eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › Remont dróg gminnych i wewnętrznych w Brzozowie, Starej Wsi, Przysietnicy, Humniskach Skrzyżowanie, Górkach, Turzym Polu i Zmiennicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Brzozów: Remont dróg gminnych i wewnętrznych w Brzozowie, Starej Wsi, Przysietnicy, Humniskach Skrzyżowanie, Górkach, Turzym Polu i Zmiennicy.
Numer ogłoszenia: 159702 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, fax 013 4341055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych i wewnętrznych w Brzozowie, Starej Wsi, Przysietnicy, Humniskach Skrzyżowanie, Górkach, Turzym Polu i Zmiennicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1. Remont drogi gminnej Górki - Wzdów w Górkach na odcinku 200 m 1. Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem gr. 8cm - 68,80 m3 2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 3+3 cm - 860 m2 Zadanie nr 2. Remont parkingu obok SPZOZ w Brzozowie 1. Koryto gr.37 cm - 32,56 m3 2. Wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 20 cm - 88,00 m2 3. Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 4+3 cm - 494,175 m2 4. Rozbiórka i montaż nowego krawężnika 15x30 - 97,00 m Zadanie nr 3. Remont drogi wewnętrznej w kier. Kopalni w Starej Wsi na odcinku 260 m 1. Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem gr. 10cm - 78,00 m3 2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 3+3 cm - 780 m2 Zadanie nr 4. Remont drogi wewnętrznej koło Sołtysa w Starej Wsi na odcinku 183 m 1. Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem gr. 8 cm - 42,20 m3 2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 3+3 cm - 527,50 m2 Zadanie nr 5. Remont drogi wewnętrznej koło Kościoła w Przysietnicy na odcinku 115 m 1. Koryto gr. 30 cm - 29,70 m3 2. Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 99,00 m2 3. Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem gr. 8 cm - 27,60 m3 4. Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 3+3 cm - 345,00 m2 Zadanie nr 6. Remont drogi wewnętrznej nr 8403 w Przysietnicy na odcinku 222 m 1. Koryto gr. 20 cm - 24,00 m3 2. Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 120,00 m2 3. Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem gr. 8 cm - 44,40 m3 4. Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 3+3 cm - 555,00 m2 Zadanie nr 7. Remont drogi wewnętrznej Oleńskie w Humniskach Skrzyżowanie na odcinku 260 m 1. Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem gr. 10 cm - 65,00 m3 2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 3+3 cm - 650,00 m2 Zadanie nr 8. Remont drogi wewnętrznej Kąty w Turzym Polu na odcinku 130 m 1. Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem gr. 5 cm - 16,25 m3 2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 3+3 cm - 325,00 m2 Zadanie nr 9. Remont drogi wewnętrznej koło spichlerza w Zmiennicy na odcinku 200 m 1. Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem gr. 8 cm - 52,80 m3 2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 3+3 cm - 600,00 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 0 udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 1) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do siwz lub wypełniony załącznik nr 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.(zał. nr 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla robót drogowych wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Brzozów ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Brzozów ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.