eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Przebudowa budynku przy ul. Chopina 8 we Wrześni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Września: Przebudowa budynku przy ul. Chopina 8 we Wrześni
Numer ogłoszenia: 159584 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52348 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku przy ul. Chopina 8 we Wrześni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku położonego przy ul. Chopina 8 we Wrześni wraz ze zmianą sposobu użytkowania wolnostojącego dwukondygnacyjnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na budynek biurowo-usługowy. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: wyburzenia ścian i stropów, wykonanie nowych stropów wraz z podciągami i słupami stanowiącymi elementy głównej konstrukcji nośnej, remont dachu z wymianą więźby dachowej i poszycia, wykonanie nowych instalacji elektrycznych, wodnych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych i grzewczych wewnątrz budynku wraz z przyłączami wg dokumentacji budowlanej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przekazanej przez Zamawiającego wraz z SIWZ. 3. Charakterystyka liczbowa projektowanego rozwiązania - dane liczbowe: pow. użytkowa - 292,18 m2 pow. komunikacyjna -141,05 m2 pow. techniczna -169,10 m2 pow. całkowita - 602,33 m2 kubatura ok. - 1656,14 m3 4. Ogólny zakres rzeczowy robót całego zamierzenia budowlanego: a)odłączenie instalacji istniejących w obrębie opracowania b)wykonanie sieci i przyłączy wody c)wykonanie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnych d)wykonanie sieci i przyłączy kanalizacji deszczowych e)wykonanie sieci i przyłączy elektroenergetycznych f)wykonanie sieci i przyłączy teletechnicznych g)demontaż instalacji i wyposażenia technologicznego h)montaż konstrukcji wsporczych i zabezpieczających i)rozbiórka stropów, ścian i warstw posadzkowych, wywóz gruzu j)roboty ziemne k)roboty fundamentowe l)wznoszenie ścian m)wykonywanie stropów n)wykonanie otworowania stropów między piętrami o)wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu p)wznoszenie ścian działowych q)wykonanie izolacji akustycznych i jastrychów r)montaż stolarki okiennej s)wykonanie elewacji t)wykonanie instalacji wewnętrznych u)wykonanie izolacji pożarowych v)montaż stolarki i ślusarki drzwiowej w)prace wykończeniowe wewnętrzne x)oświetlenie zewnętrzne y)urządzenie terenu z)nasadzenia drzew i krzewów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe MARZYŃSKI Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 2, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3597902,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2085802,95

  • Oferta z najniższą ceną: 2085802,95 / Oferta z najwyższą ceną: 2602240,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.