eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Mielec: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 159816 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106299 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z ustawieniem i montażem mebli biurowych wykonanych na wymiar dla Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Przez dostawę mebli rozumie się wykonanie, wniesienie, ustawienie i montaż mebli przez Wykonawcę w pomieszczeniach Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Przed wykonaniem mebli wykonawca dokona pomiarów pomieszczeń, w celu dostosowania wymiarów mebli do stanu istniejącego. Zamawiający przewiduje tolerancję zmiany wymiarów mebli do +/- 5%. Wszystkie dostarczone meble muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, z materiałów najwyższej jakości, bezpiecznych dla zdrowia i życia użytkowników. Zastosowane do produkcji mebli materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami atesty bądź certyfikaty. Ponadto zastosowane w meblach materiały (płyty, kleje, okucia meblowe, obrzeża ABS) muszą posiadać polski certyfikat higieniczności. Zastosowane płyty melaminowe muszą posiadać atest higieniczności E 1. Wraz z dostawą wykonawca dostarczy zamawiającemu stosowne certyfikaty lub atesty, o których mowa wyżej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble biurowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany etapach: Etap I: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 11 - 19 oraz dwóch łazienek. Etap II: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 5. Etap III: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 4. Etap IV: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 7. Etap V: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 3 - korytarz, 2 - hall. Etap VI: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 8, 9, 10. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym przy zachowaniu jego funkcjonalności i braku kolizji w drogach komunikacyjnych przez cały okres realizacji prac. 7. Równolegle z przedmiotem niniejszego zamówienia wykonywane będą roboty budowlane realizowane przez innego Wykonawcę. Wykonawca mebli zobowiązany jest udostępnić front robót wykonawcy realizującemu roboty budowlane w uzgodnionych ze sobą i zamawiającym terminach w celu równoległego realizowania obu zamówień, a w szczególności zamontowania w dostarczonych meblach okablowania sieci komputerowej. 8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, atesty i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 9. W przypadku oferty równoważnej wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie ofertę, która spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.40.00 - Meble łazienkowe 39.29.93.00 - Lustra szklane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multifarb Sp. z o.o., ul. Handlowa 4, 35-103 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98770,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60623,77

  • Oferta z najniższą ceną: 60623,77 / Oferta z najwyższą ceną: 129586,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.