eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borzęcin › Modernizacja dróg dojazdowych- wewnętrznych Na działkach w Borzęcinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Borzęcin: Modernizacja dróg dojazdowych- wewnętrznych Na działkach w Borzęcinie.
Numer ogłoszenia: 159857 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borzęcin, 32-825 Borzęcin, woj. małopolskie, tel. 014 684-61-08, fax 014 684-63-72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg dojazdowych- wewnętrznych Na działkach w Borzęcinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn: Modernizacja dróg dojazdowych- wewnętrznych Na działkach w Borzęcinie. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje; 1)Wykonanie podbudowy górnej z żużla wielkopiecowego w-wa gr. 8 cm - 585 m2 2)Wykonanie podbudowy dolnej z żużla wielkopiecowego w-wa gr. 10 cm - 950 m2 3)Wykonanie podbudowy górnej z żużla wielkopiecowego w-wa gr. 10 cm - 1476 m2 4)Ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem - 410 mb 5)Wykonanie studni chłonnych z kręgów o średnicy 1,0 m, głębokości 2,0 m - wraz z wpustami żeliwnymi ściekowymi - szt. 4 6)Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych z gotowych elementów o średnicy 500 mm z osadnikiem-kpl. 2 7)Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PCV o średnicy nominalnej 150 mm - 5 mb 8)Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych o gr. 5 cm - 1941m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu Wykonawców którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Udzielą min. 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 4. Spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; wymagane jest, aby Wykonawca udokumentował, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie należycie . Przez podobne zamówienie należy rozumieć wykonanie minimum 2 zadań obejmujących roboty budowlane o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego przetargu, a wartość każdej z nich będzie odpowiadać co najmniej kwocie 120 000,00 PLN c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 1 września 2006 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia i będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale V SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w.w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Z treści załączonych do oferty wymaganych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1); 2) oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2) -(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 3) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny łączne doświadczenie); 5) wskazanie (imiennie na piśmie)) kierownika robót posiadającego uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót i należy załączyć kserokopię uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 6) wykaz podwykonawców, uwzględniający zakres zleconych robót - jeżeli dotyczy, względnie oświadczenie że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami; 7) kosztorys ofertowy - wydruk szczegółowy; 8) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1. p.pkt 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument o którym mowa w pkt 2. winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna) pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - Pełnomocnika, który musi posiadać pełnomocnictwo do: - zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - do rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia, - dokonywania czynności faktycznych i prawnych wobec Zamawiającego, a w szczególności do: a) wnoszenia protestów, b) podpisania w imieniu wszystkich wspólników umowy z Zamawiającym na realizację przedmiotu zamówienia, c) wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) wystawiania faktur, e) przyjmowania zgłoszeń Zamawiającego o istnieniu wad w przedmiocie umowy stwierdzonych przy odbiorze czy w okresie gwarancji, f) reprezentacji w zakresie powstałych spraw wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. W treści pełnomocnictwa powinno być zawarte zrzeczenie się prawa do odwołania pełnomocnika przed upływem okresu rękojmi. Odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy oraz z tytułu rękojmi względem Zamawiającego, Wykonawcy ponosić będą solidarnie. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika . Musi tez wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem - do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane w taki sposób, by prawnie zobowiązywały wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. Jeżeli Wykonawcy nie złożyli w ofercie wszystkich oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy Zamawiający wezwie ich do uzupełnienia tych dokumentów w wyznaczonym terminie. 7. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w Urzędzie Gminy Borzęcin pok. nr 22, w godzinach pracy Urzędu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzęd Gminy w Borzęcinie, pokój Nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.