eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ - cztery części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Lębork: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ - cztery części
Numer ogłoszenia: 159599 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ - cztery części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla organizacji pozarządowych i ich członków w ramach projektu pn.: Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. a) Część I - Szkolenie pn. Zasady rachunkowości w NGO Program szkolenia powinien obejmować m.in. zagadnienia: Prezentacja podstawowych aktów prawnych regulujących sposób prowadzenia księgowości w organizacjach pozarządowych Odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg Podstawowe zasady rachunkowości a księgowość w NGO Wymogi dotyczące dokumentacji zasad (polityki) rachunkowości Prezentacja i omówienie przykładowego planu kont Wpływ ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na sposób prowadzenia ksiąg rachunkowych Prezentacja wykorzystania programu księgowego dla potrzeb wypełnienia wszystkich wymagań aktów prawnych determinujących sposób prowadzenia księgowości w NGO Omówienie elementów i zasad sporządzania sprawozdania finansowego Omówienie zasad ewidencji rzeczowych aktywów trwałych Szkolenie odbędzie się trzy razy w trakcie realizacji projektu (w 3 grupach szkoleniowych) Liczba uczestników: 20 osób w jednej grupie; łącznie 60 osób Czas trwania szkolenia: 2 dni dla jednej grupy szkoleniowej po 6 godzin w każdym dniu = 12 godzin. Łączna liczba godzin szkoleniowych to 36 godzin (12 godzin x 3 grupy szkoleniowe). Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. W każdym dniu szkoleń przewiduje się 20 minutową przerwę na obiad. b) Część II - Szkolenie pn. Możliwość zarobkowania, pozyskiwania środków, zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej Program szkolenia powinien obejmować m.in. zagadnienia: Potencjalne źródła finansowania organizacji pozarządowych: fundraising, zbiórki publiczne, działalność odpłatna i gospodarcza, 1% OPP, nawiązki sądowe, darowizny od sponsorów, granty, Europejski Fundusz Społeczny Zdobywanie i utrzymywanie darczyńców - listy do sponsorów, umowy sponsorskie, podziękowania Jak przygotować plan zbierania funduszy - określenie potrzeb organizacji i przygotowanie strategii, przygotowanie budżetu, motywacje darczyńców, określenie potencjalnych źródeł finansowania - co należy wiedzieć, opracowanie planu i harmonogramu pozyskiwania środków Przepisy i formalności związane z założeniem działalności gospodarczej Różnice pomiędzy działalnością statutową odpłatną i nieodpłatną oraz działalnością gospodarczą organizacji pozarządowej (w tym kiedy rozpocząć prowadzić działalność odpłatną pożytku publicznego, a kiedy działalność gospodarczą) Prezentacja podstawowych aktów prawnych regulujących zasady prowadzenia działalności gospodarczej w NGO Zmiany rejestrowe organizacji pozarządowych związane z prowadzoną działalnością gospodarczą Zmiany w rachunkowości związane z prowadzoną działalnością gospodarczą Obowiązki podatkowe organizacji prowadzących działalność gospodarczą Działalność gospodarcza w organizacji pożytku publicznego Szkolenie odbędzie się raz w trakcie realizacji projektu (1 grupa szkoleniowa) Liczba uczestników: 20 osób Czas trwania szkolenia: 4 dni po 6 godzin w każdym dniu = 24 godziny. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. W każdym dniu szkolenia przewiduje się 20 minutową przerwę na obiad. c) Część III - Szkolenie pn. Wzmacnianie kwalifikacji w zakresie pozyskiwania środków i realizowania projektów Program szkolenia powinien obejmować m.in. zagadnienia: Źródła finansowania projektów realizowanych przez organizacje pozarządowe Gdzie szukać informacji o środkach dla NGO? Fundusze Strukturalne 2007-2013 - ogólne informacje Możliwości pozyskiwania środków z funduszy UE Procedury pozyskiwania środków unijnych Dokumenty programowe oraz wytyczne Od pomysłu do realizacji projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych - jak napisać dobry projekt Zasady prawidłowego przygotowania wniosku o dofinansowanie - wprowadzenie do pracy z Generatorem Wniosków Aplikacyjnych, pułapki w GWA Nieprawidłowości we wnioskach aplikacyjnych i najczęściej popełniane błędy Dokumenty projektowe (m.in. umowa o dofinansowanie, wniosek o płatność) Zasady gromadzenia dokumentów Zasady promocji projektu Analiza realizacji projektu i wprowadzanie zmian Ewaluacja projektu Kontrola w projekcie Szkolenie odbędzie się dwa razy w trakcie realizacji projektu (2 grupy szkoleniowe) Liczba uczestników: 20 osób w jednej grupie; łącznie 40 osób Czas trwania szkolenia: 3 dni dla jednej grupy szkoleniowej po 6 godzin w każdym dniu = 18 godzin. Łączna liczba godzin szkoleniowych to 36 godzin (18 godzin x 2 grupy szkoleniowe). Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. W każdym dniu szkolenia przewiduje się 20 minutową przerwę na obiad. d) Część IV - Szkolenie pn. Rozliczanie zadań, grantów, projektów i innych środków zewnętrznych Program szkolenia powinien obejmować m.in. zagadnienia: I Blok Jak współpracować z administracją publiczną - formy współpracy i przepisy prawne Współpraca finansowa z administracją - wspieranie i powierzanie zadań, konkurs ofert, oferta i jej wzór, umowa i jej wzór, kontrola i ocena realizacji zadania, sprawozdawczość Najczęściej popełniane błędy przez organizacje pozarządowe przy rozliczaniu środków finansowych II Blok Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej Księgowość funduszy unijnych Budżet projektu Kwalifikowalność kosztów Cross-finansing Dokumentowanie wydatków Generator Wniosków Płatniczych Krok po kroku jak wypełniać wniosek o płatność Co to jest PEFS i jak go wypełniać Najczęściej popełniane błędy przy rozliczaniu projektów EFS Kontrola projektu - jak się do niej dobrze przygotować Szkolenie odbędzie się dwa razy w trakcie realizacji projektu (2 grupy szkoleniowe) Liczba uczestników: 20 osób w jednej grupie; łącznie 40 osób Czas trwania szkolenia: 3 dni dla jednej grupy szkoleniowej po 6 godzin w każdym dniu = 18 godzin. Łączna liczba godzin szkoleniowych to 36 godzin (18 godzin x 2 grupy szkoleniowe). Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. W każdym dniu szkolenia przewiduje się 20 minutową przerwę na obiad. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) - dotyczy czterech części zamówienia: 1. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5. Szkolenia należy przeprowadzić w wybrane przez zamawiającego dni powszednie od poniedziałku do piątku lub w weekend (sobota, niedziela). Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców szkoleń. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. Wykonawca może korzystać nieodpłatnie ze sprzętu zakupionego do obsługi Inkubatora Ekonomii Społecznej- laptop, rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika, flipchart. 7. Wykonawca wyposaży uczestników w materiały dydaktyczne (szkoleniowe) oraz piśmiennicze nie podlegające zwrotowi, które będą wykorzystywane podczas szkolenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z programem szkolenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wydania odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub dyplomów potwierdzających odbycie szkolenia w ostatnim dniu zajęć. 10. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. 11. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na zaświadczeniach, certyfikatach, dyplomach oraz materiałach dydaktycznych, podręcznikach, pomocach naukowych, itp., odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji szkolenia przed jego rozpoczęciem na stronie www.inwestycjewkadry.pl 13. Zamawiający zapewni uczestnikom szkoleń w przerwach między zajęciami drobny poczęstunek (kawę, herbatę, ciastka), jak również obiad. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. Zamawiający przekaże Wykonawcy ankiety ewaluacyjne opracowane w ramach odrębnego zadania - Ewaluacja - nie dotyczącego przedmiotu zamówienia. 15. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć Zamawiającemu dokumentację dot. szkoleń, m.in. faktury VAT, listy obecności, ankiety ewaluacyjne, kserokopie zaświadczeń, certyfikatów lub dyplomów potwierdzających ukończenie szkolenia, imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia, komplet materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), w które Wykonawca wyposażył uczestników oraz potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych, certyfikatów, dyplomów lub zaświadczeń. 16. Zamawiający zastrzega sobie Zamawiający (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) zastrzega sobie oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 17. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji Wykonawcy związanej z realizacją przedmiotu umowy do dnia 31.12.2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji tychże dokumentów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww warunki Wykonawca spełnił. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1-3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt 4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy. Dotyczy wszystkich części zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) f) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp (załącznik nr 3) g) wykaz wykonanych przez Wykonawcę co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia, z określeniem nazwy szkolenia, liczby przeszkolonych osób, nazwy zamawiającego, terminu realizacji szkolenia, a także jego wartości. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że wszystkie wyszczególnione usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 4). h) wykaz osób(kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia (załącznik nr 5). i) szczegółowy program szkolenia (załącznik nr 6), j) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu lub nie posiadaniu certyfikatu jakości usług oraz ich liczbie. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3). Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.6
  • 2 - doświadczenie kadry dydaktycznej - 0.3
  • 3 - certyfikat jakości usług - 0.1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Lęborku, przy ul. Czołgistów 5, w Sekretariacie pok nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.