eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozy › Budowa przedszkola integracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Akacjowej w Kozach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Kozy: Budowa przedszkola integracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Akacjowej w Kozach
Numer ogłoszenia: 159701 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92262 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kozy, ul. Krakowska 4, 43-340 Kozy, woj. śląskie, tel. 33 8298650, faks 33 8298674.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przedszkola integracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Akacjowej w Kozach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: akres zadań będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 1.Roboty ziemne: niwelacja terenu, wykonanie skarp, wykop pod ławy fundamentowe, wymiana gruntu pod budowanym przedszkolem. 2.Roboty fundamentowe: wykonanie żelbetowych ław fundamentowych, wykonanie ścian fundamentowych, wykonanie żelbetowej płyty fundamentowej, izolacje. 3.Roboty murarskie, konstrukcyjne i ciesielsko-dekarskie: murowanie ścian , wykonanie żelbetowych elementów konstrukcyjnych, wykonanie stropów, wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem , montaż stolarki otworowej. 4.Roboty instalacyjne: instalacja wod-kan, centralnego ogrzewania z kotłownią, elektryczna oświetleniowa i gniazd wtykowych, instalacje niskoprądowe: komputerowa, TV, alarmowa, domofonowa, telefoniczna, instalacja wentylacyjna, instalacja centralnego odkurzacza, montaż wyposażenia kuchni, instalacja gazowa. 5.Montaż windy osobowej oraz towarowej. 6.Roboty wykończeniowe: wykonanie wypraw tynkarskich i okładzin ściennych, wykonanie posadzek z wykładzin oraz płytek ceramicznych i gresowych, roboty malarskie, montaż armatury sanitarnej oraz osprzętu elektrycznego. 7.Zagospodarowanie terenu: budowa zbiornika retencyjno-p.pożarowego, budowa dróg dojazdowych i chodników, budowa budynku gospodarczego , budowa placów zabaw, budowa murów oporowych wraz z ogrodzeniem, wykonanie instalacji odwodnienia powierzchniowego, drenażu , kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Wykonanie nasad zieleni. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o pozwolenie na budowę nr 2028/14 z dnia 05 grudnia 2014 r. oraz nr 1213/15 z dnia 05 sierpnia 2015 r.. Zestawienie wybranych powierzchni Powierzchnia działki 2224/305- 4280,00m2, Powierzchnia zabudowy budynku przedszkola-1353,46m2, Powierzchnia użytkowa przedszkola -2138,71m2, Kubatura budynku-9203,53m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 oraz: - przedmiary robót - załącznik nr 8 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA - KLAUZULA SPOŁECZNA Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 149 z późniejszymi zmianami) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót budowlanych określonych w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres prowadzenia robót budowlanych potwierdzonych stosownymi wpisami do dziennika budowy, zgodnymi z aktualnym harmonogramem rzeczowo - finansowym robót Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji - klauzula społeczna - w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót budowlanych określonych w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres prowadzenia robót budowlanych potwierdzonych stosownymi wpisami do dziennika budowy, zgodnymi z aktualnym harmonogramem rzeczowo - finansowym robót; przedłożenia zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przedstawionego Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę - w terminie do 45 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót budowlanych określonych w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego), wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osoby. Na żądanie zamawiającego, wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osoby. W przypadku niezatrudnienia w terminie wskazanym powyżej lub niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za okres bezpośrednio poprzedzający moment zawarcia umowy z Wykonawca lub zakończenia umowy z bezrobotnym oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia - za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji. W takim przypadku Zamawiający każdorazowo wyznaczy Wykonawcy nowy termin na wypełnienie w/ obowiązków. Wniosek o dofinansowanie przedmiotowego zadania został złożony do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 do konkursu ogłoszonego w ramach Osi Priorytetowej XII Infrastruktura Edukacyjna, Poddziałanie 12.1.2 Infrastruktura wychowania przedszkolnego - RIT Subregionu Południowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12. Infrastruktura edukacyjna, Działanie 12.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego, Poddziałanie: 12.1.2. Infrastruktura wychowania przedszkolnego - RIT, projekt: Budowa przedszkola integracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Akacjowej w Kozach.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 12.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bielskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego S.A., ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9009004,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8053355,97

  • Oferta z najniższą ceną: 8053355,97 / Oferta z najwyższą ceną: 10657756,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.