch.Paska 66, 97-212 Budziszewice - na wniosek złożony na piśmie lub faxem, nieodpłatnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Budziszewicach, ul.J.Ch.Paska 66, 97-212 Budziszewice (pokój nr 7).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych dla materiałów i urządzeń także wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej i ich równoważniki proponowane przez Wykonawcę oraz dokumenty zawierające dane techniczne i parametry proponowanych równoważnych materiałów i urządzeń. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, warunki zmiany określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
INNE PRZETARGI BUDZISZEWICE
więcej: przetargi BUDZISZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Brody
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych oraz inwestycje w infrastrukturę drogową oraz wodno-kanalizacyjną w Gminie Ogrodzieniec
- "Modernizacja oczyszczalni ścieków Wróblew" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Wielkiej Wsi wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz dojazdem do oczyszczalni ścieków- etap II
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Raniżowie (formuła zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.