eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa Prasy krajowej i zagranicznej w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Warszawa: Dostawa Prasy krajowej i zagranicznej w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 15963 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Prasy krajowej i zagranicznej w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są systematyczne dostawy prasy krajowej i zagranicznej na potrzeby komórek organizacyjnych KPRM w 2012 roku, w podziale na trzy części. Część 1- prasa krajowa, miejsce dostawy gmach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawa, wjazd od Al. Szucha 14; prasę należy dostarczać codziennie, także w soboty do godziny 5:30; wymagane jest umieszczanie prasy w foliowanych pakietach (ok. 60 sztuk), oznakowanych w sposób widoczny numerem skrytki. Część 2 - prasa krajowa miejsce dostawy dyżurka BOR, Sopot ul. Wł. Syrokomli 4A, (kod pocztowy 81-742); prasę należy dostarczyć w soboty: wydania sobotnio-niedzielne oraz w poniedziałki do godziny 7:00 Część 3 - prasa zagraniczna miejsce dostawy gmach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawa, wjazd od Al. Szucha 14; prasę należy dostarczać na bieżąco; wymagane jest umieszczanie prasy w foliowanych pakietach (ok. 10 sztuk), oznakowanych w sposób widoczny numerem skrytki 2. Dostawy prasy mają odbywać się od poniedziałku do soboty, wg listy tytułów oraz szacowanych ilości wymienionych w Zestawieniu tytułów i cen stanowiącym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2.2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego; b) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności zmiana wysokości podatku od towarów i usług c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy np. zmiany prawa. Pozostałe zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Zamawiający dopuszcza, w drodze zgodnego ustalenia przez strony, wprowadzenie do treści umowy zmian dotyczących nazw tytułów dokonanych przez wydawców oraz osób mających nadzór nad realizacją umowy. W przypadku, dokonywanego przez wydawców wzrostu cen sprzedaży gazet i czasopism znajdujących się w zamówieniu bieżącym Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian jednostkowych cen sprzedaży, od następnego kwartału, jedynie po uprzednim uzyskaniu akceptacji Biura Dyrektora Generalnego KPRM, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w ramach ustalonego wynagrodzenia, dokonywania zmiany zamówienia poprzez: odstąpienie od zakupu poszczególnych tytułów prasowych oraz zmianę ilości egzemplarzy gazet i czasopism umieszczonych w Załączniku Nr 1 do umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, w terminie: do 2 dni dzienniki oraz do 7 dni czasopisma - prasa polska, od następnego wydania tytułu - prasa zagraniczna. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych pok. 401.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych pok. 404.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa prasy krajowej do gmachu KPRM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa prasy krajowej, miejsce dostawy gmach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawa, wjazd od Al. Szucha 14; prasę należy dostarczać codziennie, także w soboty do godziny 5:30; wymagane jest umieszczanie prasy w foliowanych pakietach (ok. 60 sztuk), oznakowanych w sposób widoczny numerem skrytki. Dostawy prasy mają odbywać się od poniedziałku do soboty, wg listy tytułów oraz szacowanych ilości wymienionych w Zestawieniu tytułów i cen.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa prasy krajowej Sopot.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa prasy krajowej, miejsce dostawy dyżurka BOR, Sopot ul. Wł. Syrokomli 4A, (kod pocztowy 81-742); prasę należy dostarczyć w soboty: wydania sobotnio-niedzielne oraz w poniedziałki do godziny 7:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa prasy zagranicznej do gmachu KPRM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa prasy zagranicznej, miejsce dostawy gmach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawa, wjazd od Al. Szucha 14; prasę należy dostarczać na bieżąco; wymagane jest umieszczanie prasy w foliowanych pakietach (ok. 10 sztuk), oznakowanych w sposób widoczny numerem skrytki Dostawy prasy mają odbywać się od poniedziałku do soboty, wg listy tytułów oraz szacowanych ilości wymienionych w Zestawieniu tytułów i cen.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.