Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Bolesławiec: REMONT DROGI UL. DOLNE MŁYNY (BOCZNA).
Numer ogłoszenia: 159717 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec , ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI UL. DOLNE MŁYNY (BOCZNA)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi ul. Dolne Młyny (boczna) na terenie działki nr 318, obręb 0002 miasta Bolesławiec. Długość remontowanej drogi w osi jezdni - 142 m; szerokość - 6 m. 2. Zakres robót: 2.1. Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej (65 mb) i obrzeży trawnikowych (32 mb), 2.2. Rozebranie chodnika z kostki brukowej o wym. 20x10x6 cm (kostka do ponownego użycia) - 70,9 m2, 2.3. Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm - 917,7 m2, 2.4. Wykonanie koryta w ramach robót ziemnych na głębokość 20 cm - 917,7 m2, 2.5. Wywóz gruzu (140,59 m3) i ziemi (183,54 m3) na odległość 23 km, 2.6. Wbudowanie krawężników betonowych; 15/30 cm (krawężniki stojące) na ławie betonowej z betonu B-10 i podsypce cementowo-piaskowej - 37 mb 2.7. Obrzeża betonowe (z demontażu) 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej wystające nad chodnik - 37 mb, ułożenie chodnika (kostka z demontażu) z kostki 20x10x6 cm - 70,9 m2, 2.8. Wykonanie trawnika siewem na gruncie kat. I-II bez nawożenia - 18,5 m2, 2.9. Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe O 500 mm wraz z kompletem ulicznych kratek ściekowych żeliwnych z osadnikiem i syfonem, wykonanie kanału przyłączeniowego z rur O 150 i długości 3 mb; wykonanie wszystkich robót ziemnych i pomocniczych wraz z demontażem istniejących studzienek ściekowych i przyłączy - 2 szt., 2.10. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych łącznie z wymianą kompletnych kratek ściekowych żeliwnych - 4 szt., 2.11. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 3 szt., 2.12. Regulacja pionowa skrzynek żeliwnych dla zaworów wodociągowych i gazowych - 2 szt., 2.13. Wykonanie podbudowy tłuczniowej: dwie warstwy po 10 cm z tłucznia kamiennego - pierwsza z frakcji 31,5/63 mm, druga z frakcji 0/31,5 mm, stabilizowane mechanicznie na powierzchni 852,0 m2, 2.14. Wbudowanie krawężników betonowych wystających (na leżąco) o wymiarach 13x30 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej - 253 mb, 2.15. Wykonanie nawierzchni ulicy: warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 5 cm - 852 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA 8 o grubości 4 cm - 852 m2, 2.16. Wykonanie progu zwalniającego z masy mineralno-asfaltowej o dł. 5,5 mb, 2.17. Słupki z rur stalowych ocynkowanych o średnicy O 70 mm pod znaki drogowe - 3 szt., 2.18. Pionowe znaki drogowe o pow. do 0,3 m2 : B-33 - 1 szt. (ograniczenie prędkości do 30 km/h), B-33 - 2 szt. (ograniczenie prędkości do 20 km/h), A-11a - 2 szt. i T-7 - 2 szt.; łącznie 7 szt. 2.19. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 3. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna, załączone do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat - w sposób należyty - co najmniej 2 zadań obejmujących swoim zakresem budowę lub remont dróg o nawierzchni asfaltowej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponowanie osobą do kierowania robotami, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy. 2. Załącznik Nr 6 - Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 3. Dokument/dokumenty, potwierdzające wykonanie z należytą starannością co najmniej 2 zadań obejmujących swoim zakresem budowę lub remont dróg o nawierzchni asfaltowej. 4. Kserokopie wymaganych uprawnień dla osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. 5. Aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osoby wskazanej do kierowania robotami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana Umowy. 1.1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 1.2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 1.3. Zmiany, o których mowa w ust. 1. mogą dotyczyć: 1.3.1. Zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych; 1.3.2. Ustawowej zmiany wysokości podatku VAT; 1.3.3. Zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy; 1.3.4. Zmiany Kierownika budowy lub zmiany w składzie kierowników branżowych Wykonawcy; 1.3.5. Zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem robót dodatkowych, decyzji administracyjnych oraz siły wyższej. W przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, termin zakończenia robót będących przedmiotem umowy ulega przesunięciu o taką samą ilość dni, w jakiej Zamawiający pozostał w zwłoce. 1.4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1.3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: 1.4.1. Opis propozycji zmiany; 1.4.2. Uzasadnienie zmiany; 1.4.3. Obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy; 1.4.4. Opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 1.5. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 1.6. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1.3, wymaga podpisania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.boleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bolesławiec (biurowiec - pok. 509); Pl. J. Piłsudskiego 1;
59-700 Bolesławiec..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bolesławiec (sekretariat - pok. 101); Rynek 41-Ratusz; 59-700 Boleslawiec..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Modernizacja drogi dz. nr 183, 190 we wsi Suszki
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Zakup sceny mobilnej dla Bolesławieckiego Ośrodka Kultury - Międzynarodowego Centrum Ceramiki w Bolesławcu
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (3)
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska - ul. Warszawska - II postępowanie
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na Osiedlu Przylesie w Bolesławcu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1683B Kozły - Podbiele
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.