eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Wykonanie robot dodatkowych i uzupełniających w budynku Przychodni Specjalistycznej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-11-03

Nowy Dwór Mazowiecki: Wykonanie robot dodatkowych i uzupełniających w budynku Przychodni Specjalistycznej
Numer ogłoszenia: 159837 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7658308, faks 22 7658301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robot dodatkowych i uzupełniających w budynku Przychodni Specjalistycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot dodatkowych i uzupełniających w budynku Przychodni Specjalistycznej. Zakres prac dodatkowych i uzupełniających w remontowanych pomieszczeniach budynku Przychodni Specjalistycznej zawiera obmiar stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane ARBUD Kaszuba Arkadiusz, ul. Tadeusza Kościuszki 16, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43402,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22683,78

  • Oferta z najniższą ceną: 22683,78 / Oferta z najwyższą ceną: 22683,78

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    UZASADNIENIE PRAWNE: Zgodnie z art. 67 ust. 1 punkt 5 - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: 1. z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub 2. wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zgodnie z art. 67 ust. 1 punkt 6 - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Roboty dodatkowe: W trakcie prowadzenia prac remontowych wynikły niespodziewane trudności z zachowaniem dotychczasowych obudów dla instalacji centralnego ogrzewania, informatycznej oraz kanalizacyjnej. Zabudowy przed rozpoczęciem prac wyglądały na dość dobrej jakości, jednak zachowanie ich w takiej postaci i ich remontowanie wymagałoby niewspółmiernie wysokich kosztów. Ponadto po skuciu tynku nad drzwiami okazało się, że nadproża nie są wzmocnione i należy je wzmocnić prętami. Należało też dodatkowo skuć posadzkę by wyrównać poziom gabinetów lekarskich z poziomem korytarza. Dalsze wykonywanie podstawowych prac staje się uzależnione od ww. prac dodatkowych. Prace nie były objęte umową podstawową, wynikły w trakcie realizowanych prac remontowych i nie można było ich wcześniej przewidzieć. Roboty uzupełniające: Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu nr 109257-2015 z dnia 23.07.2015r. na Remont poradni reumatologicznej, diabetologicznej, chorób zakaźnych, neurologicznej, chirurgicznej i urologicznej wraz z korytarzem w Przychodni Specjalistycznej w Nowym Dworze Mazowieckim nr sprawy 10/PN/15. Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, w wyniku którego zawarto w dniu 02.09.2015r. Umowę nr 10/PN/15 na kwotę 168 215,46 zł. W dniu 10.09.2015r. wpłynął wniosek o wszczęcie postępowania na roboty dodatkowe i uzupełniające w Przychodni Specjalistycznej. Roboty uzupełniające polegają na montażu dodatkowych opraw oświetleniowych, umywalki, wymianie dodatkowych drzwi w części która była ostatnio remontowana. Dodatkowo też został wyremontowany Punkt pobrań, który znajduje się na korytarzu remontowanej części jako ostatnie pomieszczenie. Są to roboty takiego samego rodzaju jak w zamówieniu podstawowym. Szacunkowa wartość zamówień uzupełniających i dodatkowych wynosi 43 402,06 zł netto, 53 384,53 zł brutto, co stanowi 31,74% wartości zamówienia podstawowego. Do negocjacji zostanie zaproszony wykonawca zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.