Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Kutno: Dostawa papieru ksero formatu A4 i A3 dla potrzeb Urzędu Miasta Kutno
Numer ogłoszenia: 159902 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno , pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 2531225, 2531100, faks 24 2531229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bipst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru ksero formatu A4 i A3 dla potrzeb Urzędu Miasta Kutno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa papieru ksero formatu A4 i A3 dla potrzeb Urzędu Miasta Kutno.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Papier do urządzeń biurowych formatu A4 i A3 w ryzach 500 arkuszy dla potrzeb Urzędu Miasta Kutno o parametrach nie gorszych niż:
- gramatura 80g/m2;
- białość minimum CIE 161;
- nieprzezroczystość nie mniej niż 92%;
- gładkość minimum 180 cm3 / min.
2.2. Szacunkowa ilość zamawianego papieru w okresie trwania umowy:
- papier formatu A4 - 2300 ryz;
- papier formatu A3 - 50 ryz.
2.3. Zamawiający zastrzega, iż podana w pkt 2.2. ilość papieru jest wartością szacunkową i Wykonawca nie może żądać zrealizowania zamówienia w pełni w przypadku braku takiej potrzeby ze strony Zamawiającego.
2.4. Dostarczony papier ksero musi być fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych, dobrej jakości.
2.5. Dostarczony towar musi być firmowo opakowany i posiadać na opakowaniu nazwę producenta.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez każdego z wykonawców, po przedłożeniu w ofercie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez każdego z wykonawców, po przedłożeniu w ofercie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez każdego z wykonawców, po przedłożeniu w ofercie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez każdego z wykonawców, po przedłożeniu w ofercie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez każdego z wykonawców, po przedłożeniu w ofercie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 7 do siwz)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz OFERTA WYKONAWCY stanowiący Załącznik nr 1 do siwz.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy będący Załącznikiem nr 2 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przypadek zmiany umowy oraz warunki tej zmiany określa postanowienie § 1 ust. 3 projektu umowy (załącznik nr 3 do siwz).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 332 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 11,00 PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, pok. 201 - Punkt Obsługi Interesantów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.06.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- REMONT KOMÓR CZERPALNYCH POMPOWNI GŁÓWNEJ NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- "Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sieciechów gmina Kutno"
- "Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Bielawki gmina Kutno "
- Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
- SUKCESYWNA DOSTAWA POLIELEKTROLITU DO ODWADNIANIA OSADÓW ŚCIEKOWYCH DO GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Budowa ogrodzenia stadionu miejskiego w Kutnie przy ul. Oziębłowskiego.
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- D/28/2024 Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i artykułów papierniczych z podziałem na 2 pakiety.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.