eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Przebudowa ulicy I Armii Wojska Polskiego w Wyszkowie na odcinku od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej w ramach projektu pn.Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W Wyszków - Porządzie - Długosiodło projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PRIORYTETU III. Regionalny System Transportowy Działania 3.1 Infrastruktura Drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Wyszków: Przebudowa ulicy I Armii Wojska Polskiego w Wyszkowie na odcinku od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej w ramach projektu pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W Wyszków - Porządzie - Długosiodło projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PRIORYTETU III. Regionalny System Transportowy Działania 3.1 Infrastruktura Drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
Numer ogłoszenia: 159787 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114281 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego, al. Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7420750, faks (029) 742 25 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy I Armii Wojska Polskiego w Wyszkowie na odcinku od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej w ramach projektu pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W Wyszków - Porządzie - Długosiodło projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PRIORYTETU III. Regionalny System Transportowy Działania 3.1 Infrastruktura Drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W Wyszków - Porządzie - Długosiodło na odcinku przebiegającym przez miasto Wyszków. Planowane przedsięwzięcie obejmuje przebudowę ulicy I Armii Wojska Polskiego w Wyszkowie na odcinku od ulicy Pułtuskiej do ulicy Prostej o długości 619,49 mb. Na w/w odcinku drogi w związku z przebudową jezdni, chodników i odwodnienia ulicy, przebudowana zostanie część urządzeń znajdujących się w granicy pasa drogowego. Zakres prac obejmuje: 1. Przebudowę nawierzchni jezdni, chodników wraz z wykonaniem podbudowy, 2. Przebudowę linii napowietrznej nN, 3. Przebudowę oświetlenia ulicznego, 4. Przebudowę napowietrznej linii kablowej światłowodowej monitoringu miejskiego, 5. Przebudowę napowietrznej sieci rozdzielczej abonenckiej TPSA, 6. Budowę kanalizacji deszczowej, 7. Przebudowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Pułtuską i ul. Daszyńskiego. 8. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 1. Przebudowa nawierzchni jezdni, chodników wraz z wykonaniem podbudowy, Na odcinku ul. I Armii Wojska Polskiego od Pułtuskiej do Prostej rozbiórce podlega cała konstrukcja nawierzchni jezdni, krawężniki i chodniki. Nowa konstrukcja jezdni wykonana będzie jak dla ruchu KR - 3. Konstrukcję nawierzchni stanowi: - warstwa ścieralna asfaltobetonu o uziarnieniu 0 ÷ 16 mm w ilości 125 kG/m2 - warstwa wiążąca z asfaltobetonu o uziarnieniu 0 ÷ 20 mm w ilości 150 kG/m2 - warstwa podbudowy zasadniczej z asfaltobetonu o uziarnieniu 0 ÷ 22 mm w ilości 175 kG/m2 - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0 ÷ 63 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości do 20 cm. Nawierzchnia ograniczona będzie krawężnikiem betonowym 20/30 cm na ławie betonowej C 16/20. Parametry nowego odcinka ulicy: - jezdnia o szerokości 6,50 m z asfaltobetonu, - pas postojowy na całej długości odcinka o szerokości 2,50 m z kostki betonowej, - obustronne chodniki o szerokości od 2,00 - 2,50 m z kostki betonowej, Po obu stronach jezdni wykonane będą ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej. 2. Przebudowa linii napowietrznej nN Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącej linii sieci elektroenergetycznej wraz z przyłączami. Zasilanie w energie elektryczną istniejących odbiorców zostanie wykonane z istniejących stacji transformatorowych (murowanych): 2.1 Stacja transformatorowa MST w 20 / 630 o nr 1167, obw. 1 - linia kablowa wykonana kablem ziemnym YAKXS 4 x 240 mm2, - linia kablowa wykonana kablem ziemnym YAKXS 4 x 120 mm2, - przyłącza kablowe wykonane kablem ziemnym YAKXS 4 x 35 mm2, - budowa złączy kablowych ZK, - budowa złączy kablowo pomiarowych ZKWP. 2.2 Stacja transformatorowa MST w 20 / 630 o nr 1166, obw. 1 - linia kablowa wykonana kablem ziemnym YAKXS 4 x 240 mm2, - linia kablowa wykonana kablem ziemnym YAKXS 4 x 120 mm2, - budowa złączy kablowych ZK, - budowa złączy kablowo - pomiarowych ZKWP. 2.3 Stacja transformatorowa MST w 20 /630 o nr 1166, obw 2 - linia kablowa wykonana kablem ziemnym YAKXS 4 x 240 mm2, - linia kablowa wykonana kablem ziemnym YAKXS 4 x 120 mm2, - przyłącze kablowe wykonane kablem ziemnym YAKXS 4 x 35 mm2, - budowa złączy kablowo - pomiarowych ZKWP. 2.4 Stacja transformatorowa MST w 20 / 630 o nr 1166, obw. 3 - linia kablowa wykonana kablem ziemnym YAKXS 4 x120 mm2, - budowa złączy pomiarowych ZKWP. 3. Przebudowa instalacji oświetlenia ulicznego Instalacja oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV wykonana będzie kablem ziemnym YAKY 4 x 35 mm2 o długości trasy 708 m (kabel YAKXS 4 x 35 mm2 o łącznej długości 800 m). Zasilanie instalacji oświetlenia ulicznego wykonane będzie z istniejącego obwodu oświetlenia ulicznego, z istniejącej stacji transformatorowej nr 1167. Dla oświetlenia ulicy zainstalowane zostaną 23 sztuki słupów oświetleniowych stylowych. Zakres prac obejmuje: - demontaż istniejącej linii napowietrznej nN wraz z przyłączami oraz oświetlenia ulicznego, - wykopy rowów kablowych wraz z zasypaniem i zagęszczeniem gruntu, - nasypanie 10 cm warstwy piasku na dnie rowu o szerokości 0,40 cm, - ułożenie rur osłonowych, - ułożenie kabli ziemnych, - montaż kompletnych słupów oświetleniowych, - montaż złączy kablowych, - montaż złączy pomiarowych, - montaż szafki oświetlenia ulicznego, - montaż uziemienia bednarką. 4. Przebudowa napowietrznej linii kablowej światłowodowej monitoringu miejskiego W ramach zadania nastąpi likwidacja napowietrznej linii kablowej światłowodowej 30J, służącej do monitoringu miejskiego, podwieszonej na napowietrznej linii energetycznej. W miejsce likwidowanej linii projektuje się wybudowanie światłowodowej linii kablowej ziemnej w rurociągu kablowym o długości 470 mb. 5. Przebudowa napowietrznej sieci rozdzielczej abonenckiej TPSA Przedmiotem inwestycji jest wybudowanie linii kablowej XzTKMXpw 10x4x0,5 mm o długości 35m do zasilania istniejącego słupka kablowego przy posesji Nr 3 oraz linii kablowej ziemnej XzTKMX 5x4x0,5 mm o długości 70 m do zasilenia istniejącego słupa kablowego przy ul. Chmielnej. W wyniku wykonania w/w prac nastąpi likwidacja 14 sztuk przyłączy abonenckich napowietrznych oraz wybudowanie sieci abonenckiej ziemnej w istniejącej kanalizacji kablowej dla 14 abonentów. 6. Budowa kanalizacji deszczowej Ciąg technologiczny kanalizacji deszczowej składa się z następujących elementów: - kanalizacji deszczowej z rur z żywic poliestrowych o 400 i o 500, - przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC o 200, - studni rewizyjnych z kręgów betonowych o 1200, - studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem o 500. Wody opadowe zostaną odprowadzone kanałami deszczowymi o 400 i o 500 do kanału deszczowego o 800 w ulicy Kowalskiego. 7. Przebudowa sygnalizacji świetlnej Na skrzyżowaniu z ulicą Pułtuską i ulicą Ignacego Daszyńskiego zostanie zamontowana nowa sygnalizacja świetlna do regulacji ruchem. Pozostałe skrzyżowania i odcinki dróg będą regulowane znakami poziomymi i pionowymi. Budowa drogowej sygnalizacji świetlnej obejmuje: - demontaż istniejących masztów, sygnalizatorów, - montaż sterownika, - montaż konstrukcji wsporczych wraz z sygnalizatorami świetlnymi, sygnalizatorami akustycznymi i przyciskami zgłoszeniowymi, - wykonanie kanalizacji kablowej, - wykonanie instalacji kablowej, - montaż szafki pomiarowej i wykonanie linii kablowej zasilającej sterownik. 7.1 Zasilanie sygnalizacji Zasilanie sygnalizacji wykonane będzie ze słupa linii napowietrznej niskiego napięcia w ul. I Armii Wojska Polskiego. Z szafki pomiarowej kablem typu YKY 3 x 16 będzie zasilany sterownik. Trasa kabla przebiegać będzie w ziemi w projektowanej kanalizacji kablowej. Moc przyłączeniowa sterownika - 2,0 kW, Napięcie znamionowe sieci zasilającej - 400 V AC, Napięcie zasilania sterownika - 230 V AC, Grupa przyłączeniowa - V. W sterowniku należy zabudować rozłącznik izolacyjny 1 - bieg, typu FR20A, wyłącznik instalacyjny 1 - bieg. o charakterystyce B i prądzie znamionowym 10A oraz wyłącznik ochronny różnicowo prądowy o znamionowym prądzie różnicowym 100 mA. Szynę PEN w sterowniku sygnalizacji należy uziemić. 7.2 Aparat sterowniczy Jako aparat sterowniczy zastosować akomodacyjny sterownik sygnalizacji realizujący acykliczne sterowanie grupowe. Konfiguracja sterownika: - 3 grup sygnalizacyjnych, - 8 wejść dla pieszych, - 4 wyjścia potwierdzenia zgłoszenia 24V, - 1 wyjście blokowania sygnałów akustycznych (8 zacisków), - moduł GSM, - zaprogramowany. Szafę sterownika zamontować na fundamencie, który należy wykonać zgodnie z dokumentacją producenta. Wytyczne dotyczące sterownika: - osobne wejście dla każdego przycisku zgłoszeniowego, - potwierdzenie żądania z przycisków: - na skrzyżowaniu: wspólne potwierdzenie dla każdej pary przycisków (24V dc), - na konsoli operatorskiej: osobne potwierdzenie dla każdego przycisku, - możliwość programowania czasu blokowania sygnałów akustycznych zasadniczych pomocniczych, - funkcja przyciemniania sygnalizatorów, - podtrzymanie pracy logiki sterownika i modemu przynajmniej do czasu wysłania wiadomości o awarii i o stanie sterownika. 8. Oznakowanie poziome i pionowe Ustawienie znaków pionowych w ilości 26 sztuk oraz wymalowanie znaków poziomych w ilości 254,70 m2, należy wykonać zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. 9. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: - dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 6 do SIWZ, - przedmiary robót - Załącznik Nr 7 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 8 do SIWZ. Uwagi do pkt. 1-9: 1) Typy, rodzaje i kolorystykę materiałów, a w szczególności latarni i kostki betonowej Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym przed wbudowaniem. 2) Wszystkie prace związane z infrastrukturą, należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, pod ścisłym nadzorem przedstawicieli służb technicznych zarządzających wszystkimi sieciami i urządzeniami znajdującymi się w ulicy, w szczególności zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządcę - dla sieci abonenckiej - Telekomunikację Polską S.A., dla linii energetycznej - PGE Dystrybucja Warszawa - Teren Sp. z o.o., dla sieci kanalizacji deszczowej i monitoringu miejskiego - Urząd Miejski w Wyszkowie i Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Wyszkowie. 3) Zamawiający nie będzie dodatkowo pokrywał Wykonawcy kosztów składowania i utylizacji materiałów oraz odpadów pochodzących z robót rozbiórkowych. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania we własnym zakresie wybranych przez siebie materiałów pochodzących z rozbiórek, w szczególności płytek betonowych pochodzących z rozbiórek chodników. 5) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przejezdności i utrzymania nawierzchni zjazdów i dojazdów do posesji przy ulicy. 10. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (na formularzu Oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia - zakresu robót, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 12. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 13. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 45000000 - 7 roboty budowlane 45230000 - 8 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównanie terenu 14. Wykonawca powinien udzielić minimum 5 lat gwarancji jakości na wykonane prace. 15. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej analizy projektu, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty, Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów budowlanych. d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy na każdym etapie budowy - na własny koszt. f) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje odpady powstałe w trakcie wykonywania robót. g) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację gospodarki odpadami wymaganą przepisami szczególnymi i udostępnić ją Zamawiającemu na jego żądanie. h) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wykonania: - projektu czasowej organizacji ruchu, - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - harmonogramu realizacji inwestycji, - innych dokumentów i prac wymienionych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w treści wzoru umowy ( Zał. Nr 4 do SIWZ ). Uwaga: Warunki Zamawiającego dla czasowej organizacji ruchu w okresie wykonania zamówienia: 1) Projekt czasowej organizacji ruchu musi przewidywać przejezdność ulicy przynajmniej jednym pasem ruchu. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia ulicy z ruchu na całej długości, ani na odcinkach dłuższych niż odległości pomiędzy najbliższymi skrzyżowaniami, z wyjątkiem okresu wykonywania robót polegających na układaniu mas bitumicznych. 3) W trakcie robót zapewnione mają być stale i nieprzerwanie dojścia do poszczególnych posesji. 4) Odcięcia dojazdów do poszczególnych posesji nie mogą być jednorazowo dłuższe niż 24 godziny. 5) Zamawiający dopuszcza 24-godzinne odcięcia dojazdów wyłącznie w trakcie wykonywania robót kanalizacji deszczowej. 6) Wykonawca opracuje harmonogram wyłączeń ruchu i odcięcia dojazdów w trakcie trwania robót i umieści go w co najmniej 4 widocznych miejscach wzdłuż ulicy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Regionalny System Transportowy Działania 3.1 Infrastruktura Drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3555474,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3587021,08

  • Oferta z najniższą ceną: 3504048,96 / Oferta z najwyższą ceną: 3998098,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.