eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › przetarg nieograniczony na dostawy opakowań i akcesoriów sterylizacyjnych oraz testów chemicznych, Nr sprawyEO/EZ-2732/37/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Lublin: przetarg nieograniczony na dostawy opakowań i akcesoriów sterylizacyjnych oraz testów chemicznych, Nr sprawy: EO/EZ-2732/37/12
Numer ogłoszenia: 159887 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawy opakowań i akcesoriów sterylizacyjnych oraz testów chemicznych, Nr sprawy: EO/EZ-2732/37/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony na dostawy opakowań i akcesoriów sterylizacyjnych oraz testów chemicznych, Nr sprawy: EO/EZ-2732/37/12 - ilość oraz opis i zakres zawierają Załączniki nr 1-7 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A pkt 1 SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A pkt 1 SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A pkt 1 SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A pkt 1 SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A pkt 1 SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dotyczy Zadania 1: Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim (np. deklaracji zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub wpisu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie) oraz oświadczenie wydane przez producenta o zgodności z normą PN-EN 868-2. 2. Do Zadań od 1-7 należy obowiązkowo dołączyć opis przedmiotu zamówienia, prospekty, zdjęcia, katalogi, foldery itp. (jeśli są w języku obcym muszą dodatkowo posiadać tłumaczenie na język polski). 3. Do Zadania nr 1 poz. 1 - 11: wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu oceny parametrów wytrzymałościowych wymienionych w opisie i zgodności z normą 868-2 4. Do zadania 1 poz. 12-24:Wydane przez producenta folii oświadczenie o zgodności z normami PN EN 868-3, PN EN 868-5, charakterystyka folii w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych, potwierdzenie zgodności konstrukcji z EN 868-5 przez niezależną organizację 5. Do Zadania 2 (oprócz poz. 2): należy obowiązkowo dołączyć dokumenty potwierdzające klasę testu i parametry działania (jeśli są w języku obcym muszą dodatkowo posiadać tłumaczenie na język polski). 6. Do zadania 2 poz. 1: potwierdzenie zgodności z normami ISO - 1140 i EN 867-klasa A Poz. 1-2: wymagana charakterystyka techniczna producenta Poz. 3: potwierdzenie zgodności z EN 867-4 przez niezależną organizację notyfikowaną 7. Do zadania 3 poz. 1 i 2: potwierdzenie zgodności z normami ISO - 11140 i EN 867 Poz. 3 i 4: poświadczony przez producenta aktualnym dokumentem - brak zawartości soli metali ciężkich, potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną, potwierdzenie zgodności z normą ISO - 11140-1. 8. Do zadania 4 poz. 1,2,3: potwierdzenie zgodności z normami ISO 11138 i EN 866-8 9. Do Zadania nr 1 i 2: do oferty należy dołączyć wymagane w części III SIWZ próbki celem sprawdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a) Wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy. b) Wprowadzenia nowej technologii / lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych. c) Wystąpienia incydentu medycznego przedmiotu objętego umową Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił produkt zamienn będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie; d) Zmiany numeru katalogowego lub nazwy producenta produktu objętego umową. e) Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. Zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. 2. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji SPSK Nr 1 w Lublinie ul. Staszica 16, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna SPSK Nr 1 w Lublinie ul. Staszica 16, pokój nr 9 - Budynek Dyrekcji SPSK Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier sterylizacyjny, Rękawy papierowo-foliowe z testem do sterylizacji parowej i EO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma kontrolna do sterylizacji parą wodną, Taśma neutralna bez wskaźnika do zamykania pakietów, Zestaw testowy Bowie-Dick.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieloparametrowy wskaźnik do sterylizacji parą wodną, Wieloparametrowy wskaźnik do sterylizacji tlenkiem etylenu, Samoprzylepny emulacyjny wskaźnik sterylizacji parą wodną, Emulacyjny wskaźnik sterylizacji parą wodną (bez kleju)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fiolkowy wskaźnik biologiczny do kontroli sterylizacji parą wodną, Fiolkowy wskaźnik biologiczny szybkiego odczytu do kontroli sterylizacji parą wodną (RAPID) , Fiolkowy wskaźnik biologiczny szybkiego odczytu do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu z dzierżawą autoczytnika do wskaźników biologicznych szybkiego odczytu do kontroli skuteczności sterylizacji tlenkiem etylenu i autoczytnika do wskaźników biologicznych szybkiego odczytu do kontroli skuteczności sterylizacji parowej:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawdzian kontroli szczelności zgrzewu, Wskaźnik procesu mycia mechanicznego STF Load Check, Przyrząd do mycia mechanicznego STF , Wskaźnik kontroli dezynfekcji termicznej Des-Check, szczotki do czyszczenia, szczotki do mycia narzędzi, Zestaw szczotek do czyszczenia komory sterylizatora w skład, którego wchodzą, Szczotka dwustronna do mycia narzędzi z rączką ztworzywa sztucznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment przeznaczony do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety podwójne przylepne z nietoksycznym wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej, Etykiety samoprzylepne bez nadruków , Markery wodoodporne , Koperty dokumentacyjne dwudniowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.