eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-Borki › Zmiana konstrukcji dachu oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Olszewo-Borki: Zmiana konstrukcji dachu oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi
Numer ogłoszenia: 159568 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki , ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, faks 029 7613223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-bokri.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana konstrukcji dachu oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zmianie konstrukcji dachu ze stropdachu na konstrukcję drewnianą wielospadową krytą blachodachówką oraz docieplenie ścian zewnętrznych (termomodernizacja) budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi. 2.Zakres robót do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1: Wymiana konstrukcji dachu:1)roboty rozbiórkowe polegające w szczególności na:-rozebranie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich,-rozbiórka pokrycia z papy,-rozbiórka murów ogniowych oraz murów trempla,-zdjęcie szlichty betonowej,-rozebranie podsypki izolacyjnej z żużla,-rozebranie czapek kominowych2roboty betonowe polegające w szczególności na:-wykonanie nakryw kominów,-wykonanie opaski żelbetowej pod murłatę,3)roboty murarskie polegające w szczególności na:-wymurowanie kominów z cegły ceramicznej pełnej ze spoinowaniem4)wykonanie konstrukcji dachowej drewnianej i pokrycie polegające w szczególności na:-murłaty z tarcicy nasyconej 10x10cm,-płatwie z tarcicy nasyconej 7,5x14cm,-słupy 12x12cm,-kleszcze o przekroju 6x12cm,-miecze o przekroju 8x8cm,-wymiany przekrój 8x8cm,-montaż okien poddasza,-ołacenie połaci dachowej pod pokrycie z blachy powlekanej,-przybicie desek czołowych,-położenie folii wiatroizolacyjnej z kontrłatami,-pokrycie dachu blacho dachówką powlekaną w arkuszach z ułożeniem gąsiorów, montażem pasów nadrynnowych i podrynnowych i wykonanie obróbek blacharskich,-montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej,-wykonanie okładziny poddasza z płyt gipsowo-kartonowych.Docieplenie ścian zewnętrznych budynku:1)prace przygotowawcze polegające w szczególności na:-skompletowanie materiałów i sprzętu,-montaż rusztowań,-zdjęcie istniejących obróbek blacharskich2)przygotowanie podłoża polegające w szczególności na:-ocena istniejących podłoży,-gruntowanie nasiąkliwych podłoży,-mocowanie profili cokołowych 3)mocowanie płyt materiału izolacyjnego polegające w szczególności na: -przygotowanie zaprawy klejącej,-nakładanie zaprawy na płyty zolacyjne,-przyklejenie płyt izolacyjnych,-kontrolowanie pionowego przyklejania płyt,-szlifowanie powierzchni płyt izolacyjnych,-nawiercanie otworów pod dodatkowe łączniki mechaniczne,-dodatkowe mocowanie płyt styropianu łącznikami mechanicznymi4)wykonanie warstwy zbrojnej siatką z włókna szklanego polegające w szczególności na:-przygotowanie zaprawy klejącej,-dodatkowe wzmocnienia w narożach otworów okiennych i drzwiowych,-zabezpieczenie krawędzi profilami metalowymi,-dodatkowe wzmocnienia naścianach parteru,-szpachlowanie powierzchni płyt,-wklejanie siatki z włókna szklanego,-szpachlowanie warstwy zbrojnej siatką,-formowanie krawędzi,-usuwanie drobnych nierówności5)wykonanie wyprawy elewacyjnej polegające w szczególności na:-gruntowanie pod tynki cienkowarstwowe,-przygotowanie tynku mineralnego-przygotowanie tynków akrylowych,-nakładanie tynku cienkowarstwowego,-zacieranie pacą tynku cienkowarstwowego,-łączenie tynków o różnych kolorach,-malowanie tynków mineralnych,-wykonanie tynku mozaikowego.3.Nomenklatura wg CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane.4.Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowo wykonawczej, specyfikacji technicznej i przedmiarach robót załączonych do SIWZ.5.W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną. 6.Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę).7.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały.8.Roboty wymienione w ust. 2 należy wykonać przy użyciu materiałów posiadających atesty i dopuszczonych do użytku zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i specyfikacją techniczną zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu przepisów prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.9.W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa w ust. 8, mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca.10.Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia.11.Wykonawca na własny koszt oznaczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa.12.Wykonawca będzie zobowiązany ponieść koszty:1)zabezpieczenia i oznakowania robót przy budowie,2)rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót,3)ubezpieczenia robót,4)geodezyjnego wytyczenia obiektów ujętych do wykonania pomiarów wysokościowych,5)przeprowadzenia badań, prób i pomiarów niezbędnych do realizacji zamówienia,6)oznaczenia i zabezpieczenia miejsc wykonywania robót,7)zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót - jeżeli zajdzie taka konieczność,8)uzgodnienia z właścicielami/eksploatatorami sieci infrastruktury technicznej tj. wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, telekomunikacyjnej, gazowej, energetycznej i inne, kolizji na etapie wykonywania prac,9)wykonania w 3 egzemplarzach inwentaryzacji powykonawczej w ciągu 7 dni od zakończenia robót,10)opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - jeżeli zajdzie taka konieczność,11)wykonania w 3 egzemplarzach kosztorysu powykonawczego na roboty podstawowe oraz dodatkowe lub uzupełniające, jeżeli wystąpią wraz z fakturą za zrealizowane roboty.14.Wykonawca na swój koszt zapewni:1)kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej,2)kierownika robót budowlanych, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub/i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.15.Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu i przywróci do stanu poprzedniego.16.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót, nie wynikających z zakresu robót.17.Zamawiający na swój koszt zapewni inspektora nadzoru budowlanego.18.Zamawiający przekaże protokolarnie teren budowy w terminie 3 dni roboczych - licząc od dnia zawarcia umowy.19.Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających nie stanowiących więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2.Zamawiający dopuszcza udzielanie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wniesieniem wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), które musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030, z adnotacją: Postępowanie nr RIGKiD.271.2.2013 Zmiana konstrukcji dachu oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi . 3.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 5.Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6.Wadium wniesione w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp należy złożyć w oryginale jako luźna, niezszyta część oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, dokumenty takie muszą zawierać co najmniej następujące informacje: 1)określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: Zmiana konstrukcji dachu oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi; 2)określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); 3)określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia: Gmina Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki, ul. Wł. Broniewskiego 13; 4)określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie - dane Wykonawcy; jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład, chyba że umowa podmiotu wspólnego stanowi inaczej; 5)określenie kwoty gwarancji/poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich i wynikać wprost z treści gwarancji/poręczenia; 6)gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 7)określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni, licząc od dnia w którym upłynął termin składania ofert; 8)z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie, bez konieczności składania dodatkowych dokumentów, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 8.Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg Załącznika numer 3 do SIWZ. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (§ 3 rozporządzenia) przedkładają: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg Załącznika nr 4 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Na podstawie załączonych do oferty dokumentów, Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków oraz potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu. Brak załączenia wymaganego dokumentu zostanie uznany przez Zamawiającego jako podstawa do wykluczenia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 4.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, wymienionych w ust. 2. 6.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 1 pkt 3, dotyczącej tych podmiotów. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, obowiązują dokumenty wskazane w § 2 ust. 3 i § 4 Rozporządzenia. 8.Dokumenty, o których mowa w cz. IX ust. 1 pkt. 1-4 oraz ust. 2 pkt. 1 mają być załączone do oferty w formie oryginałów, pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. Zamawiający dopuszcza, aby wszystkie dokumenty były załączone w formie oryginałów. 9.W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp, dokumenty, wymienione w cz. IX ust. 2 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. Warunki, określone w cz. IX ust. 1 pkt 1-4 mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego. 10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów mają być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda z robót, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg Załącznika nr 7 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, tj.: a)dane osoby przewidzianej jako kierownik budowy wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą oraz oświadczeniem, że osoba ta posiada przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - wg Załącznika nr 8 do SIWZ; b)dane osoby przewidzianej jako kierownik robót wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą oraz oświadczeniem, że osoba ta posiada przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub/i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - wg Załącznika nr 8 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

7.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku wystąpienia wcześniej nieprzewidzianej okoliczności, która będzie miała wpływ na należyte wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności: 1)zmianę kierownika budowy lub kierownika robót, w przypadku gdy pełnienie funkcji przez dotychczasową osobę byłoby niemożliwe z jakiegokolwiek powodu, o zmianie Wykonawca ma zawiadomić Zamawiającego pod rygorem nie uznania dokumentów i poleceń, wydanych przez tą osobę. Osoba pełniąca funkcję kierownika budowy musi spełniać wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia, określone w SIWZ; 2)zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT - wg wskaźników wynikających z wprowadzonych przepisów prawa; 3)zmianę inspektora nadzoru, jeśli pełnienie funkcji przez dotychczasowa osobę stałoby się niemożliwe z jakiejkolwiek przyczyny, o zmianie tej Zamawiający zawiadomi Wykonawcę; 4)zmianę terminu realizacji umowy, w przypadku gdy z obiektywnie uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenie robót w terminie określonym w umowie stanie się niemożliwe; 5)zmiany w dokumentacji projektowej w granicach dopuszczonych przez Prawo budowlane

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Urząd gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 2A.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.