Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Józefów: DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY JÓZEFÓW W ROKU SZKOLNYM 2013/2014
Numer ogłoszenia: 159641 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Józefów , ul. Kościuszki 37, 23-460 Józefów, woj. lubelskie, tel. 84 6878133, faks 84 6878133 wew. 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY JÓZEFÓW W ROKU SZKOLNYM 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkół z terenu gminy Józefów w roku szkolnym 2013/2014. Dowóz uczniów do szkół odbywał się będzie od poniedziałku do piątku, każdego tygodnia tj. od dnia 01.09.2013r. - 30.06.2014r. z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych. Sposób świadczenia usługi: Dowóz uczniów odbywać się będzie autobusami wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich. Ilość młodzieży dowożonej do szkół będzie zgodna z zapotrzebowaniami gminy, wynosić będzie 260 osób tj. Gimnazjum w Józefowie: Górecko Stare - 14, Brzeziny - 9, Tarnowola - 4, Majdan Kasztelański -5, Hamernia - 1, Górniki -16, Stanisławów - 4, Szopowe - 5,Potok Senderki - 1.Ogółem: 59 osób. Gimnazjum w Majdanie Nepryskim: Hamernia - 12, Stanisławów - 25, Długi Kąt - 13, Czarny Las - 1. Ogółem 51 osób. Szkoła Podstawowa w Józefowie. Samsonówka - 3, Długi Kąt - 1, Długi Kąt Prefabet - 3, Szopowe - 7, Tarnowola - 1, Brzeziny - 2, Górecko Stare - 3, Majdan Kasztelański - 2, Górniki - 3, Borowina - 7. Ogółem: 32 osób. Szkoła Podstawowa w Majdanie Nepryskim. Hamernia - 18, Długi Kąt - 28, Stanisłwów - 1.Ogółem: 47 osób. Szkoła Podstawowa w Stanisławowie. Górniki - 23, Stanisławów III - 5. Ogółem: 28 osób. Szkoła Podstawowa w Górecku Starym. Ogółem: 17 osób. Liceum Ogólnokształcące w Józefowie. Szopowe - 1, Stanisławów - 1, Długi Kąt - 4, Długi Kąt Prefabet - 2, Majdan Nepryski - 2, Hamernia - 4, Górecko Kościelne - 1, Górniki - 1, Hamernia - 1. Ogółem: 17 osób. Przedszkole w Józefowie. Górniki - 3, Tarnowola - 3, Górecko Stare - 1, Szopowe - 1, Brzeziny - 1. Ogółem: 9 osób. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczniów w trakcie roku szkolnego. Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca - konduktor, zaś opiekę nad przewożoną młodzieżą szkolną zapewni Zamawiający. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie autobusu Wykonawca podstawi autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów. Przystanki autobusowe będą wyposażone w informacje o ich kursowaniu, a z autobusów przewożących uczniów w miarę wolnych miejsc korzystać będą mogli na ogólnych zasadach inni mieszkańcy miejscowości, przez które autobus będzie kursował. Młodzież szkolna dowożona będzie do właściwych szkół najpóźniej do godz. 7:50. Po zakończonych lekcjach uczniowie odwożeni będą w godzinach 13:00 - 15:00 Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów, godzin przyjazdów autobusów i ich odjazdów dokonane zostaną wspólnie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Warunki finansowe. Z tytułu dowożenia na zajęcia szkolne i odwożenia uczniów przewoźnik będzie pobierał wynagrodzenie miesięczne w kwocie wynikającej ze złożonej oferty. Wynagrodzenie z tego tytułu będzie płatne w drodze polecenia przelewu na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni po uprzednim wystawieniu przez Wykonawcę faktury..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu złożone oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia?łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew?niającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. - Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu złożone dokumenty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu złożone oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu złożone oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu złożone oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana liczby osób dojeżdżających z poszczególnych miejscowości
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Józefowie ul. Kościuszki 37, 23-460 Józefów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Józefowie ul. Kościuszki 37, 23-460 Józefów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Termomodernizacja leśniczówki Króle nr inw. 110/28 wraz z przebudową budynku (II)
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na gruncie o mocy od 38,4 kWp do 38,6 kWp na terenie CNBOP-PIB w Józefowie ul. Nadwiślańska 213
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport dzieci i młodzieży na obóz rowerowy do Rajgrodu
- Dowóz i odwóz 3 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, ul. Gliwicka 366 wraz z opieką nad nimi i z powrotem
- "Usługa Transportu medycznego dla WSOZ w Bydgoszczy"
- Dowóz i odwóz 29 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi do szkoły i z powrotem
- Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie dowozu zorganizowanego dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.
- Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na sześć zadań.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.