eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › ŚWIADCZENIE USŁUG MONITOROWANIA LOKALNYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH ZAINSTALOWANYCH W OBIEKTACH PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Łomża: ŚWIADCZENIE USŁUG MONITOROWANIA LOKALNYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH ZAINSTALOWANYCH W OBIEKTACH PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR
Numer ogłoszenia: 159881 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG MONITOROWANIA LOKALNYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH ZAINSTALOWANYCH W OBIEKTACH PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług monitorowania lokalnych systemów alarmowych obejmujących czujki ruchu, zalania, dymu, napadu itp. zainstalowane w obiektach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR wraz z zapewnieniem gotowości podjęcia interwencji przez załogi patrolowo - interwencyjne w obiektach chronionych wskazanych w poniższym zestawieniu, zwanych dalej obiektami chronionymi oraz ich konserwację i obsługę: Numer obiektu chronionego Adres obiektu chronionego Jednostka organizacyjna Zamawiającego 1 ul. Przemysłowa 6, 16-300 Augustów Biuro Powiatowe w Augustowie 2 ul. Lipowa 32A, 15-427 Białystok Biuro Wsparcia Inwestycyjnego w Białymstoku Biuro Powiatowe w Białymstoku 3 ul. Białowieska 113D, 17-100 Bielsk Podlaski Biuro Powiatowe w Bielsku Podlaskim 4 ul. Fabryczna 4, 19-203 Grajewo Biuro Powiatowe w Grajewie 5 ul. Józefa Piłsudskiego 10, 17-200 Hajnówka Biuro Powiatowe w Hajnówce 6 ul. 11 Listopada 1, 18-500 Kolno Biuro Powiatowe w Kolnie 7 ul. Białostocka 51 ul. Strażacka 2, 19-100 Mońki Biuro Powiatowe w Mońkach 8 ul. Tadeusza Zawadzkiego 3, 16-500 Sejny Biuro Powiatowe w Sejnach 9 ul. Ks. Ściegiennego 1, 17-300 Siemiatycze Biuro Powiatowe w Siemiatyczach 10 ul. Józefa Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka Biuro Powiatowe w Sokółce 11 ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki Biuro Powiatowe w Suwałkach 12 ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie Biuro Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem 13 ul. Al. Wojska Polskiego 27, 18-300 Zambrów Biuro Powiatowe w Zambrowie 14 ul. Nowa 2, 18-400 Łomża Podlaski Oddział Regionalny w Łomży Biuro Powiatowe w Łomży 15 ul. Aleja Legionów 14, 18-400 Łomża Podlaski Oddział Regionalny w Łomży (archiwum) 2. Zakres usługi obejmuje: 1) podłączenie lokalnych systemów alarmowych obejmujących czujki ruchu, zalania, dymu, napadu itp. zainstalowanych w każdym obiekcie chronionym, zwanych dalej systemem , do Centrum Monitorowania, 2) monitorowanie i rejestrowanie sygnałów alarmowych z systemu przy wykorzystaniu monitoringu dwutorowego: telekomunikacyjnego komutowanego analogowego oraz GSM lub dwa razy GSM przy użyciu kart SIM różnych operatorów poprzez: a) prowadzenie przez Wykonawcę we wszystkie dni tygodnia całodobowego odbioru i rejestracji sygnałów wysyłanych przez system z obiektów chronionych, b) natychmiastowe przekazywanie informacji o alarmie w obiekcie chronionym osobie upoważnionej do kontaktu z Wykonawcą, policji i straży pożarnej. W przypadku alarmu z obiektu chronionego, w którym znajdują się dwie jednostki organizacyjne Zamawiającego (obiekty nr: 2 i 14) powiadomiona musi być osoba przypisana do konkretnej jednostki organizacyjnej (stref), z której nastąpił alarm; c) zapewnienie całodobowego technicznego nadzoru nad sprawnym funkcjonowaniem wszelkich urządzeń transmisji alarmów oraz kontroli stanu torów łączności, wykrywanie uszkodzeń i braku technicznej możliwości monitorowania, d) zainstalowanie niezbędnych modułów do komunikacji systemu z Centrum Monitorowania oraz wyposażenie ich w karty SIM, a także konfiguracja systemu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, 3) podejmowanie interwencji we wszystkie dni tygodnia (całodobowo) przez załogi patrolowo-interwencyjne na każdy sygnał alarmowy z obiektu chronionego w czasie nieprzekraczającym 15 minut od momentu odbioru przez Wykonawcę sygnału alarmu z obiektu chronionego. Załogi patrolowo-interwencyjne muszą składać się z co najmniej 2 pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, z których przynajmniej jeden w trakcie interwencji wyposażony jest w środki przymusu bezpośredniego (tonfa, gaz, kajdanki), 4) natychmiastowe powiadamianie o wystąpieniu awarii lub uszkodzenia torów transmisji sygnałów alarmowych osoby uprawnionej w danym obiekcie chronionym do kontaktu z Wykonawcą. W przypadku alarmu z obiektu chronionego, w którym znajdują się dwie jednostki organizacyjne Zamawiającego (obiekty nr: 2 i 14) powiadomiona musi być osoba przypisana do konkretnej jednostki organizacyjnej (stref), z której nastąpił alarm; 5) rejestrowanie sygnałów odebranych z systemu i przechowywanie ich przez Centrum Monitorowania Wykonawcy przez okres minimum 6 miesięcy od dnia rejestracji oraz przedkładania na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów, materiałów i informacji koniecznych do oceny prawidłowości działania systemu, w tym logów systemowych, 6) umożliwienie Zamawiającemu wglądu w stan systemu i kontrolę jego działania (dostęp do logów systemu monitorowania - czas załączania i wyłączania systemu, alarmy oraz inne nieprawidłowości) za pośrednictwem sieci LAN, VPN lub innej z zachowaniem ochrony transmisji danych - https lub innej o nie gorszym poziomie zabezpieczeń, 7) kontrolę czasu załączania i wyłączania systemu w obiektach chronionych zgodnie z następującymi zasadami: godzinami pracy jednostek organizacyjnych Zamawiającego są: 6.00 - 17.00 lub inne ustalone indywidualnie pomiędzy Zamawiającym (osobami upoważnionymi w jednostce organizacyjnej Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą) i Wykonawcą, dla każdej jednostki organizacyjnej oddzielnie, 8) zachowanie w tajemnicy zasad funkcjonowania systemu w obiektach monitorowanych w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu, 9) zapewnienie codziennie, w ciągu godzin nocnych, co najmniej jednej prewencyjnej wizyty załóg patrolowo-interwencyjnych we wszystkich obiektach chronionych, w zmiennych godzinach, z zaznaczeniem swojej obecności na terenie wokół obiektu chronionego oraz zgłoszeniem do Centrum Monitorowania stanu obiektu chronionego, 10) zabezpieczenie obiektu chronionego po dokonanym włamaniu (innym zdarzeniu) dozorem fizycznym do czasu przybycia uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego - bez dodatkowego wynagrodzenia, 11) konserwacje systemu w zakresie i częstotliwości wymaganej przez jego wykonawców (producentów) oraz obowiązujące w tym zakresie normy - raz na kwartał - bez dodatkowego wynagrodzenia (wykonanie konserwacji przed upływem kwartału) w szczególności: a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego systemu, b) sprawdzenia poprawności działania wszystkich czujek, c) sprawdzenie czy zasilacze pracują i są sprawne, d) sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych, e) sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z Centrum Monitorowania, f) sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego, g) wymianę wadliwych podzespołów na dostarczone przez Zamawiającego (w przypadku stwierdzenia takiej konieczności), h) konfiguracja systemu zgodnie z zaleceniem osoby uprawnionej w danej jednostce organizacyjnej Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą, i) czyszczenie styków, złącz, elementów zewnętrznych, soczewek itp., j) sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie sprawny. Konserwacje, przeglądy oraz wszelkie naprawy systemu muszą być wykonywane przez pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. 12) Zamawiający - poza konserwacjami - zastrzega sobie prawo do zlecenia konfiguracji, sprawdzenia poprawności działania, lub wymiany - bez dodatkowego wynagrodzenia - wadliwego podzespołu wchodzącego w skład systemu na część dostarczoną przez Zamawiającego nie częściej niż osiem razy w kwartale. Zlecenia takiego będą mogły dokonać tylko osoby upoważnione do monitorowania prawidłowej realizacji Umowy, za pośrednictwem poczty elektronicznej. 13) Wykaz numerów telefonów, pod którymi dostępni będą pracownicy jednostek organizacyjnych Zamawiającego, upoważnieni do kontaktu z Wykonawcą zawiera Załącznik nr 1 do wzoru Umowy. O każdej zmianie w wykazie, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie lub pocztą elektroniczną i nie wymaga to zmiany Umowy. Powiadomienia takiego będą mogły dokonać tylko osoby upoważnione do monitorowania prawidłowej realizacji Umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia: 1) Istotnym warunkiem wykonania zamówienia jest wymóg świadczenia usług monitorowania systemów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, z należytą starannością, a także ochrona interesów Zamawiającego w zakresie powierzonych Wykonawcy czynności. 2) Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego w formie elektronicznego sprawozdania o przebiegu świadczenia usługi wraz z informacjami o zdarzeniach i podjętych interwencjach - co najmniej raz na kwartał lub częściej na żądanie Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z policją w procesie likwidacji zagrożenia - zbrojnego napadu rabunkowego. 4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego, w szczególności dotyczące systemu zabezpieczeń, przedmiotów znajdujących się w obiektach chronionych, rozkładu pomieszczeń oraz pozostawiania w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywanych czynności mógłby się zetknąć. 5) Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) posiadania w całym okresie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, b) oznakowania obiektów chronionych przy pomocy naklejek informacyjnych. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) rezygnacji z monitorowania obiektu chronionego i będącego jego następstwem zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany adresów obiektów chronionych, w drodze Aneksu do umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy. Wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług pod nowymi adresami za cenę wskazaną w ofercie wyłonionej w niniejszym postępowaniu. b) dodania do monitorowania obiektu chronionego i będącego jego następstwem zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy poprzez udzielenie zamówienia uzupełniającego, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy. 7) Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 1) Usługi nadzoru przy użyciu alarmu - CPV 79711000-1, 4. Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1099)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej jedną usługę monitorowania lokalnych systemów alarmowych, trwającą co najmniej 24 miesiące, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, przy czym Wykonawca nadal wykonujący usługę, spełni warunek tylko wówczas jeżeli wykaże, że w ramach wykonywanej usługi zrealizował ją już w takim zakresie jakiego wymaga Zamawiający (dotyczącym okresu trwania i łącznej wartości) i że wykonał/wykonuje je należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 1.500.000,00 zł brutto/rocznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Działając na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) - Zamawiający informuje, że obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenia poświadczeń dotyczy co najmniej jednej usługi, o której mowa w rozdziale VIII.1.1) b) Specyfikacji, a Zamawiający nie żąda wykazu wszystkich wykonanych usług i nie żąda wykazu usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do Specyfikacji), 2) dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale IX Specyfikacji, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (Załącznik nr 6 do Specyfikacji) - jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, 4) oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym wspólnicy spółki cywilnej) - oferta musi być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców (wspólników) w niniejszym postępowaniu - zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym na podstawie art. 23 ust. 2 Ustawy, które należy załączyć do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Kryterium społeczne - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) rezygnacji z monitorowania obiektu chronionego i będącego jego następstwem zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany adresów obiektów chronionych, w drodze Aneksu do umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy. Wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług pod nowymi adresami za cenę wskazaną w ofercie wyłonionej w niniejszym postępowaniu. b) dodania do monitorowania obiektu chronionego i będącego jego następstwem zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy poprzez udzielenie zamówienia uzupełniającego, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, pokój 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.