Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Bielsko-Biała: Naprawa spycharki gąsienicowej typu TD 20-H w trybie awaryjnym
Numer ogłoszenia: 15958 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej, ul. Krakowska 315d, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8297590 do 592, faks 033 8297590.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa spycharki gąsienicowej typu TD 20-H w trybie awaryjnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa spycharki gąsienicowej TD-20 H w trybie awaryjnym. Naprawa ta ma na celu doprowadzenie silnika w/w spycharki do pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej. W zakresie naprawy uwzględniono w szczególności: wymiany na nowe kompletu naprawczego, panewek głównych i korbowodowych, prowadnic zaworów, zaworów ssących i wydechowych, termostatów, łożysk, tulei łożyskowych, pakietów uszczelniających, montażu silnika w całości, montażu podzespołu do maszyny, regeneracji min.: wału karbowego, korbowodów, głowicy cylindrowej, pompy paliwowej, rozrusznika. Zakres zamówienia obejmuje również transport spycharki do i po naprawie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.21.00.00 - Maszyny do usuwania gleby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katowickie Przedsiębiorstwo Naprawy Maszyn Budowlanych BUDROPOL sp.j. A.Będkowski, R.Liczberski i inni, ul. Letnia 3, 41-253 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93900,00
Oferta z najniższą ceną: 93900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93900,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z wystąpieniem awarii spycharki gąsienicowej typu TD 20 H uniemożliwiającej prowadzenie prac związanych z rekultywacją składowiska oraz utrzymaniem płynności eksploatacji składowiska (Dowód: Protokół zdawczo-odbiorczy z dn. 9.12.2013 r. i protokół z weryfikacji szczegółowej niesprawnej spycharki gąsienicowej TD 20-H z dn. 19.12.2013 r.), zaistniała konieczność natychmiastowego działania po stronie Zamawiającego - naprawy spycharki TD 20 H w trybie awaryjnym. Podstawa prawna udzielenia zamówienia. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. - Okoliczność przeprowadzenia zamówienia z wolnej ręki: awaria jest okolicznością nieprzewidzianą, wyjątkową i niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. - Wystąpienie szkody po stronie Zamawiającego: zaistniała awaria może spowodować znaczną szkodę, związaną z bieżącą eksploatacją składowiska. Praca spycharki umożliwia systematyczne rozplantowywanie i układanie warstw odpadów na składowisku, a także powoduje wstępne zagęszczenie deponowanych odpadów. Brak tego urządzenia w procesie technologicznym będzie negatywnie wpływał na stopień zagęszczenia odpadów wbudowywanych w złoże składowiska. W konsekwencji, działanie to negatywnie wpłynie na otoczenie i środowisko. - Wymagane jest natychmiastowe działanie po stronie Zamawiającego. Odpowiednie przepisy: ustawa Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr. 25 poz. 150 z późn.zm), ustawa o zapobieganiu szkodom w środowisku (Dz.U. Nr 75, poz. 493 z późn.zm), Instrukcja eksploatacji sektora II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zatwierdzona decyzją Marszałka Województwa Śląskiego z dnia 11 grudnia 2012 roku wprost nakazują podmiotowi korzystającemu ze środowiska, w tym przypadku Zamawiającemu natychmiastowe przystąpienie do działań naprawczych w celu ograniczenia ich skutków dla środowiska. - Zasadność (gwarancja jakości). Dokonywanie napraw bądź remontów posiadanego sprzętu odbywa się w autoryzowanych punktach obsługi (Dressta Stalowa Wola - producent spycharki). - Okres trwania poszczególnych trybów udzielenia zamówienia publicznego według ustawy PZP (innych niż z zamówienia wolnej ręki) i związane z nim ryzyko wydłużenia procedury uniemożliwia wykonanie tych czynności naprawczych, które mają na celu usunięcie powstałej szkody. W związku z powyższym, zasadne będzie przeprowadzenie negocjacji z Firmą Katowickie Przedsiębiorstwo Maszyn i Urządzeń Budowlanych Budropol Sp.j. A.Będkowski, R.Liczberski i inni (Czeladź), która daje gwarancję właściwego wykonania zamówienia. Firma ta już wcześniej wykonywała usługi na rzecz ZGO S.A., jest także autoryzowanym przedstawicielem Dressta Stalowa Wola.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Znak sprawy: DZP.271.30.2024
- "25/24 - Świadczenie usługi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- UBEZPIECZENIE KOMUNIKACYJNE dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Modernizacja nawierzchni jezdni ul. Gliwickiej w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.