eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Prace remontowo budowlane dla potrzeb budynku Zespołu Szkół Ponadgimiazjalnych nr 1 w Wejherowie przy ul. Bukowej 1 w zakresie robót a.posadzkowych ciągów komunikacyjnych b.wymiany balustrad ze stali kształtowej na balustrady ze stali nierdzewnej c.wymiany stolarki otworowej okiennej drewnianej na stolarkę okienną z profili PCV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Wejherowo: Prace remontowo budowlane dla potrzeb budynku Zespołu Szkół Ponadgimiazjalnych nr 1 w Wejherowie przy ul. Bukowej 1 w zakresie robót : a.posadzkowych ciągów komunikacyjnych b.wymiany balustrad ze stali kształtowej na balustrady ze stali nierdzewnej c.wymiany stolarki otworowej okiennej drewnianej na stolarkę okienną z profili PCV
Numer ogłoszenia: 159880 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wejherowie , Ul. Bukowa 1, 84-200 Wejherowo, tel. 0-58 6722458, faks 0-58 6722458.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liceum1.wejher.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo budowlane dla potrzeb budynku Zespołu Szkół Ponadgimiazjalnych nr 1 w Wejherowie przy ul. Bukowej 1 w zakresie robót : a.posadzkowych ciągów komunikacyjnych b.wymiany balustrad ze stali kształtowej na balustrady ze stali nierdzewnej c.wymiany stolarki otworowej okiennej drewnianej na stolarkę okienną z profili PCV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo budowlane wewnętrzne w zakresie : a.Remontu posadzek w tym -wymiany okładzin z masy lastryco na okładziny z płytek gres antypoślizgowych -posadzek na ciągach komunikacyjnych -stopni, podstopni, cokołów ,policzek ,belek itp -rozebranie posadzek z masy lastrico /posadzki, stopnie, podstopnie, podesty, cokoły / -naprawa ścian - przygotowanie podłoża do ułożenia cokołów -skucie nierówności podłoża -zagruntowanie podłoża środkiem gruntującym -wykonanie warstwy wyrównawczych z zapraw dostosowanych do dużego natężenia ruchu -zagruntowanie podłoża środkiem gruntującym -osadzenie listew kątowych w progach -likwidacja pęknięć poprzez nacięcie szczelin, klamrowanie i wypełnienie szczelin masą szpachlową -ułożenie posadzek z płytek gres antypoślizgowych metodą kombinowaną -ułożeniu płytek gresowych na stopniach z paskami antypoślizgowymi promieniowanymi -ułożenie elementów z płytek gresowych na podstopniach, cokołach, policzkach -uszczelnienie styków na ścianach -malowaniu powierzchni ścian wraz z przygotowaniem powierzchni oraz szpachlowaniem i dostosowaniem kolorystyki do istniejącej w obiekcie -demontażu gablot z ciągu komunikacyjnego I piętro /łącznik/ -wywóz materiałów porozbiórkowych wraz z utylizacja -prace porządkowe b/Wymiany balustrady ze stali kształtowej na balustradę ze stali nierdzewnej -demontaż balustrad ze stali kształtowej -montaż balustrad wewnętrznych ze stali nierdzewnej o wys 1,10 m -wywóz materiałów porozbiórkowych wraz z złomowaniem stali -inne prace towarzyszące - uszczelnienia itp. c.Wymiany stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienna z profili PCV pięciokomorowy z ciepłą ramką Zadanie polega na dostarczeniu , demontażu starej stolarki / bez odzysku starych okien i zamontowaniu: 5 szt. okien zespolonych PCV profil pięciokomorowy w kolorze białym /bez odzysku starych okien/, oszklone z wymianą parapetów wewn. - wymiana na nowe parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze brązowym, wraz z niezbędnymi naprawami ościeży, łącznie z naprawą tynków malowaniem od strony wewnętrznej i zewnętrznej /wg załączonego wykazu/, sala nr 5 - 2 szt, 52-2 szt o wym. 2.20x3.10 i sala nr 17 -1 szt o wym.2.20x4.55. okna rozwieralne i rozwieralno uchylne zgodnie z załącznikiem graficznym- szklone podwójną szybą zespoloną 4/16/4 o współczynniku k = 1,1W/m2K w tym : a/wykucia ościeżnic okiennych wraz z parapetami , b/demontaż krat okiennych , c/osadzenia stolarki otworowej zespolonej PCV d/uszczelnienia ościeżnicy z murami wraz z uzupełnieniem tynków na wewnętrznych i zewnętrznych , e/wykonanie tynku jednowarstwowego z gipsu szpachlowego - cekolu na ościeżach wewnętrznych , f/obróbka ościeży zewnętrznych z wykonaniem uzupełnienia ubytków tynku i wypraw tynkarskich g/malowanie ościeży wewnętrznych i zewnętrznych farbą , h/uszczelnienie cieplne i wilgotnościowe okna w otworze ościeży . i/demontaż i i montaż obróbek blacharskich - parapetów okiennych , j/inne prace towarzyszące przy wymianie stolarki k/wywóz materiałów porozbiórkowych wraz z utylizacją Ujęte w zestawieniu wyroby muszą posiadając wszystkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, Dodatkowe uwagi: 1.Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Przed złożeniem oferty wskazane jest, żeby Wykonawcy odbyli wizję lokalną 2.Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów niż podane w zamówieniu, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia , a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania. Wykonawca, który zastosował materiały równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w opisie zamówienia. 3.Przedmiar Zamawiającego jest materiałem pomocniczym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie musi. Do kalkulacji ceny należy przyjąć wszystkie niezbędne koszty w tym prace przygotowawcze, porządkowe, zabezpieczające i ubezpieczenie robót . 4.Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie prac remontowych tak by nie zakłócały pracy placówki szkolnej. 5.Pod pojęciem /parametry/ rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom w szczegółowej specyfikacji technicznej. 6.Zamawiające do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ dopisuje wyrazy lub równoważny ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. 2.Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ. 3.Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 złotych, słownie: cztery tysiące 00/100 złotych 2.Termin wniesienia wadium. 2.1 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a/wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b/wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimiazjalnych nr 1, ul. Bukowa1,84-200 Wejherowo przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a.wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Bank -Bank ING Bank Śląski S.A. ul.Sokolska 34,40-086 Katowice nr 43105017641000002306211141. b.w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimiazjalnych nr 1 Wejherowo ul. Bukowa 1,84-200 Wejherowo przed upływem terminu składania ofert. 3.Formy wniesienia wadium. 3.1 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm./. 3.2 W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. XII pkt 5 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 3 od b do emusi być wystawione na Zespół Szkół Ponadgimiazjalnych nr 1 Wejherowie ul. Bukowa 1, 84- 200 Wejherowo Z treści gwarancji /poręczenia/ musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego /upełnomocnionego/ przedstawiciela Gwaranta. Do gwarancji (poręczenia) należy dołączyć na piśmie dokumenty, z których wynika stosowne upoważnienie /upełnomocnienie/ w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Gwaranta /poręczyciela/, bądź uwierzytelnioną przez notariusza. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny /z podaniem imienia i nazwiska/. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta /poręczyciela/ do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja /poręczenie/ nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta /poręczyciela/, że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 3.3 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.4 Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4.Zwrot wadium. 4.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5.2 nn. rozdziału. 4.2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4.3 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.4 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5.Zatrzymanie wadium. 5.1.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a.Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b.Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c.Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5.2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6.Inne postanowienia dotyczące wadium. 6.1.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.2.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1 nn. rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwa zamówienia /potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone/ polegające na remoncie i przebudowie obiektów w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000 złotych brutto w każdym zadaniu w tym wykonali minimum dwie roboty polegającą na ułożeniu powierzchni podłóg z płytek podłogowych o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 150.000 zł brutto. Uwaga 1! W przypadku gdy w zamówieniu przedstawionym przez Wykonawcę jako spełniający warunek / określone w zał nr 5 do SIWZ / rozliczane pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich ,Wykonawca / dla celu oceny oferty / dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich- na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego http:www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy .htm) na dzień /przekazania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Oficjalnych Publikacji wspólnot Europejskich tj.17.05.2012 r

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że : Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednio do stanowisk jakie zostaną im powierzone tj: Osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji: min. dwóch zamówień polegające na remoncie i przebudowie obiektów w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000 złotych brutto w każdym zadaniu w tym wykonali - kierowali minimum dwoma robotami polegającymi na ułożeniu powierzchni podłóg z płytek podłogowych o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 150.000 zł brutto. UWAGA 2. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane /Dz.U z 2010 r. nr 243, poz. 1623/ oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej /Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liceum1.wejher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimiazjalnych nr 1 ul. Bukowa 1, 84-200 Wejherowo, Komórka organizacyjna prowadząca sprawę: Wydz. Administracji ZSP nr 1 Wejherowo ul. Bukowa 1,84-200 Wejherowo, sekret..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimiazjalnych nr 1 Wejherowie ul. Bukowa 1, 84-200 Wejherowo do dnia 31.05.2012 r. do godz. 10:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.