eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Naprawa spycharki gąsienicowej typu TD 20-H w trybie awaryjnym

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Bielsko-Biała: Naprawa spycharki gąsienicowej typu TD 20-H w trybie awaryjnym
Numer ogłoszenia: 15958 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej, ul. Krakowska 315d, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8297590 do 592, faks 033 8297590.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa spycharki gąsienicowej typu TD 20-H w trybie awaryjnym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa spycharki gąsienicowej TD-20 H w trybie awaryjnym. Naprawa ta ma na celu doprowadzenie silnika w/w spycharki do pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej. W zakresie naprawy uwzględniono w szczególności: wymiany na nowe kompletu naprawczego, panewek głównych i korbowodowych, prowadnic zaworów, zaworów ssących i wydechowych, termostatów, łożysk, tulei łożyskowych, pakietów uszczelniających, montażu silnika w całości, montażu podzespołu do maszyny, regeneracji min.: wału karbowego, korbowodów, głowicy cylindrowej, pompy paliwowej, rozrusznika. Zakres zamówienia obejmuje również transport spycharki do i po naprawie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.21.00.00 - Maszyny do usuwania gleby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katowickie Przedsiębiorstwo Naprawy Maszyn Budowlanych BUDROPOL sp.j. A.Będkowski, R.Liczberski i inni, ul. Letnia 3, 41-253 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93900,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W związku z wystąpieniem awarii spycharki gąsienicowej typu TD 20 H uniemożliwiającej prowadzenie prac związanych z rekultywacją składowiska oraz utrzymaniem płynności eksploatacji składowiska (Dowód: Protokół zdawczo-odbiorczy z dn. 9.12.2013 r. i protokół z weryfikacji szczegółowej niesprawnej spycharki gąsienicowej TD 20-H z dn. 19.12.2013 r.), zaistniała konieczność natychmiastowego działania po stronie Zamawiającego - naprawy spycharki TD 20 H w trybie awaryjnym. Podstawa prawna udzielenia zamówienia. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. - Okoliczność przeprowadzenia zamówienia z wolnej ręki: awaria jest okolicznością nieprzewidzianą, wyjątkową i niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. - Wystąpienie szkody po stronie Zamawiającego: zaistniała awaria może spowodować znaczną szkodę, związaną z bieżącą eksploatacją składowiska. Praca spycharki umożliwia systematyczne rozplantowywanie i układanie warstw odpadów na składowisku, a także powoduje wstępne zagęszczenie deponowanych odpadów. Brak tego urządzenia w procesie technologicznym będzie negatywnie wpływał na stopień zagęszczenia odpadów wbudowywanych w złoże składowiska. W konsekwencji, działanie to negatywnie wpłynie na otoczenie i środowisko. - Wymagane jest natychmiastowe działanie po stronie Zamawiającego. Odpowiednie przepisy: ustawa Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr. 25 poz. 150 z późn.zm), ustawa o zapobieganiu szkodom w środowisku (Dz.U. Nr 75, poz. 493 z późn.zm), Instrukcja eksploatacji sektora II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zatwierdzona decyzją Marszałka Województwa Śląskiego z dnia 11 grudnia 2012 roku wprost nakazują podmiotowi korzystającemu ze środowiska, w tym przypadku Zamawiającemu natychmiastowe przystąpienie do działań naprawczych w celu ograniczenia ich skutków dla środowiska. - Zasadność (gwarancja jakości). Dokonywanie napraw bądź remontów posiadanego sprzętu odbywa się w autoryzowanych punktach obsługi (Dressta Stalowa Wola - producent spycharki). - Okres trwania poszczególnych trybów udzielenia zamówienia publicznego według ustawy PZP (innych niż z zamówienia wolnej ręki) i związane z nim ryzyko wydłużenia procedury uniemożliwia wykonanie tych czynności naprawczych, które mają na celu usunięcie powstałej szkody. W związku z powyższym, zasadne będzie przeprowadzenie negocjacji z Firmą Katowickie Przedsiębiorstwo Maszyn i Urządzeń Budowlanych Budropol Sp.j. A.Będkowski, R.Liczberski i inni (Czeladź), która daje gwarancję właściwego wykonania zamówienia. Firma ta już wcześniej wykonywała usługi na rzecz ZGO S.A., jest także autoryzowanym przedstawicielem Dressta Stalowa Wola.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.