eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Jarocin: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 159574 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Zaciszna 2, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 747-35-79, faks 62 747-73-88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie w zakresie: 1) Szkolenie o nazwie: Szkolenie okresowe dla 10 osób bezrobotnych; 2) Szkolenie o nazwie: Kasjer handlowy dla 15 osób bezrobotnych; 3) Szkolenie o nazwie: Operator wózka jezdniowego dla 15 osób bezrobotnych; 4) Szkolenie o nazwie: Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów dla 20 osób bezrobotnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie wymaganych warunków przez Wykonawców będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie wymaganych warunków przez Wykonawców będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie wymaganych warunków przez Wykonawców będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie wymaganych warunków przez Wykonawców będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie wymaganych warunków przez Wykonawców będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie uprawnień; listy referencyjne jeżeli takie posiada; akredytacja Kuratorium Oświaty, certyfikaty jakości ISO i inne certyfikaty zgodne tematycznie z częścią przedmiotu zamówienia, na które składana jest oferta, jeżeli takie posiada; do części I wpis do Rejestru Ośrodków Doskonalenia Techniki Jazdy prowadzonego przez Wojewodę właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - dostosowanie zakresu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje - 2
  • 3 - jakość oferowanego programusz kolenia - 10
  • 4 - posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości - 15
  • 5 - dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 20
  • 6 - dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 15
  • 7 - rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 3
  • 8 - sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.jarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie, ul. Zaciszna 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Zaciszna 2, 63-200 Jarocin, sekretariat pokój nr 211.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie finansowany z programów Funduszu Pracy oraz współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego Aktywna postawa szansą na zatrudnienie, Priorytet VI PO KL: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie okresowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia o nazwie: Szkolenie okresowe. Szkolenie to skierowane jest do kierowców zawodowych chcących kontynuować pracę na stanowisku kierowcy którym: a) upłynął okres 5 lat od ukończenia kwalifikacji wstępnej lub b) posiadają prawo jazdy kat. D wydane po raz pierwszy przed 10.09.2008 r. lub c) posiadają prawo jazdy kat. C przed 10.09.2009 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. dostosowanie zakresu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje - 2
    • 3. jakość oferowanego programu szkolenia - 10
    • 4. posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości - 15
    • 5. dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 20
    • 6. dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 15
    • 7. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 3
    • 8. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kasjer handlowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia o nazwie: Kasjer handlowy. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku kasjer handlowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. dostosowanie zakresu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje - 2
    • 3. jakość oferowanego programu szkolenia - 10
    • 4. posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości - 15
    • 5. dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 20
    • 6. dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 15
    • 7. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 3
    • 8. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator wózka jezdniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia o nazwie: Operator wózka jezdniowego. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku operator wózka jezdniowego z napędem spalinowym, elektrycznym lub gazowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. dostosowanie zakresu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje - 2
    • 3. jakość oferowanego programu szkolenia - 10
    • 4. posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości - 15
    • 5. dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 20
    • 6. dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 15
    • 7. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 3
    • 8. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia o nazwie:Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnego prowadzenia komputerowej księgi przychodów i rozchodów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. dostosowanie zakresu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje - 2
    • 3. jakość oferowanego programu szkolenia - 10
    • 4. posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości - 15
    • 5. dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 20
    • 6. dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 15
    • 7. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 3
    • 8. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.