To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Lubaczów: Realizacja kursu klasyfikacji jakościowej i wymiarowej surowca drzewnego dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 159696 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116838 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubaczowski, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328700, faks 016 6328709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kursu klasyfikacji jakościowej i wymiarowej surowca drzewnego dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu klasyfikacji jakościowej i wymiarowej surowca drzewnego dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt jest współfinansowany w ponad 70% z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Uczestnikami kursu będzie grupa 10 uczniów Zespołu Szkół w Oleszycach. Minimalny wymiar kursu - 70 godz. lekcyjnych w tym 25 godz. lekcyjnych teoretycznych i 45 godz. lekcyjnych praktycznych. Zamawiający zastrzega, że maksymalna liczba osób uzależniona będzie od ilości zrekrutowanych beneficjentów ostatecznych. 3. Czas trwania kursu - 9 dni w trybie ciągłym (łącznie z sobotami i niedzielami). 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) zapewnienie materiałów szkoleniowych. Wymagania odnoście materiałów szkoleniowych zostały szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, b) wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu zawierającego wykaz przedmiotów objętych szkoleniem z podaniem liczby godzin oznaczone odpowiednimi logami wymaganymi przy projektach realizowanych z POKL-u na papierze do wydruku zaświadczeń oraz wydanie stosownego dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień III klasy brakarskiej dla uczniów, którzy pozytywnie zdali egzamin, c) przeprowadzenie 2 ankiet wśród uczestników szkolenia wraz z ewaluacją końcową, d) bieżące informowanie Zamawiającego o pojawiających się problemach w realizacji usługi; wydruk i stosowanie list obecności, list odbioru materiałów, list odbioru zaświadczeń, dziennika zajęć, oznaczenie sali oraz wszelkich materiałów szkoleniowych symbolami identyfikującymi projekty realizowane w ramach POKL-u, e) zapewnienie na czas trwania kursu cateringu - całodziennego wyżywienia dla każdego uczestnika (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe); pierwszy posiłek po przyjeździe, ostatni przed wyjazdem, f) ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, g) zapewnienia opiekuna, h) zapewnienie całodzienne zakwaterowania (w tym noclegów na czas trwania kursu) dla wszystkich uczestników oraz opiekuna - pokoje 2-3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, i) zapewnienie transportu - dowóz uczniów z Zespołu Szkół w Oleszycach na miejsce prowadzenia kursu oraz transport uczniów z powrotem do Zespołu Szkół w Oleszycach po zakończonym kursie (dotyczy zarówno zajęć teoretycznych jak i praktycznych). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA KADR MIECZYSŁAW ORSZULAK
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA KADR MIECZYSŁAW ORSZULAK
- Ośrodek Szkolenia Kadr Mieczysław Orszulak, ul. Tęczowa 9E, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48845,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25600,00
Oferta z najniższą ceną: 25600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29890,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Poprawa efektywności energetycznej Gminy Lubaczów poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu dwóch typów indywidualnych szkoleń zawodowych
- Usługa przeprowadzenia stacjonarnego szkolenia dotyczącego konfliktu interesów dla Członków Komitetu Monitorującego Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 oraz ich zastępców.
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Operator koparko - ładowarki (wszystkie typy) kl. III z modułem przydomowych oczyszczalni ścieków"
- Świadczenie usługi transportowej studentów w ramach zajęć praktycznych z przedmiotu Objazd krajowy przewidzianego planem studiów dla kierunku Turystyka Historyczna i Kulturowa
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 3 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.