eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Dostawy odczynników do badań biochemicznych, immunochemicznych, hematologicznych, koagulologicznych, parametrów równowagi kwasowo - zasadowej i dodatkowych części zużywalnych, materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Tomaszów Mazowiecki: Dostawy odczynników do badań biochemicznych, immunochemicznych, hematologicznych, koagulologicznych, parametrów równowagi kwasowo - zasadowej i dodatkowych części zużywalnych, materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów
Numer ogłoszenia: 159878 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tomaszewskie Centrum Zdrowia , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257134, faks 044 7257151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.tomaszow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników do badań biochemicznych, immunochemicznych, hematologicznych, koagulologicznych, parametrów równowagi kwasowo - zasadowej i dodatkowych części zużywalnych, materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy odczynników i dodatkowych części zużywalnych do wykonywania badań biochemicznych,immunochemicznych, hematologicznych, koagulologicznych, parametrów równowagi kwasowo - zasadowej wraz z dzierżawą analizatorów w okresie 6 miesięcy. Opis żądanych parametrów, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zawarty jest w załączniku 2 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.69.64.00 - Odczynniki izotopowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Wykonawców, którzy wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć Podwykonawcom. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty 4. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: 4.1gdy jest ona niezgodna z ustawą, 4.2jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt. 3 4.3jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4.4zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.5wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4.6 zawiera błędy w oblicze3niu ceny, 4.7który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, 4.8nieważnej na podstawie odrębnych przepisów 5. Warunki dodatkowe -Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odczynniki z terminem ważności minimum 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego -Termin dostawy odczynników sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb przez okres 6 miesięcy od daty podpisania umowy, -Realizacja cząstkowych zamówień w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienie może być złożone: faxem, telefonicznie bądź e-mailem -Termin bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi oferowanego aparatu- w ciągu 2 dni od daty jego dostawy -Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Jana Pawła II 35, Tomaszów Maz. - bezpośredni odbiorca -Wykonawca zainstaluje aparat bezpośredniego u odbiorcy ( najpóźniej do 25.06.2009r.) i obie strony podpiszą protokół odbioru technicznego i oddanie urządzenia do eksploatacji -termin płatności 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury -pierwsza faktura za dzierżawę aparatu winna być wystawiona za miesiąc lipiec 2009r. -Wykonawca zapewni obsługę serwisową analizatora przez autoryzowany serwis. W razie awarii analizatora, serwis przystąpi do naprawy w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od zgłoszenia awarii, -instrukcje obsługi analizatora w j. polskim..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 SIWZ. 2.Wypełniony Przedmiot zamówienia (Formularz cenowy) wg załącznika nr 2 SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3.1 SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych załącznik nr 3.2. SIWZ. 5.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 6.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.3foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim dotyczące sprzętu dzierżawy i potwierdzające wymagane parametry analizatora zawarte w załączniku 2 SIWZ. W przypadku braku folderów lub katalogów w języku polskim Zamawiający dopuszcza dołączenie tych materiałów w języku angielskim z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiąże się do dostarczenia na żądanie Zamawiającego tłumaczenia żądanych materiałów; 6.4Wykonawca przedłoży deklaracje zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracje zgodności muszą zawierać stwierdzenie, że proponowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi Dyrektywy UE nr 93/42 o wyrobach medycznych lub 98/79 o wyrobach medycznych używanych do diagnozy in vitro. Deklaracje należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski; 7.składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1 -6.2, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8.Dokumenty, o których mowa w pkt. 7a i pkt. 7c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 7b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10.W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika (art. 23 Ustawy Pzp). 11.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod rygorem odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez wypełnienie punktu nr 8 w formularzu oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.tomaszow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim w likwidacji, ul. Jana Pawła II 35, 97 -200 Tomaszów Maz. , Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim w likwidacji, ul. Jana Pawła II 35, 97 -200 Tomaszów Maz. , Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań biochemicznych, materiały zużywalne, kontrolne, kalibratory wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania tych badań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.64.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań immunochemicznych, materiały zużywalne, kontrolne, kalibratory wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania tych badań..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.64.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań hematologicznych, materiały kontrolne, materiały zużywalne, kalibratory oraz dzierżawa analizatora hematologicznego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.64.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań koagulologicznych, materiały zużywalne, kontrolne, kalibratory wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania tych badań..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.64.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej, materiały zużywalne, kontrolne, kalibratory wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania tych badań..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.64.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.