eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Dostawa urządzeń dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Czarnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-02

Czarna: Dostawa urządzeń dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Czarnej
Numer ogłoszenia: 159543 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna , Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, faks 017 2262324 w. 232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Czarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Czarnej dla zadania pn.: Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Czarna w ra-mach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, wg poniższej specyfikacji: CZĘŚĆ I 1. Przenośne urządzenie do pomiaru tlenu HQ40D (lub równoważne) - 2 kanałowa z elektrodą tlenową typu LDO z kablem 5 m, elektrodą pH, redox, ISE aby jednocześnie tym samym urządzeniem mierzyć dodatkowe parametry - szt. 1 2. Sonda tlenowa typu LDO - szt.2 3. Przepływomierz Elektromagnetyczny - 2 kpl. składający się z : - Elektromagnetyczny czujnik przepływu mag 5100w zoptymalizowany do aplikacji wodno-ściekowych Dane techniczne: - średnica dn150, owiercenie kołnierzy wg. En 1092-1, PN 16 - zakres prędkości: 0,1 do 10 m/s - zakres przepływów: do 629 m3/h - kołnierze i korpus -stal węglowa st 37.2 malowane dwuskładnikową farbą epoksydową - wykładzina: NBR - materiał elektrod pomiar. I uziemiających: hastelloy c276 - temperatura otoczenia: -40...+70°c - temperatura medium: -10...+70°c - wersja kompakt lub rozłączna - obudowa spawana, stopień ochrony:IP67 (IP68 z zestawem uszczelniającym) - przyłącze elektryczne: dławik kablowy M20x1,5 - atest PZH - Przetwornik pomiarowy MAG5000 Obudowa: poliamid, ip 67 dokładność: 0,4% aktualnego przepłuwu ?1 mm/s sposób montażu: rozłączny lub kompaktowy wyświetlacz: 3 liniowy ciekłokrystaliczny funkcje: przepływ chwilowy, dwa liczniki, przepływ jedno/dwukierunkowy, ko-munikaty o błędach, detekcja pustej rury wyjście prądowe: 0/4-20 ma wyjście impulsowe/częstotliwość: 0-10 kHz wyjście przekaźnikowe: przekaźnik przełączny wejście binarne: 11-30 v dc temperatura pracy: -20 do +60°c napięcie zasilania: 230 v ac oprogramowanie: j.polski Zestaw do montażu rozłącznego, naściennego przetworników pomiarowych MAG5000/6000, ip67. Zawiera 4 dławiki m20x1,5 Zestaw przewodów do MAGFLO o długości 10 m do połączenia czujnika przepływu z przetwornikiem sygnału w komplecie: przewód standardowy do zasilania cewek i specjalny przewód elektrodowy (podwójnie ekranowany) Zestaw uszczelniający do IP68 CZĘŚĆ II 4. Pompa typu ABS AFP - 1041.1 M 30/4 nr 02254001 96/12 846 - 2 szt. dane techniczne: 3,98 kW, n=1378 obr./min, H=12,9m lub zamiennik: pompa zatapialna XFP100C CB1.2 PE29/4D z 10mb przewodu zasilają-cego bez zamka sprzęgającego. Gwarancja 18 m-cy. Zamawiający dopuszcza urządzenia równoważne. Obecnie zainstalowana jest pompa AFP1041.1 M30/4D. Oferowana pompa musi być całkowicie kompatybilna z istniejącym systemem zasprzęglania w przepompowni oraz układem zasilająco-sterującym..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonywanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu dostaw określonych w pkt 3 siwz

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.22.20-8, 38.42.11.10-6, 38.41.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, jednakże Wykonawcy obowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadcze-nia stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, jednakże Wykonawcy obowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadcze-nia stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, jednakże Wykonawcy obowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadcze-nia stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, jednakże Wykonawcy obowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadcze-nia stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, jednakże Wykonawcy obowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadcze-nia stanowi załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty wraz ze specyfikacją oferowanych urządzeń 2) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu lub siwz, w następujących okolicznościach i zakresie: A) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uza-sadnienia wniosku o taką zmianę. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy. B) W przypadku zmiany przepisów bezwzględnie obowiązujących ulegają automatycznie zmianie postanowienia niniejszej Umowy. Z zastrzeżeniem postanowień Umowy, wszelkie inne zmiany Umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. C) Ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wpro-wadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy: a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ma-jącym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) zmiana zakresu usług, które Wykonawca powierzył podwykonawcom, c) zmiana formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy, d) zmiana danych teleadresowych lub numerów konta Zamawiającego lub Wykonawcy, e) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wy-konania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwości usprawnienia realizacji przedmiotu umowy. D) Ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowa-dzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę: a) zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) oraz podatku akcyzowego, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodze-niu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowot-nemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 19.2. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie współfinansowane w ramach projektu Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Czarna - etap II w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przenośnego urządzenia do pomiaru tlenu 1 szt., sond tlenowych 2 szt., przepływomierzy elektromagnetycznych 2 kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przenośne urządzenie do pomiaru tlenu HQ40D (lub równoważne) - 2 kanałowa z elektrodą tlenową typu LDO z kablem 5 m, elektrodą pH, redox, ISE aby jednocześnie tym samym urządzeniem mierzyć dodatkowe parametry - szt. 1 2. Sonda tlenowa typu LDO - szt.2 3. Przepływomierz Elektromagnetyczny - 2 kpl. składający się z : - Elektromagnetyczny czujnik przepływu mag 5100w zoptymalizowany do aplikacji wodno-ściekowych Dane techniczne: - średnica dn150, owiercenie kołnierzy wg. En 1092-1, PN 16 - zakres prędkości: 0,1 do 10 m/s - zakres przepływów: do 629 m3/h - kołnierze i korpus -stal węglowa st 37.2 malowane dwuskładnikową farbą epoksydową - wykładzina: NBR - materiał elektrod pomiar. I uziemiających: hastelloy c276 - temperatura otoczenia: -40...+70°c - temperatura medium: -10...+70°c - wersja kompakt lub rozłączna - obudowa spawana, stopień ochrony:IP67 (IP68 z zestawem uszczelniającym) - przyłącze elektryczne: dławik kablowy M20x1,5 - atest PZH - Przetwornik pomiarowy MAG5000 Obudowa: poliamid, ip 67 dokładność: 0,4% aktualnego przepłuwu ?1 mm/s sposób montażu: rozłączny lub kompaktowy wyświetlacz: 3 liniowy ciekłokrystaliczny funkcje: przepływ chwilowy, dwa liczniki, przepływ jedno/dwukierunkowy, ko-munikaty o błędach, detekcja pustej rury wyjście prądowe: 0/4-20 ma wyjście impulsowe/częstotliwość: 0-10 kHz wyjście przekaźnikowe: przekaźnik przełączny wejście binarne: 11-30 v dc temperatura pracy: -20 do +60°c napięcie zasilania: 230 v ac oprogramowanie: j.polski Zestaw do montażu rozłącznego, naściennego przetworników pomiarowych MAG5000/6000, ip67. Zawiera 4 dławiki m20x1,5 Zestaw przewodów do MAGFLO o długości 10 m do połączenia czujnika przepływu z przetwornikiem sygnału w komplecie: przewód standardowy do zasilania cewek i specjalny przewód elektrodowy (podwójnie ekranowany) Zestaw uszczelniający do IP68.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.42.11.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomp ściekowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa typu ABS AFP - 1041.1 M 30/4 nr 02254001 96/12 846 - 2 szt. dane techniczne: 3,98 kW, n=1378 obr./min, H=12,9m lub zamiennik: pompa zatapialna XFP100C CB1.2 PE29/4D z 10mb przewodu zasilają-cego bez zamka sprzęgającego. Gwarancja 18 m-cy. Zamawiający dopuszcza urządzenia równoważne. Obecnie zainstalowana jest pompa AFP1041.1 M30/4D. Oferowana pompa musi być całkowicie kompatybilna z istniejącym systemem zasprzęglania w przepompowni oraz układem zasilająco-sterującym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.22.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.